وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تو سوآ اوشن یک استخر شنای طبیعی | To Sua Ocean

تو سوآ اوشن یک استخر شنای طبیعی

تو سوآ اوشن

آیا تابحال با استخر شنای طبیعی بنام تو سوآ اوشن آشنا شده اید؟ این گودال زیبا و هیجان انگیز در دهکده لوتوفاگا در ساحل جنوبی جزیره آپولو واقع شده است. جزیره آپولو نیز واقع در مجمع‌الجزایر ساموآ است. آب این استخر زیبا و فوق العاده بسیار زلال و شفاف و در عین حال خنک و با طراوت است. تو سوآ اوشن از عمق چندانی برخوردار نیست.

تو سوآ اوشن یعنی ” گودالی بزرگ برای شنا کردن”

برای رفتن به این استخر باید سی متر از یک نردبان پایین بروید. این گودال در یک بستر آتشفشانی تشکیل یافته و شناگران به کمک یک نردبان به داخل این استخر وارد می‌شوند.

تو سوآ اوشن

تو سوآ اوشن به اقیانوس راه دارد و از آن تغذیه می‌شود. شنا کردن در آن تجربه ای خاص و متفاوت است و پر از هیجان.

جزایری که در ناحیه سوموآ واقع در اقیانوس آرام جنوبی قرار دارند از نظر صنعت توریسم روبه رشد می‌باشند چرا که دارای آب و هوای مناسب, سواحل بکر و ماسه ای و سفید است و فرهنگ بومی منطقه نیز از جذابیت خاصی برخوردار است. و گردشگران را بشدن مجذوب این ناحیه کرده است.

تو سوآ اوشن

تو سوآ اوشن

گودال تو سوآ اوشن بوسیله یک ساحل ماسه ای جذاب و باغ های زیبا احاطه شده است.

تو سوآ اوشن

در ماه های می تا نوامبر حدودا خرداد تا آبان ماه, بهترین زمان برای بازدید از جزایز سوموآ است زیرا وضعیت آب و هوا در این زمان بسیار مناسب تست و جشنواره های مختلفی نیز برگزار می‌شود که برای تفریح و سرگرمی فوق العاده اند.

برای سفر به این جزایر ابتدا باید به نیوزیلند بروید و سپس با هواپیما به شهر آپیا که مرکز ساموا می‌باشد عزیمت نمایید. شنا کردن در این استخر لذت شگفت انگیزی است. لازم به ذکر است که هزینه ورودی این استخر 15 دلار تعیین شده است و در ازای آن محیطی امن و راحت برای گردشگران و توریست‌ها فراهم شده است.

مطالب پیشنهادی

گردآوری : berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *