وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی

یون این هی “윤은혜 – Yoon Eun hye” یکی از بازیگران و خوانندگان معروف کره جنوبی می باشد که بعنوان مدل نیز فعالیت می کند. یون ایون‌هه بازیگر زن کره ی جنوبی متولد 3 اکتبر 1984 است که ابتدای فعالیت او در گروه موسیقی Baby V.O.X بودکه در بین سال های 1999 تا 2005 در این گروه به خوانندگی فعالیت داشت.

قدم گذاشتن Yoon Eun hye به دنیای بازیگری در دو سریال معروف شروع شد که به ترتیب؛ سریال کره ای روزگار شاهزاده و سریال کافه پرنس در آنها به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی Yoon Eun hye

نام اصلی یون ایون-هه
زمینه فعالیت بازیگر، خواننده، مدل
تولد 3 اکتبر 1984 ‏(34 سال)
سئول، کرۀ جنوبی
ملیت  کره جنوبی
نام(های)
دیگر
윤은혜
سال‌های فعالیت 1998- 2005(گروهی)
2005- تاکنون (تکی)
وب‌گاه رسمی http://yooneunhye.net/

1999-2005 شروع خوانندگی با گروه موسیقی Baby V.O.X

شروع با خوانددگی در سال 1999 اتفاق افتاد. یون ایون هه جایگزین عضو سابق این گروه یعنی خانم Lee Gai گردید.یون به خاطر صدای خوبش وکالیست گروه بود و به خاطر صورت بامزه ش و رفتارهای بچگانه اش معروف بود. او که کوچکترین عضو گروه بود زیر سایهٔ سایر اعضای گروه توجه زیادی به او نمیشد.

پس از جایگزینی در این گروه آهنگ Come Come Come را می‌توان اولین آهنگی دانست که ایون هه در آن تجربهٔ خوانندگی دارد. این آهنگ موفقیت خوبی داشت و بعد از آن تک‌آهنگ‌هایی مانند “Get Up” و “Killer” به بازار آمدند که صدر جدول‌ها را گرفتند. از موفقیت‌های این گروه باید گفت آن‌ها یک گروه مخصوص کره نبودند و در بسیاری از کشورهای آسیایی مخصوصاً چین و تایلند شناخته شده بودند.

بیوگرافی Yoon Eun hye

یون سوژهٔ خوبی برای آنتی فن‌های گرامی بود. یکی از معروفترین اتفاقها این است که با یک تفنگ آبپاش که در آن مخلوطـــی از سرکه و سس سویا بود سعی کردند که کورش کنند یون سریعاً به بیمارستان منتقل شد بنا به تشخیص دکتر قرنیه ش آسیب دیده بود. بعد از 6 سال تلاش صادقانه در این گروه ایون هه قرار دادش با کمپانی به پایان رسید و از این گروه خارج شد.

بیوگرافی Yoon Eun hye

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی
بیوگرافی Yoon Eun hye

سریال Princess Hours 2006

اواخر سال 2005 ،وقتی به یون ایون هه پیشنهاد بازی در اولین نقش بزرگش در سریال روزگار شاهزاده داده شد،قرار دادی را با کمپانی جدید Eight Peak امضا کرد.یون نقش اصلی را به عنوان شاهزاده Shin Chae Kyung بازی کرد که باعث شهرت و محبوبیت سریعش در آسیا شد.درابتدا، طرفدارهای مانهوای Goong ( کتاب کمیک که شبیه به مانگاست) از یون ایون هه سوالاتی را دربارهٔ توانایی بازیگریش کردند و بعد از آن هم درخواستی را علیه ایون هه به عنوان بازیگر نقش اول فرستادند و خواستند که کسی جایگزینش بشود. آن‌ها حتی صفحهٔ Cyworld ایون هه را با کلمات و الفاظ زشت و زننده پر کرده بودند.

بیوگرافی Yoon Eun hye

در ابتدا یون میخواست از نقشش دست بکشد ولی بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن نوشته بود که او نهایت سعیش را می‌کند تا بهتر بازی کند، و با این گفته اش نشان داد که برای ثابت کردن خودش مصمم است. قسمت اول سریال با رتبهٔ متوسط پخش شد ولی وقتی جلو رفت، تعداد بینندگانش در سراسر کشور به 28.3 درصد افزایش پیدا کرد. این محبوبیت بیش از اندازه باعث افزایش تعداد قسمت‌های سریال شد ( از 20 قسمت به 24 قسمت) و به‌علاوهٔ یک قسمت ویژه “Special 1.5” که در ام بی سی پخش شد. هرچند که از یون و بقیهٔ بازیگران اصلی برای کار در فصل دوم سریال دعوت شده بود ولی فقط یک نفر از آن‌ها به‌طور رسمی قبول کرد. سرانجام، سریال جدید با شخصیت های جدید فیلم برداری شد که به اسم Goong S شناخته شده و در واقع طرح اصلی نبود که کارگردان و کمپانی به آن فکر میکردند.

درپی موفقیتش در اولین سریالش، یون نقش اصلی بعدیش را در سریال مرد تاکستان برداشت که در جولای 2006 و از شبکهٔ کی بی اس پخش شد. در ابتدا این سریال به خاطر رقابتش با سریال محبوب آن روزهای شبکهٔ ام بی سی یعنی Jumong رتبهٔ خیلی کمی را از نظر تعداد بینندگان داشت. با این وجود، داستان تأثیربرانگیز و بازی متقاعدکنندهٔ یون در نقش Lee Ji Hyun، رفته رفته در دل بیننده‌ها جا پیدا کرد و در آخر ،15.6 درصد را به دست آورد. بازی یون در The Vineyard Man نه فقط برنده‌ی بهترین بازیگر تازه وارد در جشنواره‌ی سریال های کی بی اس سال 2006 شد بلکه جایزهٔ بهترین بازیگر زن در جوایز Grimae 2006 را در کنار سونگ ایل گوک به عنوان بهترین بازیگر مرد به دست آورد.

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی
بیوگرافی Yoon Eun hye

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی

  • نام : یون این هی “윤은혜 – Yoon Eun hye”
  • نام مستعار : جامگودائه 
  • حرفه : بازیگر خواننده و مدل 
  • تاریخ تولد : 3 اوکتبر 1984برابر با 11مهر 1363
  • محل تولد : سئول کره جنوبی 
  • قد : 168
  • وزن : 48
  • گروه خونی : O
  • علاقمندی ها : عکاسی و نقاشی
  • او یک برادر کوچکتر دارد

سریال 2007 Coffee Prince

سومین نقش اصلی یون برای سریال روزهای دوشنبه/پنجشنبهٔ ام بی سی یعنی کافه پرنس بود که پخشش از جولای 2007 شروع شد. او در نقش Go Eun-Chan کارگر کافی شاپ بازی کرد. صاحب کافی شاپ به خاطر موهای کوتاهش و رفتار خشنش، احتمال داد که پسر باشد و همین باعث شد که سریال به سمت یک سری مشکلات عاشقانه پیش برود.

این سریال با رتبهٔ بالایی از لحاظ تعداد بیندگان روبه رو شد تا جایی که رتبهٔ بیننده‌ها در سئول به بیش از 32.1 درصد و در 29.9 درصد در سراسر کشور بود و این سریال را در زمان پخشش به بالاترین برنامه از نظر تعداد بینندگان تبدیل کرد. این موفقیت بزرگ Coffee Prince یون را به بازیگری بدل کرد که بیشترین دستمزد را می‌گیرد و ام بی سی برای هر قسمت این سریال به او 20 میلیون وون پرداخت میکرد. بازی موفق یون در Coffee Prince باعث شد که او را جزو لیست بهترین بازیگران زن در عرصهٔ هنر کره قرار بدهند. از 19 تا 27 نوامبر سال 2007 ، StarNews جشنوارهٔ جوایز بازیگری خودش را برگزار کرد که شامل سه شبکهٔ کی بی اس، ام بی سی و اس بی اس میشد و در مجموع 17 محصول از این شبکه‌ها برای دریافت جایزه کاندید شدند( 5 تا از کی بی اس، 7 تا از ام بی سی و 5 تا از اس بی اس). در این جوایز،یون ایون هه به خاطر بازیش در Coffee Prince ” بازیگر زن ممتاز” نامیده شد.

موفقیت Coffee Prince نه تنها باعث بیشتر شدن طـــرفداران یون در کره بلکه در سایر کشورها هم شد. در 25 سپتامبر ،یون دعوت نامه‌ای شخصی را از خانهٔ مد Blufin ایتالیا برای حضور در مجموعه مد بهارهٔ سال 2008 که در میلان برگزار میشد، دریافت کرد.حتی Anna Molinari شخصاً لباسی را به عنوان هدیه به یون تقدیم کرد.

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی
بیوگرافی Yoon Eun hye

انتخاب به عنوان بازیگر 2008

در ماه آوریل،یون ایون هه در بخش سریال‌های تلویزیونیِ چهلمین جشنوارهٔ هنرهای PaekSang،برای نقش گو ایون چان در The 1st Shop of Coffee Prince برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن شد. یون با این موفقیت از بازیگران کهنه کاری مانند کیم هی ئه و پارک جین هی پیشی گرفت و تبدیل به جوانترین بازیگر زنی شد که این جایزه را از آن خودش کرده‌است.

یون قبل از آن هم توانسته بود رکورد جوانترین بازیگری را که موفق به دریافت جوایز بهترین بازیگر زن در جشنوارهٔ Grimae ی سال 2006 و عالیترین بازیگر زن در جشنوارهٔ سریال کانال MBC در سال 2007 شده بود را بزند.

بیوگرافی Yoon Eun hye

در ماه فوریه،یون ایون هه بعد از سه سال غیبت،به عرصهٔ موسیقی بازگشت و صدایش را به یک گروه هیـپ هاپ تازه‌کار،Mighty Mouth،قرض داد. آهنگی که توسط آن‌ها و با اسم “Saranghae”(دوستت دارم) منتشر شد توجه زیادی را هم از طرف مردم و هم رسانه‌ها به خودش جلب کرد و در صدر چارت‌های موسیقی کرهٔ جنوبی قرار گرفت.

در آوریل 2008،مجلهٔ Elle لیستی از 100 نفر منتشر کرد که به عنوان قدرتمندترین و تواناترین اشخاص در تاریخ عرصه سرگرمی کره شناخته شده بودند. در این لیست یون ایون هه در رتبهٔ چهل و چهارم بود. یون به همراه چهار نفر دیگر ( Rain،جون دو یون، بـه یونگ جون و سونگ کانگ هو) تنها کسانی بودند که بین 50 نفر اول این لیست،توسط کارگردانان یا کمپانی‌های سرگرمیِ کره به شهرت رسیده بودند.

در اکتبر، یون ایون هه به پروژهٔ هنرهای معاصرِ برند Chanel در نیویورک دعوت شد و در آنجا هم ردیف بسیاری از سوپرمدل‌های دنیا و ستاره‌های هالیوودی قرار گرفت. یون تنها نمایندهٔ آسیا در این مراسم بود.

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی

در سپتامبر 2008، بعد از به پایان رسیدن مدت قراردادش با کمپانی Kraze Entertainment، یون ایون هه کمپانی مستقل خودش را به نام The House Company راه اندازی کرد. او به تنهایی پایه ریزیِ کمپانیش را به عهده گرفت و همهٔ جزئیاتش را از برنامه‌ها گرفته تا طراحی لوگو و مسائل داخلی،خودش انجام داد. با وجود اینکه این یک کمپانی تک نفره بود، یون برنامه‌های زیادی برای نشان دادن استعدادهای جدیدش داشت.

سریال My Fair Lady 2009

سال 2009، یون ایون هه یک همکاری را با خانهٔ مد کره‌ای JOINUS داشته تا یک سری از لباس ها را به نام خودش برای JOINUS طراحی کند. 30 آوریل 2009، به یون ایون هه جایزهٔ بهترین خانم جواهر سال 2009 را اهدا شد. این جایزه به وسیلهٔ نمایندگان کمپانی‌های عالی و همچنین طراح های مشهور و حرفه‌ای در عرصهٔ جواهرات پیشنهاد شده بود.

جایزهٔ یون یک نشان و مجموعه از جواهرات بود که مخصوصاً برای خودش طراحی کرده بودند. یون ایون هه بعد از دو سال وقفه، از بازگشت خودش با سریال بانوی زیبای من خبر داد. یون نقش Kang Hye Na را بازی کرد که دختری متکبر، سنگدل که وارث ثروت و تجارت خانوادگیش بود. سریال شروع خوبی داشت و در چارت سریال های چهارشنبه – پنجشنبه با رتبه بندیه 17.4 درصد در راس بود.

یون در مصاحبه‌ای گفته بود” صداهای زیادی هستند که من را تشویق و ستایشم می‌کنند. من با انتقاد بیننده‌ها روبه رو شدم که می‌گفتند نباید متکبر و مغرور باشم. من به آن سنی رسیدم که مثل یک بازیگر و یک خانم بالغ شده باشم. من میخوا هم کم کم استعداد و تواناییهایم را نشان بدهم ولی مایهٔ تاسف است که خیلی از مردم زمانی را برای شکست به من نمی‌دهند. من میخواهم با تجربهٔ شکست ها هم چیزهای بیشتری یاد بگیرم. امیدوارم برای یک اشتباه مردم روی من به عنوان بازیگری که شکست میخورد، برچسب نزنند.”

سال 2010 و همکاری مجدد با گروه V.O.X و فعالیت های خیریه

ژانویه سال 2010 ، یون اولین پروژه ی خیریه خودش را شروع کرد و به بچه‌هایی که مشکل بیانی داشتند کمک کرد تا کیف های دستی چاپ شده را درست کنند. این کیف ها در مغازه‌های ELBON به نمایش گذاشته شد تا درباره ی بچه‌های با مشکل بینایی به مردم آگاهی بدهند.

در فوریه سال 2010 ، یون ایون هه به عنوان سفیر حسن نیت برای “کمپین حقوق بشر بال های صورتی” توسط Vogue Girl انتخاب شد. این کمپین خیریه برای کمک به آن دسته از دخترانی برپا شده بود که سرپرست خانوار بودن و منافع حاصل از فروش هم برای کمک هزینه‌ی درسی و چیزهای دیگر به این دختران نیازمند خرج میشد. در ماه مارچ، یون ایون هه و کیم هیون جونگ همکاری مشترکی را برای کمپانی Basic House داشتند تا به کودکان آفریقایی کمک کنند. همهٔ سود حاصل از فروش تی شرت‌های Never Alone به نیازمندان آفریقایی اهدا شد. یون ایون هه همینطور سفیر کمپین خیریه دیگری هم بود به نام Hope Angel که در واقع یک برنامه برای جمع‌آوری پول بود تا به کودکانی که از بیماری‌های لاعلاج رنج میبرند کمک شود.

این پروژه توسط بنیاد خیریه Make A Wish طراحی شده بود که در 2 مارس آغاز به کار کرد و واکنش‌های سریعی را از طرف کاربران اینترنتی جذب کرد. یون در کمتر از دو ساعت 82 درصد از 500 درخواست امضا را دریافت کرد.

در ماه فوریه، آگهی تجاری با مدت زمان 12 دقیقه برای آبجوئه Cass با عنوان Temptation منتشر شد. در این آگهی بازرگانی، تکیون، جونسو، ویوونگ و نیکون از 2 پی ام هم حضور داشتند. یون نقش طراح نیکون رو بازی کرد که عاشق او بوده. موزیک ویدیو خیلی سریع توجه مردم رو به خودش جلب کرد و به موضوع داغ تبدیل شد. در کنار آگهی بازرگانی، تک آهنگش هم با عنوان Tik Tok منتشر شد. به خاطر موفقیت تک آهنگ به‌علاوهٔ حضور قبلی یون در موزیک ویدیو گروه Mighty Mouth به نام Saranghae، رسانه‌ها به یون لقب جادوگر خوش شانس را دادند .

در ماه می یون حضوری افتخاری را در کنار لی مین هو در سریال Personal Taste تجربه نمود .

بیوگرافی Yoon Eun hye

در 28 ژوئن سال 2010 خبر دادند که یون ممکن است در سریال Love Song که بازسازی فیلم هنگ کنگی سال 1996 به نام Comrades: Almost a Love Story هست، بازی کند. در این سریال یون قرار بود نقش Yu Chae hwa خانمی که برای زندگی در کره از چین مهاجرت کرده را به تصویر بکشد. 22 آگوست، یون به همراه اعضای گروه V.O.X برای اولین بار و بعد از 6 سال از منحل شدن گروه دوباره اجرا کرد. در ماه نوامبر، صنعت تبلیغات کره روش‌های علمی را برای پیش‌بینی کردن رتبه‌ها و تصمیم‌گیری درباره‌ی بهتر سرمایه‌گذاری روی سریال‌ها، ارائه کرد. در این مقاله یون رتبهٔ اول را برای مهم‌ترین بازیگر در رتبه بندی و صنعت تبلیغات به دست آورد. بر طبق مقاله ی” روش‌های عملی صنعت تبلیغات کره” یون ایون هه بازیگر قابل توجهی هستش که از سال 2005 تا 2010 وقتی که همه چیز در شرایط یکسان و برابری بوده ،بر رتبه بندی سریال‌های تلویزیونی اثر گذاشته است .

سریال 2011 My Black Mini Dress و Lie to Me

یون برای اولین مینی البوم Kan Mi Youn همگروهی سابقش در Baby V.O.X جلد آلبوم را طـــراحی کرد و طـــراح تصویر کلیه آلبوم بود.این آلبوم در 17 فوریه منتشر شد و به دنبال آن یون را به خاطر احساسات مدگرایانه اش تحسین کرده بودند .

یون بعد از پنج سال با فیلم My Black Mini Dress که براساس رمانی به همین نام نوشتهٔ Kim Min Seo بود به صفحهٔ بزرگ سینماها بازگشت. یون در نقش اصلی به اسم Yoo Min بازی کرد که 2 درصد در ظـاهر ، امکانات مالی و مردها کمبود داشت .این فیلم چهار دختر”نسل 88″ را نشان میداد که بعد از فارغ‌التحصیل شدن به دیواری از واقعیات برخورد می‌کنند .این فیلم سینمایی حتی قبل از اکرانش در سینماها به موضوع داغ آن روزها تبدیل شد و رتبهٔ اول را در جستجوی کلمات در موتورهای جستجوگر مختلف به دست آورد. این فیلم 24 مارس در سینماها اکران شد و جایگاه دوم را در رتبه بندی فروش به دست آورد. در کمتر از 6 روز از اکرانش هم بیش از 200.000 تماشاچی را جذب خودش کرد.

7 آوریل سال 2011 ، اس بی اس خبر از بازگشت یون بعد از دو سال به تلویزیون داد.در سریال به من دروغ بگو یون نقش Gong Ah-Jung را بازی کرد که آدمی سرزنده بود که کارمند رده پنجم وزارت فرهنگ و ورزش بود. صداقت و درست کاری Gong Ah-Jung بعد از یک دروغ مسخره به رسواییهایی تغییر پیدا کرد. شروع پخش این سریال از 19 آگوست بود و تا 8 اکتبر هم ادامه پیدا کرد.

بیوگرافی Yoon Eun hye |عکس های یون این هی

اکتبـرِ ۲۰۱۲ ٬ یـون بـازی در سـریال دلم برات تنگ شده را در نقـشِ لـی سویون پذیـرفت و به دنبـال آن پارک یوچان نقـش مقـابلش یعنی هـان جونگ وو و یو سئونگ هو نقش کانگ هیونگ جون را در این درامِ ام بی سی بعهـده گرفتن که بازی در این سـریال ٬ بازگشت ایون هه به تلویزیون را بعد از ۱۷ مـاه رقم میـزد.

جونگ وو و سویون زوجِ دبیرستـانی بودند که برخورد با یک سری مشکلات هولناک آن‌ها را تا بزرگسـالی درگیـر میکنـد و حالا کـارآگاه ما یعنی جونگ وو سالهـاست که با ناامیدی به دنبال سویـون میگـردد اما درست زمـانی که سرنوشت راه آنـها را باهم یکی میکنـد سویـون ٬ دخترِ همیشگی نیست و با هویت دیگری زندگی می‌کند

سریال‌های یون این هی

سال عنوان نقش شبکه
۲۰۰۶ روزگار شاهزاده شین چه-گیونگ ام‌بی‌سی
مرد تاکستان لی جی-هیون کی‌بی‌اس
۲۰۰۷ کافه پرنس گو اون-چان ام‌بی‌سی
۲۰۰۹ بانوی زیبای من کانگ هه-نا کی‌بی‌اس
۲۰۱۰ ذائقهٔ شخصی یون اون-سو (میهمان، قسمت ۸) ام‌بی‌سی
۲۰۱۱ به من دروغ بگو گونگ آ-جونگ اس‌بی‌اس
۲۰۱۲ جادهٔ امید خودش کی‌بی‌اس
۲۰۱۲-۲۰۱۳ دلم برات تنگ شده لی سو-یون ام‌بی‌سی
2013 اگر جرات داری با او ازدواج کن نا می رای KBS2

فیلم‌های یون این هی

سال عنوان نقش
۲۰۰۲ اورژانس ۱۹ بازیگر میهمان
۲۰۰۶ افسانهٔ هفت برنده هان مین-جو
۲۰۱۱ لباس کوتاه مشکی من لی یو-مین
2015 بعد از عشق

گردآوری : بیوگرافی بازیگران کره ای – بیوگرافی Yoon Eun hye

یون ایون هی و دوست پسرش, سریال جدید یون ایون هه, یون ایون هه 2016, یون ایون هه و کیم هیون جونگ, یون اون-هه little black dress yoon eun hye, دانلود سریال کره ای با بازی yoon eun hye, یون چان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *