وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

پارک شین هه “Park Shin hye” (به کره‌ای:박신혜) بازیگر، خواننده، رقاص و مدل در کره جنوبی است. او متولد 18 فوریه 1990 در گوانگجو است و یک برادر بزرگتر به نام پارک شین وون هم دارد.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

نام اصلی : پارک شین هه – 한가인Park Shin Hye
زادروز : 18 فوریهٔ 1990 ‏(28 سال)
محل تولد : گوانگجو
ملیت : کره جنوبى
شغل : بازیگر، خواننده، مدل، رقاص
سال فعالیت رسمی : سال 2003 میلادی
حامیان اصلی : S.A.L.T Entertainment
قد : 168 سانتیمتر
وزن : 45 کیلو گرم
ستاره نشان : برج دلو
گروه خونی : A
دین : مسیحی
زبان : کره ای, انگلیسی

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

پارک شین هه یکی از بازیگران زن کره جنوبی است که در حرفه های خوانندگی, بازیگری و تئاتر فعالیت دارد. محبوبیت او در سریال تو زیبایی 2009 شروع شد و با بازی در سریال کره ای عاشقم شدی 2011, سریال کره ای گل پسران همسايه 2013، سریال کره ای وارثان 2013 و سریال کره ای پينوكيو 2014 معروف شد. برادر او پارک شین وو آهنگساز و گيتاريست است كه آهنگ One More Time سريال پسران برتر از گل را آهنگسازي كرده است. یکی از همکاری‌های مشترک این خواهر و برادر در سال 2014 و خواندن آهنگ Love Like Snow در سریال پینیکیو بود.

سریال کره ای وارثان از استقبال خوبی برخوردار شد. او در این سریال در نقش دختری به نام چا ايون سانگ بود كه از خانواده ضعيفی بودند.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

از پر بيننده ترين سريال هاي كره اي بوده كه حق پخش آن به ۱۳ كشور ديگر هم فروخته شده است. وارثان بالاترين قيمت فروخته شده در بين درام هاي كره اي به كشورهاي خارجي در سال ۲۰۱۳ است، كه بالاترين قيمت به ژاپن فروخته شد. سريال وارثان یکی از پر بيننده ترين سریال‌های کره‌ای بوده كه حق پخش آن به ۱۳ كشور ديگر هم فروخته شده است. یکی از گرانترین های سریال درام در سال 2013 که ژاپن آن را به قیمت خیلی بالایی خریداری کرد.

بیوگرافی پارک شین هه

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

زندگینامه پارک شین هه

این بازیگر زن کره‌ی جنوبی در شهر گوانگجو و در جزیره جولانام متولد شد. ششم ابتدایی را در مدرسه هاک کانگ گذراند. یکی از خوش شانسی‌های او پیشنهاد معلم زبانش برای پیوستن به کمپانی dream factory بود که متعلق به خواننده معروف پاپ لی سونگ هوان است. او آزمون را قبول شد, و در زمینه های بازیگری و خوانندگی نوازندگی گیتار و کیبورد آموزش دید. در سال 2001 خانواده او به سئول نقل مکان کردند.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

شروع کار پارک شین هه در تلوزیون

سال 2003 را می توان شروع موفقیت های پارک شین هه دانست. او با بازی نقش اول در موزیک ویدیو کره‌ای سونگ‌هوان به اسم flower Ggot کار خود را آغاز کرد و موفقیت دیگر او قبول شدن او در بین 250 نفری که برای بازی در سریال پلکانی به سوی بهشت تست داده بودند بود.

او در سریال نقش کودکی هان جونگ سو (که بزرگسالی اش را چوی جی وو بازی میکرد) را بر عهده گرفت. این سریال به موفقیت و محبوبیت بالایی رسید به طوری که توانست ریتینگ 40 در صد بینندگان کره ای را بدست بیاورد.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

در سال 2006 وی در سریال درخت بهشتی همراه با لی وان (که در سریال پلکانی به سوی بهشت نیز هم بازی او بود) به ایفای نقش یه دختر ژاپنی به نام هانا پرداخت که عاشق برادر خوانده اش یون سو(لی وان) میشود. گرچه سریال ریتینگ خیلی بالایی نداشت ولی نقدها و تحسین ها برای این سریال ترکیب شد. به طوری که بازی پارک شین هه در نشان دادن عشق دردناک هانا به برادرش تحسین شد ولی به خاطر تفاوت سنی او و لی وان (شین هه 16 ساله و لی وان 22 ساله ) صحنه های رومانتیک مانند بوسه های عاشقانه در سریال اتفاق نیوفتاد. در صورتی که اگر سن بازیگر این نقش بیشتر بود. این صحنه ها اتفاق می افتاد. که این موضوع نقدهای زیادی را به او و سریال وارد کرد. پارک شین هه با این سریال بار دیگر دیده شد و پخش این سریال در ژاپن به محبوبیت او در خارج از کره کمک کرد . او پس از آن در بسیاری از تبلیغات در سطح آسیا حضور پیدا کرد.

بیوگرافی پارک شین هه

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

شروع خوانندگی پارک شین هه

در سال 2006 برای سریال درخت بهشتی آهنگی با عنوان prayer (دعا) خواند ولی این آهنگ در آلبوم ost های این سریال منتشر نشد.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

آغاز به کار در سینما

در سال 2007 او برای اولین بار روی پرده نقره ای سینما نقش آفرینی کرد. اولین فیلمی که او بازی کرد دوقلوهای شیطانی نام داشت. این فیلم متعلق به ژانر وحشت است و او ایفاگر دو نقش بود(خواهر های دوقلو). اولی نقش اصلی فیلم بود و دیگری نقش خواهر دوقلوی او که پس از مرگ روحش به سراغ خواهرش می آید.

او از بازی در فیلم بسیار خوشحال بود زیرا همواره آرزو داشت رو ی پرده سینما حاضر شود.

بیوگرافی پارک شین هه

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

بازگشت به تلوزیون

او در سال 2007 به تلوزیون برگشت اینبار با سریال Goong S (روزگار شاهزاده۲) که در ادامه سریال فوق العاده محبوب روزگار شاهزاده (Goong 2006) ساخته شد. او اینبار نه به عنوان نقش اصلی داستان بلکه به عنوان نقش دوم در کنار نقش اول مرد که سون بود به ایفای نقش پرداخت. این سریال نتوانست به موفقیت سری اول سریال دست پیدا کند و ریتینگ متوسطی داشت
در سال۲۰۰۹ او در دو موزیک ویدئو از اولین آلبوم خواننده تازه کار ته گون حاضر شد. او در موزیک ویدئو به من زنگ بزن(call me ) همراه با کیم جه جونگ از گروه جی وای جی و در موزیک ویدئو دوم به نام سوپر استار نقش آفرینی کرد.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

دوران محبوبیت – بیوگرافی پارک شین هه

می توان گفت او محبوبیت خود را مدیون بازی او در نقش گومی نام و در سریال کره‌ای تو زیبایی است. کارگردان این سریال زیبا هونگ سونگ چانگ علت انتخاب پارک شین هه و جانگ کیون سوک را برای نقش اول این سریال توانایی این دو علاوه بر بازیگری در خوانندگی و رقص بود.

گرچه از لحاظ ریتینگ سریال متوسطی است زیرا متوسط ریتینگ آن ۱۰ درصد است (زیرا همزمان با سریال محبوب شبکه کی بی اس به نام ایریس پخش شد ) . ولی بین بینندگان در سطح اینترنت و نوجوانان و جوانان بسیار محبوب شد.به طوری که نام این سریال پربازدیدترین عنوان پورتال شبکه اس بی اس در سال ۲۰۰۹ است. و ۴بازیگر این سریال (جانگ کیون سوک و پارک شین هه و جانگ یونگ هوا و لی هونگ گی) به عنوان چهار اسم موجود بین ۱۰ عنوان برتر سرچ شده در سال۲۰۰۹ دست پیدا کردند.پارک شین هه در مصاحبه ها اعلام کرد که شخصیت گو می نام بسیار زیاد رو ی شخصیت خود او تاثیر داشته است.اوبا خواندن دو آهنگ در آلبوم ost های این سریال نیز حضور دارد.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

سال 2010 : به عنوان نقش مکمل در کنار لی مین جونگ, چویی دنیل و اوم ته وونگ در فیلم سینمایی آژانس سیرانو بازی کرد. این فیلم بودجه ساخت کمی داشت ولی آنچنان محبوب شد که از لحظا فروش در رده هشتم پرفروش ترین فیلم های سال 2010 قرار گرفت و حتی بعدا سریال dating agency cyrano در سال 2013 از روی این فیلم ساخته شد.

در سال 2011 او در سریال تو عاشقم شدی دوباره (بعد از تو زیبایی) در کنار جانگ یونگ هوا به ایفای نقش پرداخت. ولی این سریال هرگز برایشان موفقیت تو زیبایی را تکرار نکرد.

بیوگرافی پارک شین هه

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

سال 2012 : پارک شین هه در این سال به همراه یون گون در شو تلوزیونی موسیقی و شعر حضور یافت.

یکی از نکته های جالب این شو تلوزیونی این است که یک هنرپیشه زن و خواننده به مدت 30 روز برای ساختن یک آهنگ در کنار هم قرار می گیرند. شعر را بازیگر و آهنگ را خواننده می سازد و در صورت مناسب بودن منتشر می شود. حاصل تلاش این دو در مدت سی روز آهنگ به تو فکر می کنم بود ولی این آهنگ هرگز رسما منتشر نشد . در سال 2012 در دو موزیک ویدئو از لی سونگ گی به نام های alone in love و arent we friends حضور پیدا کرد.

در همان سال او سریال ویژه شبکه کی بی اس حضور پیدا کرد. نام آن قسمت “نگران نباش من روح هستم” است. که به خاطر بازی در آن جایزه بهترین بازیگر زن برای سریالهای ویژه شبکه کی بی اس نصیب شین هه شد.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

بیوگرافی پارک شین هه

در انتهای سال 2012 اعلام شد که شین هه همراه با یون شی یون در فصل سوم از سریال های گل پسر (فصل اول سریال رشته فروشی گل پسر و فصل دوم سریال خفه شو گروه گل پسر ) که محصول شبکه تی وی ان است ایفای نقش می کند. این سریال با نام گل پسر همسایه بقلی از هفتم ژانویه سال 2013 تا 25 فوریه همان سال از شبکه تی وی ان پخش شد.

2013 : در این سال پارک شین هه به همراه بازیگران کهنه کار سینمای کره مثل ریو سونگ ریونگ و اوه دال سو و جونگ جین یونگ در فیلم معجزه سلول شماره ۷ ایفای نقش کردند. این فیلم در تاریخ 15 مارچ 2013 اکران شد و 52 روز بعد از اکران توانست فروش فوق العاده 12,810,776 را بدست بیاورد و موفقیت فیلم تا جایی پیش رفت که این فیلم توانست در جدول پرفروش ترین فیلم های تاریخ کره جنوبی بعد از فیلم میزبان 2006 و سارقان 2012 عنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ تا کنون را از آن خود کند
در سال 2013 سو جی ساب آلبوم ساعت 6…زمین بازی رو منتشر کرد که پارک شین هه به همراه یو سونگ هو در موزیک ویدئو eraser نقش آفرینی کردند

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

شین هه درسال ۲۰۱۳ با بازی در سریال وارثان بار دیگر درخشید. این سریال که نوشته نویسنده معروف کیم ایون سوک (اعتبار جنتلمن باغ مخفی تالار شهر ) است به پشتوانه داستان عاشقانه و تینیجری که داشت و با ترکیب کردن ستاره های جوان و بااستعدادی چون لی مین هو و پارک شین هه و کیم وو بین و کیم ها نیول با آیدل های محبوبی چون کانگ مین هیوک و کرستال و پارک هیونگ شیک و کمک گرفتن از تجربه بازیگران کهنه کاری چون کیم سونگ ریونگ وکیم می کیونگ توانست به ریتینگ۲۵٫۶ درصد برسد. و پربیننده ترین سریال زمان پخشش لقب گیرد. این سریال گران ترین سریال کره ای سال۲۰۱۳ است که به کشور ژاپن فروخته شد.علاوه بر ژاپن به۱۲ کشور دیگر نیز این سریال فروخته شد. این سریال در سایت Youku.com یک بیلیون بیننده داشته است.این سریال در جشنواره های کره ای نیز بسیاری از جوایز را برای عوامل بدست آورد.

بیوگرافی پارک شین هه

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

پارک شین هه در این سریال نیز آهنگ story از آلبوم ost های سریال را خوانده است.

او علاوه بر کره در چین بسیار محبوب است به طوری که جایزه محبوبیت سال۲۰۱۳ را از چشنواره آنهو دریافت کرد و تنها بازیگر زن کره ای است که در weibo بیش از ۵ میلیون دنبال کننده دارد.

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

۲۰۱۳ سالی بود که او یک دهه از فعالیت های هنری اش راپشت سر گذاشت به همین دلیل او طی یک تور به نام بوسه فرشته به کشورهای آسیایی سفر کرد و فن میتینگ هایی را نیز برای طرفدارانش برگذار کرد. او اولین بازیگر زن کره ای است که چنین توری برگزار کرد. او در طی این تور مهارت بالای خودش در بازیگری و اجرا و رقص و خوانندگی را به طرفدارانش نشان داد.
او هم اکنون در حال نقش آفرینی در فیلم تاریخی خیاط است که علاوه بر او بازیگرانی چون گو سو وهان سوک کیو و یو یون سوک نیز در این فیلم حضور دارند. او در این فیلم در نقش ملکه به ایفای نقش می پردازد.

سریال‌های تلویزیونی – بیوگرافی پارک شین هه

سال عنوان نقش شبکه
2003 پلکان به بهشت یانگ هان جونگ-ساه اس بی اس
2004 اگر برای قطار بعدی صبر کنید دوباره یونگ ران یو کی بی اس
بوم   اس بی اس
تنها نه دختر ویرایشگر اس بی اس
2005 ناز یا دیوانه خودش اس بی اس
یک روز زیبا هی کیونگ ام بی سی
2006 سئول۱۹۴۵ چوی گیوم هی کی بی اس۱
درختی از بهشت هانا اس بی اس
سوی دوست داشتنی   اس بی اس
Bicheonmu لی شویی اس بی اس
2007 گونگ اس شین سای ریونگ ام بی سی
چند سؤال که ما را خوشحال می‌کند هیون-جی کی بی اس۲
کیمچی، تربچه، مکعب جانگ سا-یا ام بی سی
2009 تو زیبایی گو می نام/گو می نیو اس بی اس
2010 دوست دختر من روباهه گو می نیو اس بی اس
پا زدن به بالا از طریق سقف فاترهای -ری ام بی سی
2011 احساسات قلبی لی گیو-ون ام بی سی
مبارزه باتلر Xiao Zhi / Sanqianyuan Zhi اف تی وی
2012 نگران نباشید من یک روح هستم یون هوا کی بی اس۲
پادشاه سریال lead actress of Graceful Revenge (کمیو قسمت۱) اس بی اس
2013 گل پسر همسایه گو دک -می تی وی ان
افسانه پسران دختر کره‌ای استفاده از تلفن همراه در کلیسا (کمیو قسمت۱) جی تی وی
وارثان چا ایون سانگ اس بی اس
2014 پینوکیو چوی این‌ها اس بی اس
2016 پزشکان هه جونگ اس بی اس

فیلم شناسی – بیوگرافی پارک شین هه

سال عنوان نقش یادداشت‌ها
2006 عشق هراس بیون-جا  
2007 دوقلوهای شیطانی سو یون/هیون جین  
2010 آژانس سیرانو مین یونگ  
روزهای سبز:دایناسور و من اوه یی رانگ (صدا) فیلم انیمیشن
2012 در انتظار جانگ جون هوان شین‌های فیلم کوتاه
2013 معجزه در سلول شماره ۷ یه سیونگ  
یک روز عالی ایون هی فیلم کوتاه
2014 خیاط ملکه  
2015 زیبای درون وو جین
2016 برادر بزرگتر لی سو هیون

موزیک ویدیو – بیوگرافی پارک شین هه

سال عنوان آهنگ هنرمند
2001 آیا شما عشق؟ لی سیونگ -هوان
2003 گل
2004 من از خودم می‌پرسم
آهنگ عشق دروغین Fortune Cookie
2006 نامه کیم جونگ -کوک
2008 “Saechimtteki” 45RPM
2009 به من زنگ بزن Taegoon
سوپر استار
2012 تنها در عشق لی سیونگ -گی
ما دوست نیستم
2013 پاک کن سو جی – ساب
2014 عزیز من پارک شین-های
تو زیبا هستی پارک شین-های، سوپر جونیور، اکسو، Etc

تبلیغات – بیوگرافی پارک شین هه

سال محصولات یادداشت
2004 Ssamzie Sports  
2004 Sugaray a brand under Hanbul Cosmetics
2004 LG Telecom Aladidn  
2004 Pocari Sweat  
2004 McDonalds (China) با The Chinese Diving Queen Guo Jingjing
2005 Case  
2006 KTF Bigi پارک میون سو و کیم بوم
2006 – 2007 Clride با جو جی هون
2007 Nike  
2007 KTF  
2007 – 2008 Nongshim Noddles کیم دنگ ووک
2008 Happy Point Card  
2008 G-Market Star-shop  
2008 – 2010 Etude House با جانگ گیون سوک (2008-2009) & لی مین هو (2009-2010)
2009 Olive / Fuji Camera  
2009 Vips  
2009 Lous Quatorze Candy Bag  
2009 کوکا کولا Dynamic Kin کیم هیون-جونگ
2010 Garden 5 جانگ گیون سوک
2011 MAC F/W  
2011 Codes Combine جانگ گیون سوک
2011 Pepero  
2012 MBC Music Channel  
2012 Dr. Gowoonsesang Cosmetics[۲]  
2012 Vivienne Westwood Orbit  
2012 – 2013 Henus Edwin S.S (China market)  
2013 Kolon Sports یون کی سانگ
2013 Fuji Instax Polaroid پارک سه یانگ
2013 Market O Chocolate with Yoon Shi-yoon, Kim Ji-hoon, etc
2013 SONOVI S/S  
2013 – 2014 Job Sarangbang  
2013 – 2014 Holika – Holika جونگ ایل وو
2013 – 2014 KEducar Life Insurance  
2013 – 2014 Enprani Cosmetics[۳]  
2013 – 2014 Vegemil  
2013 – 2014 Jambangee Jeans[۴] with لی جونگ سوک (2013) & آن جائه هیون (2014)
2014 Bruno Magli[۵]  
2014 Tong Yi (in China)[۶] جانگ گیون سوک
2014 Mamonde[۷] گو کیون پیو
2014 Lotte Duty Free[۸] باجانگ گیون سوکfor Promotional Video “Dream Journey in Jeju”
2014 Median Dental Care[۹] با یو یون سک
2014 Millet Sport with T.O.P Big Bang
2014 Yogiyo کانگ‌ها نئول
2014 Orion Goute (Vietnam)  
2014 (Agatha Paris (Korea French Jewellery Brand
2014 visa  

جوایز و نامزدی دریافت جوایز

سال جشنواره نوع جایزه اثر نامزد شده نتیجه
2011 47th Baeksang Arts Awards Most Popular Actress (Film) آژانس سیرانو برنده
LETV Movies & TV Series Awards (China) Most Popular Actress   برنده
5th Mnet 20’s Choice Awards Hot Campus Goddess ن/م برنده
2012 KBS Drama Awards Best Actress in a One-Act Special نترس من روح هستم برنده
2013 2nd APAN Star Awards Acting Award گل پسر همسایه نامزدشده
7th Mnet 20’s Choice Awards 20’s Movie Star معجزه در سلول شماره ۷ نامزدشده
49th Baeksang Arts Awards Most Popular Actress (Film) برنده
17th Puchon International Fantastic Film Festival Fantasia Award برنده
33rd Korean Association of Film Critics Awards Best Supporting Actress برنده
(Anhui TV Drama Awards (China Popular Foreign Actress وارثان برنده
SBS Drama Awards Best Couple Awardwith Lee Min-ho برنده
Top 10 Stars برنده
Excellence Award, Actress in Mid-length Series برنده
۲۰۱۴ K-Star Awards Popularity Award برنده
2nd DramaFever Awards Best Actress برنده
Best couple not mean to be با کیم وو بین برنده
50th Baeksang Arts Awards (Most Popular Actress (TV برنده
9th Seoul International Drama Awards Outstanding Korean Actress نامزدشده

 

بیوگرافی پارک شین هه | Park Shin hye

گردآوری : berroz.com اخبار و مطالب هنرمندان

2 پاسخ

  1. قدش 168 عه 😐
    خود گوگل ثبتش کردع
    چرع اطلاعات غلط میدین ب مردم هاع ؟ 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *