وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong-suk

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

لی جونگ سو이종석” مدل و بازیگر کشور جنوبی و متولد 14 سپتامبر 1989 (28ساله تا 2017) است. سال 2005 اولین شروع فعالیت‌های هنری او بود. در همین سال و در 15 سالی در برنامه استیج مجموعه سئول به عنوان جوان‌ترین مدل مرد انتخاب شد. یکی از نکاتی که در هنگام فعالیت مدلینگ او را تحسین می‌کردند شخصیتی بود که تصویر یک پسر و مرد بالغ را همزمان می‌توانست به نمایش بگذارد.

علاقه او به بازیگری و فعالیت‌های هنری در دوران دانش‌آموزی نیز با شرکت در انتخاب بازیگران وجود داشت. لی جونگ سوك در دانشگاه کونکوک کره‌ی جنوبی در رشته هنرهای سینما به تحصیل پرداخت.

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

ورود رسمی لی جونگ سو به سینمای کره سال 2010 با بازی او در سریال کره‌ای شاهزاده بود که در همین سال در سریال باغ مخفی در نقش مکمل (آهنگسازی با استعداد) حضور داشت. از عواملی که موجب محبوبیت اوشد، قد بلند و ظاهر جذاب و توانایی خوب او در ایفای نقش‌هاست.

2011، در این سال با بازی در سریال کره ای ضربه عالی و در کنار Ahn Nae Sang، Park Ha Sun، Seo Ji Suk، Yoon Kye Sang، Krystal Jung در داستان پیچیده عشقی به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

2012-2013، این سال او تبدیل به نقش اصلی در سریال مدرسه 2013-2012 در نقش گو نام سون شد و اولین جایزه بازیگری خود را برای ایفای این نقش بعنوان بهترین بازیگر جدید از جشنواره درام‌های KBS سال 2012 برنده شد.

ایفای نقش در سریال بسیار زیبای صداتو می‌شنوم همراه با لی بو یونگ Lee Bo-young باعث موفقیت چشمگیر او شد. لی جونگ سوک در سریال کره‌ای صداتو می‌شنوم در نقش پارک سو ها که یک جوان باهوش و قادر به خواندن ذهن دیگران بود ایفای نقش کرد. جایزه بهترین بازیگر مرد را از جوایز درام کره دریافت کرد و همچنین به همراه لی بو یونگ جایزه بهترین زوج هنری را دریافت کردند.

بر اساس یک نظرسنجی در سال 2013، که جوایز این مسابقه یکی از شناخته‌شده‌ترین جایزه‌ها در کره‌ی جنوبی و برای صنعت سرگرمی است، لی جونگ سوک در رده پنجمین بازیگر مطرح کره جنوبی قرار گرفت.

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

در نوامبر 2013 او برای کمک به افراد نابینا از صدایش به عنوان سفیر جدید پروژه کتابخانه خوب استفاده می‌کند. این پروژه جالب از مردم درخواست می‌کند برای کمک به نابینایان برای خواندن کتاب و ضبط کردن آن استفاده کنند و بدین‌ترتیب نابینایان هم از کتاب‌ها استفاده ببرند. در کره رسوم جدید و بسیار انسان دوستانه‌ای وجود دارد و مدام شکل می‌گیرد که از مراسمات بی‌معنای مذهبی بسیار بهتر است !. در همین سال او به کمپین بافندگی کلاه برای کودکان مبتلا به بیماری هیپوترمی در آفریقا و آسیا پیوست.

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

بیوگرافی لی جونگ سوک

2014، دومین حضور او بعنوان نقش اول در سریال خون جوشان 2014، در مورد داستان عشق چند دانش‌آموز دبیرستانی در سال 1980 است که در آن نیز به خوبی ایفای نقش کرد و درخشید. در همین سال در نقش یک پزشک در سریال دکتر غریبه 2014، که بعنوان نقش اصلی به نام پارک هون که از کره شمالی به وطنش برگشته بود حضور داشت. از نکته‌های جالب این دارم زیبای کره‌ای این بودکه در چين، دريافت آنلاين هر قسمت از این سريال 80,000 دلار به فروش رسید. همچنین این سریال در وب سایت‌های تودو چین و یوکو به ترتیب 330 میلیون دانلود و 50 میلیون بازدیدکننده داشت. پیش‌بینی‌ها مبتی بر این بودکه بعد از پایان سریال 600 میلیون بازدیدکننده از آن استفبال کرده بودند. نکته جالب این بودکه در سایت یوکو سریال صداتو می شنوم، 350 میلیون بازدیدکننده داشت.

لی جونگ سوک و پارک شین هه

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

2014-2015، در همین سال بازی لی جونگ سوک در کنار پارک شین هه Park Shin hye، که یکی از بازیگران محبوب کره‌ی جنوبی است و در سریال تو زیبایی خوش درخشید، یکی دیگر از دلایل محبوبیت او شد. در سریال پینوکیو، بعنوان نقش اصلی و در نقش چوی دال پو که برای یک شرکت خبری بعنوان خبرنگار سال اولی بود بازی کرد. در این نقش او خوش قیافه اما دارای ظاهری شلخته است که حافظه قوی دارد و در سخنوری بسیار مسلط است. نقش مقابل او چوی با بازیگری پارک شین هه است که نوه مردی است که دال پو (لی جونگ سو) را به فرزندخواندگی پذیرفته ولی این دو به یکدیگر دل می بازند و … از ديگر بازيگران پينوكيو، كيم يونگ كوانگ Kim Young Kwang در نقش سو بوم جو و لی یو بی Lee Yu-bi در نقش یون یو ره است. این سریال 7 برابر از سریال کره ای تو از ستاره ها اومدی در چین بیشتر فروش داست. و همچنین جز 10 بازیگر محبوب کره ای در چین است تا حدی که فن میتینگ های زیادی در تایوان ، چین ، تایلند ، هنگ کنگ و ژاپن برگزار کرده، در آخرین فن میتینگش در ژاپن تمام بلیت های او در عرض سه دقیقه فروخته شد.

بیوگرافی لی جونگ سوک

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

محبوبیت لی جونگ سو به قدری زیاد شد که به همراه كيم سو هيون Kim Soo-hyun، لی مين هو Lee Min-ho و كيم وو بين Kim Woo-bin بعنوان 4 خارق العاده کره ای نام گرفت.

در انتهای سال 2015 به او پیشنهاد ایفای نقش در یک سریال کره ای -چینی داده شد که درآمد او از این سریال 15 میلیارد تومان است که وی هم پذیرفته است.

بیوگرافی لی جونگ سوک

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

بیوگرافی لی جونگ سوک

بهترین سریال های کره‌ای که باعث موفقیت و معروف شدن او شدند می توان به؛ سریال کره ای مدرسه 2012-2013، سریال کره ای صداتو می شنوم 2013، سریال کره ای دکتر غریبه 2014، سریال کره ای پینوکیو 2014 اشاره کرد.

زندگی شخصی لی جونگ سوک

او یک خانواده پنج نفره دارد. ورزش تکواندو را به اصرار پدرش بصورت حرفه ای ادامه داد. در دوران کوتاهی که با کمپانی SM همکاری می کرد با اعضای گروه گرلز جنریشن از جمله هیو یئون و بونا رابطه ی دوستانه و نزدیکی داشت. او با بازیگرانی چون؛ کیم وو بین، کریستال جونگ، پارک بو یونگ، لی بویونگ و پارک شین هه روابط گرمی دارد. در سال 2013 خبر قرار گذاشتن او با سوزی از گروه MissA به دلیل حضور هر دوی آن ها در یک مراسم جشن پخش شد که بعد توسط هر دوی آن ها تکذیب شد و مشخص شد که آن دو تا به حال هم را از نزدیک ندیده اند. در سال 2015 خبر قرار گذاشتن او با هم بازی اش در سریال پینوکیو پارک شین هه از طرف دیسپاچ با انتشار عکس هایی ک نشان از رفت‌وآمد آن ها داشت پخش شد و آن ها خبر را تکذیب کردند خبرگزاری دیسپاچ دوباره عکس های جدیدی را از این دو پخش کرد که تاثیری در تکذیب رابطه از سوی دو طرف نداشت. این خبر در سال 2015 جزو پر بازدید ترین خبرها بوده است.

عکس های لی جونگ سوک | Lee Jong suk

بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk بیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

سریال های لی جونگ سوک

سال عنوان نقش شبکه
2010 Prosecutor Princess Lee Woo-hyun SBS
باغ مخفی Han Tae-sun
2011 High Kick: Revenge of the Short Legged Ahn Jong-suk MBC
2012 When I Was The Prettiest Yoon Jung-hyuk KBS
مدرسه 2013 Go Nam-soon
2013 صدات رو میشنوم Park Soo-ha [۴] SBS
2014 دکتر غریبه Park Hoon
2014-2015 پینوکیو Choi Dal-po/ Ki Ha Myung
2016 دبلیو w – دو جهان KANG CHUL MBC
2017 While You Were Sleeping Jeong Jae Chan SBS

فیلم های لی جونگ سوک

سال عنوان نقش تولیدکننده فیلم
2005 Sympathy Lee Han-sol CJ Capital Investment
2010 Ghost Baek Hyun-wook CJ Entertainment
2012 As One Choi Kyung-sub
عقاب سیاه (فیلم ۲۰۱۲) First Lieutenant Ji Seok-hyun
2013 The Face Reader Jin-hyeong, Nae-gyeong’s son Showbox
No Breathing Woo Sang [۵] 9ers Entertainment
2014 Hot Young Bloods Joong Gil Lotte Entertainment

نقش های کوتاه در دیگر فیلم ها

سال عنوان نقش شبکه حضور در قسمت های
2010 Strong Heart Himself/Guest SBS Episode 63–64
2012 Happy Together KBS Episode 245
Episode 260
Strong Heart SBS Episode 131–132
The Music Trend Himself/MC  
2013 Running Man Himself/Guest Episode 138
Real Mate in AUS QTV Episode 1–2
Hwasin SBS Episode 16
2014 Rain Effect’ Mnet Episode 5
Running Man SBS Episode 181

گردآوری : وب سایت بروزبیوگرافیبیوگرافی لی جونگ سوک | Lee Jong suk

لی جونگ سوک و دوست دخترش، لی جونگ سوک و پارک شین هه، لی جونگ سوک قبل از عمل، لی جونگ سوک در باغ مخفی، لی جونگ سوک و هان هیو جو، رابطه لی جونگ سوک و پارک شین هه، لی جونگ شین، بیوگرافی کیم وو بین ویکی پدیا، لی جونگ سوک بیوگرافی، لی جونگ سوک و هان هیو جو، لی جونگ سوک و لی مین هو، لی جونگ سوک نمایش‌های تلویزیونی، لی جونگ سوک در باغ مخفی، لی جونگ سوک قبل از عمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *