وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

توضیحات بهنوش بختیاری در خصوص تیپ عجیبش در جشن پرسپولیس

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بازیگر پرسپولیسی فیلم های تلویزیون و سینما گفت: «يک بار رفته بودم پيش پروين گفتم من به شما و پرسپوليس‌ خيلي احترام مي‌گذارم با همان لحن خاصش گفت: بچه‌هاي ما هم شما را خيلي دوست دارند.»

به بهانه حضور بهنوش بختياري (بازيگري که به شدت طرفدار تيم قرمزهاست) در جشن 50 ساله شدن پرسپوليس‌ تصميم گرفتيم با او صحبتي داشته باشيم. جالب اين که او خيلي راحت مي‌گويد که طرفدار تيم قرمز پايتخت است. حرف‌هاي او در مورد تيم محبوبش و کري‌هايي که براي استقلال خوانده است را در زير مي‌خوانيد:

* شما هم به جشن پرسپوليس‌ دعوت شده بوديد؟

بله دعوت شدم و به آن جا رفتم تا به همه نشان دهم که در هر شرايطي مدافع تيمم هستم. چه موقعي که پرسپوليس‌ ضعيف عمل کند چه موقعي که در صدر باشد.

* چرا زود محل جشن را ترک کرديد؟

هم شلوغ بود همين که خودم کار داشتم فقط آمدم که دعوتشان را پاسخ گفته باشم.

* چهره‌تان هم خاص بود.

قبل از اين که به آن جا بيايم رفته بودم براي رونمايي فيلم شوخي کردم ولي بعد از اتمام آن به خانه رفتم تا لباس‌هاي قرمزم را بپوشم.

* علي ضياء هم در جشن گفته که شما از آن پرسپوليسي‌هاي هزار آتيشه هستيد. حرفش را تاييد مي‌کني؟

من اصلا محافظه‌کار نيستم و هميشه با احترام به استقلالي‌ها مي‌گويم که يک پرسپوليسي‌ هستم. آدم بايد راحت عقايدش را بيان کند. اگر قرار است کسي با علم به اين که من طرفدار تيم قرمز هستم ديگر مرا دوست نداشته باشد. همان بهتر که نداشته باشد!

* پرسپوليسي شدنت علت خاصي دارد؟

خودم که کلا اين تيم را دوست دارم تمام خانواده‌ام از جمله پدرم به شدت پرسپوليسي هستند. پدرم هم از قديم با حميد درخشان رابطه دوستانه دارد.

* با استقلالي‌ها کل‌کل هم مي‌کني؟

اتفاقا اکثر دوستان من آبي هستند. بيشتر از همه هم با پرستو صالحي شوخي مي‌کنم. اين بحث‌ها صميمت‌‌مان را بيشتر مي‌کند البته باز هم مي‌گويم من براي تمام استقلالي‌ها احترام قائلم. بازيکنان اين تيم هم دارند به نوبه خودشان زحمت مي‌کشند.

* پس حسابي کري مي‌خوانيد ديگر؟

بله، اين کري خواندن‌ها باعث بالا رفتن جذابيت مي‌شود. شما خودتان بگوييد ما اصلا چيزي به رنگ آبي داريم؟

* پس آسمان يا دريا چه رنگي است؟

دريا‌ها که آنقدر الان کثيف شده‌اند که رنگشان بيشتر متمايل به سياه است تا آبي. آسمان هم که به خاطر آلودگي هوا طوسي است ولي هر چي وسيله پلاستيکي است رنگش آبيست!

* با توجه به مشغله‌اي که داريد توانسته‌ايد تمام بازي‌هاي تيم محبوب‌تان را ببينيد؟

همه را که نه ولي اکثرا ديده‌ام. متاسفانه بازي با مس کرمان که 6 تا زديم را موفق نشدم ببينم.

* پرسپوليس مي‌تواند در دربي استقلال را شش‌تايي و تاريخ را تکرار کند؟

فکر کنيد نتواند اين کار را کند! معلوم است که شش تا مي‌زند. زنبور هم در ده دقيقه نمي‌تواند به اين سرعت عمل کند که پرسپوليس‌ کرد و در ده دقيقه به استقلال سه گل زد خب اين تيم اين بار هم 6 تا مي‌زند.

* بين پرسپوليسي‌ها چه کسي را بيشتر از همه قبول داري؟

اسطوره من علي پروين است. يک بار رفته بودم پيش پروين گفتم من به شما و پرسپوليس‌ خيلي احترام مي‌گذارم با همان لحن خاصش گفت: بچه‌هاي ما هم شما را خيلي دوست دارند (مي‌خندد). البته دايي و کريمي را هم خيلي قبول دارم.

* پس قطعا ناراحت شديد که کريمي از پرسپوليس‌ رفت؟

بله، واقعا خيلي حيف شد او يک بازيکن با استعداد است که در هر تيمي باشد معجزه مي‌کند.

* مثل اين که روي يک بازي کامپيوتري هم گزارش کرده‌ايد. چه شد تصميم گرفتيد اين کار را بکنيد؟

گزارش کردن را خيلي دوست دارم و جسارت داشتم که اين کار را انجام دهم. سعي هم نکردم که اداي گزارشگران آقا را در بياورم کاملا با لحن خودم اين کار را کردم اطلاعات زيادي از گزارشگري نداشتم و در عين حال مي‌دانستم که کار سختي است براي همين قبلش کتاب خواندم و روي گزارش بازي‌هاي مختلف تمرکز کردم، کتاب خواندم و تجربه کسب کردم. دوست دارم يک بار داربي را گزارش کنم!

* يکي از حسرت‌هاي فوتبالي‌تان چيست؟

اين که نمي‌توانم به ورزشگاه بروم.

* برويم سراغ حرفه اصلي‌تان، درمورد مجموعه شوخي کردم و بازي در اين مجموعه صحبت کنيد.

شوخي کردم را از اين جهت دوست دارم که واقعا به مسائل اجتماعي پرداخته. من مهران مديري را خيلي قبول دارم. جا دارد که به او صدآفرين بگويم چون با تمام سختي‌هايي که وجود دارد کارش را خيلي خوب انجام مي‌دهد و به نظرم اين مجموعه مديري از تمام کارهاي او سطحش بالاتر است.

منابع : به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز , روزنامه نود

باز نشر » berroz.com

بهنوش بختیاری در خصوص تیپ عجیبش در جشن پرسپولیس,عکس بهنوش بختیاری,خفن,عکس های بامزه از بهنوش بختیاری,در جشن پرسپولیسی ها,رفتن زنان به ورزشگاه,اخبار ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *