وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تجاوز به دختر مسافر در صبح روز کاری !

Violation
تجاوز به دختر مسافر در صبح روز کاری ! | تجاوز بزور

جوانی سابقه‌ دار بعد از آنكه دختر جوانی را به عنوان مسافر سوار خودرواش كرد در خيابان وی را مورد تعرض قرار داد.
دختر 26ساله‌ای نخستين روز خرداد با مراجعه به دفتر سرپرست دادسراي جنايي تهران اعلام كرد توسط مردي مسافربر مورد آزار جنسي و همچنين تهديد و ضرب و جرح قرار گرفته است. بعد از طرح اين شكايت كارآگاهان اداره 16 پليس آگاهي موظف شدند با انجام تحقيقات ويژه مرد متجاوز را شناسايي و دستگير كنند. آنان ابتدا به پرس‌وجو از دختر جوان پرداختند.

او كه به شدت دچار ترس و وحشت شده بود، در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: «طبق روال هر روز، ساعت هشت صبح روز 31 ارديبهشت براي رفتن به محل كار خود واقع در خيابان فاطمي از منزل خارج و حدود ساعت 8:20 در نزديكي ميدان هفتم تير سوار يك خودرو مسافربر شدم كه پژو 405 نقره‌اي يا روآ بود. هنوز دقايق زيادي از زمان سوار شدن من به ماشين نگذشته بود كه ناگهان راننده با تغيير مسير از خيابان اصلي خارج شد و به داخل كوچه‌اي خلوت رفت. وقتي به او اعتراض كردم با كشيدن وسيله‌اي برنده و قدرت‌نمايي و حمله به سمت من، گلويم را گرفت و دستانش را روي دهانم گذاشت تا نتوانم فرياد بكشم. در همين شرايط و در حالي‌كه از شدت ترس به او التماس مي‌كردم اجازه بدهد پياده شوم، به من تعرض و پس از گذشت حدود 20 دقيقه مرا به بيرون از ماشين پرتاب كرد و به سرعت از محل دور شد.»

شاكي در پاسخ به اين سوال كارآگاهان كه آيا مي‌تواند چهره راننده را شناسايي كند، گفت: «چهره دقيق راننده را به ياد دارم و مطمئن هستم چشمانش سبز بود.» كارآگاهان با به دست آوردن اين سرنخ به بررسي پرونده مجرمان سابقه‌داري پرداختند كه چشماني سبز دارند. در اين بين يكي از اين متهمان را كه جوانی 24ساله به نام «افشين» است شناسايس كردند و عكس او را به دختر بزه‌ديده نشان دادند وي نيز اين جوان را به عنوان عامل تجاوز شناخت.

در ادامه معلوم شد افشين پيش از اين نيز بارها به اتهام ارتكاب جرايم مختلف دستگير شده است. بررسي سوابق متهم نشان داد آخرين سابقه دستگيري او مربوط به اوايل سال‌جاري است كه به اتهام ايجاد مزاحمت براي بانوان و سرقت مقرون به آزار روانه زندان شده بود.

نخستين سابقه كيفرس اين متهم در سال 87 زماني كه او 20 سال بيشتر نداشت به ثبت رسيده و وس آن زمان به اتهام آدم‌ربايي و تجاوز به عنف دستگير شده بود. افشين پس از آن در سال 89 به اتهام حمل و نگهداري ماده مخدر شيشه روانه زندان شد و جعل اوراق شناسايي و سرقت داخل خودرو سال گذشته بار ديگر وي را راهي حبس كرد. او در همان سال به عمل منافي ‌عفت همراه با آزار و اذيت نيز متهم شده بود. كارآگاهان با توجه به شناسايي دقيق هويت متهم با بهره‌گيري از اطلاعات موجود در پرونده وي موفق به شناسايي محل سكونت او در محدوده ميدان شهداس هفتم تير شدند و پس از اطمينان از حضور متهم در مخفيگاهش وس را ساعت 10 صبح روز هشتم ماه جاري دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

افشين در اظهارات اوليه منكر آزار و اذيت دختر جوان شد و ادعا كرد او را به عنوان مسافر سوار خودرو كرده بود. او در اين مرحله از بازجويي‌ها گفت: هدف من از صحبت كردن با اين دختر آشنايی و دوست شدن با وی بود و ظاهرا در اولين برخورد و صحبت، برداشت اشتباهی صورت گرفت و بعد از اينكه احساس كردم او ناراحت شده، بلافاصله توقف كردم و او نيز در ماشين را باز كرد و از خودرو پياده شد و به هيچ عنوان آنگونه كه او عنوان كرده‌ است آزار و اذيتی انجام نشد و من هم اين قصد را نداشتم.

كارآگاهان با توجه به اطلاعات دقيقي كه از شيوه و شگرد متهم درخصوص آزار و اذيت و تعرض به اشخاص داشتند مطمئن بودند متهم تلاش مي‌كند واقعيت را انكار كند به همين دليل متهم و شاكي را با هم رودررو كردند. دختر جوان در زمان مواجهه حضوري در حالي‌كه با ديدن دوباره افشين دچار وحشت شده بود و به شدت گريه مي‌كرد، بار ديگر به تشريح وقايع روز حادثه و جزييات آن پرداخت و به متهم گفت: آن روز من به تو التماس نكردم كه كاریي با من نداشته باشی؟ من از تو خواهش نمی كردم با آينده و سرنوشت من بازی نكنی؟ تو مرا تهديد به مرگ نكردی؟

متهم در اين هنگام با سكوت و تكان دادن سر خود، صحبت‌هاي شاكي را تاييد و سپس در حالي‌كه چاره‌اي جز اعتراف و بيان حقيقت نداشت، ضمن اقرار به تجاوز به دختر جوان به كارآگاهان گفت: چون با خانواده‌ام مشكل داشتم و با آنها درگير بودم شب قبل از روز حادثه، مواد مصرف كرده و كمي هم مشروب خورده بودم. روز حادثه در حال خودم نبودم. وقتي شاكی سوار ماشين شد، در يك لحظه داخل كوچه‌ای خلوت پيچيدم و با تهديد به مرگ به وی تعرض كردم.»

سرهنگ عباسعلی محمديان، رييس پليس آگاهي تهران با تاييد اين خبر گفت: «با توجه به اعتراف صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقيقات تكميلی و شناسايي ديگر شكات پرونده در اختيار پليس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است بنابراين از ساير شكات احتمالی كه به اين شيوه مورد آزار و اذيت و… قرار گرفته‌اند دعوت می شود تا براي شناسايی متهم به اداره شانزدهم پليس آگاهي واقع در خيابان وحدت اسلامی مراجعه كنند و اطمينان داشته باشند اظهارات آنها درخصوص اين موضوعات، كاملا محرمانه محسوب می شود.»

منبع : روزنامه شرق

بازنشر » berroz.com

تجاوز به دختر مسافر,به عنف,دختر جوان,تعرض, به دختر جوان, زن خیابانی, دختر بیچاره, فساد اخلاقی, اخبار حوادث, اخبار اجتماعی, مردان شهوت ران, بخت برگشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *