وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تقویت ماهیچه های واژن و افزایش میل جنسی

تقویت ماهیچه های واژن و افزایش میل جنسی

تقویت ماهیچه های واژن و افزایش میل جنسی

معمولا خانم ها اطلاعات زیادی راجع به ماهیچه های کف لگن یا ماهیچه های کگل ندارند. محل این ماهیچه ها در انتهای لگن قرار دارد. ماهیچه های کگل از ناحیه تناسلی و مقعد محافظت می کنند و ماهیچه های بسیار مهمی در بدن هر شخص محسوب می شوند که قوی بودن آنها در سلامت عمومی بدن تاثیر بسزایی دارد. تقویت ماهیچه های واژن و تقویت ماهیچه های کگل در خانم ها و آقایان، در بهبود و افزایش میل جنسی بسیار تاثیر گذار است.

تقویت ماهیچه های واژن و افزایش میل جنسی

همانطور که گفتیم ماهیچه های کگل یا ماهیچه های کف لگن به شکل عدد هشت انگلیسی می باشند و وظایف مهمی ایفا می کنند که در زندگی جنسی انسان ها تاثیرات شگرفی خواهد گذاشت.

تقویت ماهیچه های واژن و افزایش میل جنسی

وظایف عضلات کف لگن

  • این ماهیچه ها از اندام های ناحیه لگن مانند : واژن – رحم – مثانه – راست روده – پیشابراه و پروستات محافظت می کنند و نقش تکیه گاه را برای این اندام ها ایفا می کنند و در حقیقت تمام آنها را احاطه کرده اند.
  • این ماهیچه ها در کنترل جریان ادرار نقش مهمی دارند.
  • زمانی که ارگاسم اتفاق می افتد، این ماهیچه ها هستند که یک انقباض ریتمیک را ایجاد می کنند و ارگاسم اتفاق می افتد.
  • در روند زایمان هم تاثیر مهمی دارند و کمک می کنند.
  • در کنترل ادرار و کنترل مدفوع نقش اساسی ایفا می کنند.

تقویت ماهیچه های واژن یا تقویت عضلات کگل، در واقع قوی ساختن و تقویت اندام های جنسی است و طبیعتا قوی شدن اندام های جنسی، افزایش میل جنسی – تقویت ارگاسم و رابطه جنسی بهتر و لذت بخش تر را در پی خواهد داشت.

برای افزایش اطلاعات می توانید مطالب زیر را مطالعه نمایید

مراحل هیجانات جنسی در زنان

افزایش میل جنسی با اپیلاسیون؟

شکلات + فلفل قرمز = افزایش میل جنسی

تقویت ماهیچه های کگل چه فوایدی دارد ؟

  • سلامت عمومی بدن را بهبود می دهد.
  • شخص در دفع ادرار و مدفوع کنترل بیشتری پیدا میکند. گاها افرادی که با خنده یا یک حرکت تند ادرارشان کمی خارج می شود یا زنانی که در رابطه جنسی یا بعد از رابطه، از واژنشان صدا خارج می شود، از ماهیچه های لگن ضعیفی برخوردارند.
  • اندام های جنسی از تحریک پذیری بیشتری برخوردار می شوند. همین امر لذت بیشتری را در رابطه جنسی ایجاد می کند.
  • تحریک جنسی شخص در رابطه جنسی نیز افزایش می یابد. برانگیختگی افزایش می یابد.
  • گردش خون در اندام جنسی نسبت به قبل افزایش چشمگیری می یابد.
  • ارگاسم نیز با تقویت ماهیچه های واژن و ماهیچه های کگل در زنان و مردان بهبود می باید.
  • خشکی واژن را از بین می برد و در رابطه جنسی، واژن روان و لیز می شود به این دلیل که ترشحات واژن در رابطه جنسی، بیشتر می شود.

تقویت ماهیچه های واژن و افزایش میل جنسی

تقویت عضلات واژن در زنان یا تقویت عضلات لگن با ورزش

در ابتدا باید ماهیچه های لگن را پیدا کنید. در خانوم ها اگر انگشت خود را درون واژن ببرید و توسط لبه های واژن انگشت خود را فشار دهید، این فشار توسط ماهیچه های لگن ایجاد می گردد. با همین عضلات می توانید جلوی ادرار خود را بگیرید. اگر در هنگام دفع ادرار، جلوی آن را بگیرید متوجه می شوید که ماهیچه های لگن کدامند و چگونه می توانید ورزش مخصوص به آن را انجام دهید.

نحوه انجام تمرین کگل

حال که ماهیچه های لگن را شناسایی کردید می توانید ورزش کگل را به راحتی انجام دهید. تمرین کگل به این صورت است که ماهیچه های ناحیه لگن را به مدت 10 ثانیه منقبض کنید (دقیقا همانطور که می خواهید جلوی ادرار خود را بگیرید) و سپس 10 ثانیه استراحت کنید. این کار را پنج بار انجام دهید. در طول روز هر زمان که فرصت کردید، در جایی بنشینید یا دراز بکشید و پنج بار این عمل را انجام دهید.

اگر روزانه چندین دور این تمرین را انجام دهید، عضلات لگن همانند سایر عضلات بدن که با تمرین و ورزش روزانه، قوی و قدرتمند می شوند، این عضلات نیز با این ورزش کاملا قوی می شوند و تاثیر عالی آن را در رابطه جنسی می توانید احساس کنید. خوشبختانه این تمرین به گونه ای است که هیچ کس نمی تواند متوجه شود که شما در حال انجام چه کاری هستید.

راه های افزایش ارگاسم در زنان

نکات مهم

  1. هنگام انجام این تمرین دقت داشته باشید که مثانه نباید پر باشد زیرا در حالت غیر عادی، می تواند موجب آسیب شود. پس مثانه را خالی باشد.
  2. در هنگام انجام تمرین تنها عضلات ناحیه لگن را منقبض کنید و از منقبض کردن عضلات نزدیک مانند : عضلات باسن و عضلات پایین شکم خودداری نمایید. نگران نباشید با چند بار تکرار، برایتان فوق العاده عادی و راحت می شود و بدون تمرکز می توانید به راحتی عضلات را منفبض نمایید.

پس خانم ها و آقایان عزیز همانطور که مطالعه کردید، با یک تمرین ساده و راحت که نیاز به هیچ تحرک و لوازمی ندارد، می توانید دنیای رابطه جنسی خود را با همسر یا شریک جنسیتان دگرگون سازید. امیدوارم این مقاله در بالا بردن اطلاعات و کمک به بهبود روابط جنسی شما مفید واقع شده باشد.

گردآوری : berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *