وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر شش ساله

تجاوز به دختر شش ساله

تجاوز به دختر شش ساله

تجاوز هولناک یک هیولا به دختر ۶ ساله جنجال به پا کرد.یک مرد نوازنده این دختر را ربوده و پس از تجاوز این دختر را زنده به گور کرد.این مرد بی رحم توسط پلیس دستگیر شد… اسوشیتد پرس گونگ کارتن ۶ ساله در حالی که بر روی صندلی خودروی پدر خود خواب بود، توسط مردی ربوده شد.

تجاوز به دختر شش ساله

تجاوز به دختر شش ساله

بر اساس تصاویر ضبط شده از لابی کنسرت که پدر نونگ کارتن” به مدت ۴۰ دقیقه در آنجا بود فرد ناشناس با در دست گرفتن دست دختر بچه ۶ ساله از آنجا دور شد.پس از باز بینی فیلم‌های ضبط شده هویت وی معروف به “هیولا ” یک نوازنده خیابانی به نام UNJ گزارش شد.تصاویر فوق مربوط به ۱۰ روز پیش در با‌نکوک است که درنهایت با پیگیری پلیس UNJ در ۴۰۰ کیلومتری همان کنسرت دستگیر شد.

تجاوز به دختر شش سالهتجاوز به دختر شش ساله

پس از دستگیری وی که پیش تر نیز به جرم چندین تجاوز به عنف و کودک آزاری تحت تعقیب پلیس از سال ۱۹۹۳ بوده به کودک ربایی و تجاوز وحشیانه و در نهایت زنده به گور کردن دختر در حالی که اشک می‌ریخت، اعتراف کرد.پس از اعتراف وی جسد دختر بچه در یک منطقه غیر مسکونی در حالی در زمین دفن شده بود پس از ۱۱ روز پیدا شد.مرگ وی طبق اظهارات UNJ بر اثر خفگی تائید شده است. وی تا پایان روند تکمیل پرونده اش در بازداشت به سر خواهد برد.

منبع : irannaz.com

بازنشر : berroz.com

تجاوز به عنف, اخبار حوادث, تلخ, تجاوز, آزار و اذیت, تجاوز جنسی, به کودکان, دختران, کوچک, بچه ها, کودک آزاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *