وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

چرا بعضی اوقات خانم ها مایل به رابطه جنسی نیستند ؟

Impotence-Definition1
چرا بعضی اوقات خانم ها مایل به رابطه جنسی نیستند ؟

گاهی ماجرا از یک نارضایتی کوچک شروع می‌شود؛ نارضایتی از رفتار یا حتی ظاهر شریک زندگی که به قیمت عقب‌نشینی همسرش در رابطه زناشویی تمام می‌شود اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. سردی این رابطه، اغلب نارضایتی‌های دیگر و فاصله بیشتری را ایجاد می‌کند و این چرخه تمام‌نشدنی معیوب، هر روز زوج‌ها را از هم دورتر می‌کند. آمار طلاق شگفتی‌ساز می‌شود و کارشناسان نقشی نارضایتی جنسی در بالا رفتن این ارقام را انکار نمی‌کنند. اگر شما هم احساس می‌کنید که رابطه زناشویی‌تان به یکی از مشکلات جدی زندگی مشترک‌تان تبدیل شده و عشق‌تان را به سراشیبی انداخته است در ادامه این مطلب با ما باشید تا اصلی‌ترین سردکننده‌های این رابطه را بشناسید.

زندگی‌تان خوش‌آهنگ نیست؟ هنوز هم برای بسیاری از خانواده‌ها، پاک کردن صورت مسئله آسان‌ترین راه‌حل آن است. بسیاری از افراد به‌خاطر پرهیز از واکنش‌های ناخوشایند همسرشان از بیان مشکل طفره می‌روند. گرچه آنها مدت‌هاست که از رابطه‌شان به دلایل مختلف ناراضی هستند اما به‌خاطر فرار کردن از واکنش‌های همسرشان مشکلات را ناگفته باقی می‌گذارند در حالی که این سکوت می‌تواند پای یک مشکل را به جنبه‌های دیگر زندگی مشترک هم باز کند و در زندگی جنسی همسران هم تاثیر بگذارد. این افراد گاهی در واکنش به مشکلاتی که در زندگی مشترک‌شان احساس می‌کنند ازداشتن زابطه زناشویی با همسرشان هم طفره می‌روند اما دلیل این اتفاق را با او درمیان نمی‌گذارند. از سوی دیگر گاهی شریکی که از ارتباط زناشویی سر باز می‌زند با رفتارهای جبرانی برای ایجاد صمیمیت با همسرش تلاش می‌کند. برای مثال هر روز غذاهای مورد علاقه‌اش را می‌پزد یا به او و خواسته‌هايی که در حیطه روابط زناشویی نمی‌گنجد توجه زیادی نشان می‌دهد.

Impotency-1

از هم دلخورید؟

گاهی دلیل بی‌میلی یکی از دوطرف، مشکلات ارتباطی میان آنهاست. فردی که درخواست‌هایش از طرف همسر بی‌پاسخ می‌ماند، سعی می‌کند میل جنسی همسرش را بی‌پاسخ بگذارد. کسی که از رابطه عاطفی با همسرش ناراضی است، این عدم رضایت را در رابطه زناشویی نشان می‌دهد. نباید فراموش کنیم پرهیز یکی از دوطرف در این زمینه همیشه به دلیل مشکلات جسمی یا بیزاری از این رابطه اتفاق نمی‌افتد. آسیب‌های عاطفی در زندگی مشترک در بسیاری موارد به ایجاد چنین فاصله‌ای منجر می‌شود.

از جنس هم نیستید؟

کم میل بودن فرد به برقراری رابطه زناشویی، به خودی خود مشکل نیست اما اگر او با فردی که میل زیادی به این رابطه دارد ازدواج کرده باشد، این رابطه می‌تواند به یکی از دلایل اصلی اختلاف میان آنها تبدیل شود. مشاوره گرفتن از یک درمانگر متخصص در دوران پیش از ازدواج می‌تواند آنها را در شناخت سلیقه جنسی‌شان یاری دهد اما هنوز اغلب زوج‌ها بدون دریافت این مشاوره‌ها پا به خانه مشترک می‌گذارند. اختلاف زن و شوهرها در مسائل زناشویی در کمیت و کیفیت این رابطه خلاصه می‌شود. اگر افراد پیش از آغاز زندگی مشترک از یک مشاور متخصص کمک بگیرند و با او مشورت کنند، می‌توانند شناختی دقیق‌تر در مورد نیازهای خود و ویژگی‌های فرد مقابل‌شان به دست بیاورند و شریکی را برای زندگی‌شان انتخاب کنند که اختلاف زیادی در این مورد با آنها نداشته باشد.

آراسته نیستید؟

رعایت نکردن بهداشت فردی، می‌تواند همسرتان را از برقراری رابطه زناشویی منصرف کند. اگر می‌خواهید زندگی جنسی‌تان آسیب نبیند، مرتب دوش گرفتن، آراسته بودن و استفاده از عطر و ادکلن را فراموش نکنید. هرقدر هم که عاشق هم باشید، نمی‌توانید تاثیر زیبایی و آراستگی شریک زندگی‌تان در میل خود به بودن در کنار او را انکار کنید. درست است که عشق به همسر یکی از محرک‌های اصلی در رابطه زناشویی است اما این معیار برای سلامت جنسی زوج‌ها گرچه لازم است، کافی نیست.

بیش از حد چاق یا لاغرید؟

تناسب اندام از معیارهای دیگری است که بر پویایی این رابطه تاثیر می‌گذارد. اگر فکر می‌کنید جا خوش کردن چربی‌های اضافه در بدن‌تان تاثیری در رابطه زناشویی‌تان ندارد در اشتباهید. شاید در آغاز شریک زندگی‌تان چندان تحت تاثیر بدهیکلی شما قرار نگیرد اما این موضوع آرام‌آرام می‌تواند میان شما فاصله بیندازد. قطعا شما از پیش‌فرض‌های همسرتان در مورد تناسب اندام آگاهید، پس سعی کنید به ظاهر ایده‌آلی که در ذهن او وجود دارد، نزدیک‌تر شوید. از یاد نبرید این ایده‌آل از فردی به فرد دیگر متفاوت است و ممکن است همسر شما در مورد زیبایی نظری کاملا متفاوت با دیگران داشته باشد.

در زمان و مکان مناسب نیستید؟

شاید هیچ‌کدام از دلایل گفته شده در رابطه شما وجود نداشته باشد و شاید شریک زندگی‌تان هم مانند شما به برقراری این رابطه تمایل داشته باشد اما قرار داشتن در زمان یا مکان نامناسب می‌تواند یکی از دوطرف یا هر دوی آنها را از این اتفاق منصرف کند. زمانی که همسرتان بعد از ساعت ها اضافه کاری به خانه آمده یا روز که او درگیر مشکلات مالی است و نمی‌تواند فکرش را روی یک موضوع متمرکز کند، بدون شک زمان مناسبی برای برقراری رابطه زناشویی نیست پس اگر در موقعیت‌های خاصی قرار دارید و احساس می‌کنید از همسرتان دور شده‌اید، تاثیر شرایط را بر این فاصله نادیده نگیرید.

همسرتان باردار است؟

بارداری شریک زندگی، ماه‌های اول تولد فرزند یا قرار داشتن در دوران شیردهی می‌تواند میل و انرژی خانم‌ها به برقراری این رابطه را تحت تاثیر قرار دهد. آقایانی که همسرشان در این شرایط قرار دارد، نباید این بی‌میلی را نشانه بی‌تفاوتی و سردی همسرشان بدانند. قطعا قرار گرفتن در موقعیت دشواری مثل نگهداری از یک نوزاد تازه به دنیا آمده، تاثیر زیادی بر زندگی زناشویی زوج‌ها می‌گذارد. شاید بهتر باشد به بعضی از دوره‌های زندگی مشترک‌تان به چشم دوره گذار نگاه کنید و تا عبور از آن در مورد رابطه زناشویی‌تان قضاوتی کلی نکنید.

بی‌وفایی کرده‌اید؟

باخبر شدن از بی‌وفایی و لغزش شریک زندگی می‌تواند فرد را از برقراری این رابطه منصرف کند. کسی که احساس می‌کند مورد خیانت قرار گرفته و به احساساتش لطمه وارد شده، شاید از نظر عاطفی امکان نزدیک شدن به همسرش را نداشته باشد. وجود اعتماد و احساس خوشایند اطمینان در زندگی مشترک از شرط‌های انکارناپذیری است که بر رابطه زناشویی زوج‌ها تاثیر می‌گذارد.

منبع : bartarinha.ir

بازنشر » berroz.com

خانم ها مایل به رابطه جنسی |  رابطه جنسی , سرد مزاجی , سردی در روابط زناشویی , مشکلات جسمی , ارتباط زن و شوهر , افزایش میل جنسی , نزدیکی , ناتوانی جنسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *