وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

خواص و روش استفاده از واجبی | نوره

واجبی | نوره

خواص و روش استفاده از واجبی | نوره

واجبی یا نوره

برای از بین بردن موهای زائد بدن در گذشته از مواد طبیعی استفاده می‌کردند مانند واجبی، در حال حاضر روش های جدیدی برای از بین بردن موهای زائد استفاد می شود مانند لیزر که البته هنوز واجبی که امروزه به صورت کارخانه های نیز تولید می شود طرفداران خود را دارد

واجبی یا نوره برای دفع موهای زائد بدن استفاده می‌شود. نوره از ترکیبات زرنیخOrpiment“, آهک تشکیل شده و دارای آرسنیک است. آرسنیک ماده ای کشنده است ولی بر روی پوست عمل معجزه آسای شیمی درمانی را در مقابل سرطان‌ها انجام می‌دهد. در این مقاله به خواص واجبی یا نوره و روش استفاده از واجبی می‌پردازیم.

واجبی یا نوره

واجبی یا نوره

برای کسب اطلاعات درباره واجبی اصل می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید » آموزش استفاده از واجبی

خواص واجبی یا نوره

  • دلگیری و پریشانی را رفع می‌کند.
  • موجب تقویت بدن می‌شود.
  • آرسنیک موجود در نوره، آن را ضد سرطان ساخته است.
  • موجب افزایش قدرت جنسی می‌شود. نوره در زنان و مردان موجب افزایش میل جنسی می‌شود.
  • یکی از راه های دفع سودا محسوب شده که همین موجب می‌شود که رابطه جنسی زن و مرد بهبود پشمگیری داشته باشد.
  • واجبی یا نوره در زنان موجب رفع عفونت واژینال می‌شود زیرا ضدعفونی کننده است.
  • لاغری را از بین برده و بدن را چاق می کند.
  • اگر زنان از نوره برای زیر بغل استفاده کنند، موجب پیشگیری از سرطان سینه می‌شود.
  • پیشگیری از پیسی – جنون و خوره
  • بیماری های پوستی را درمان می‌کند.

دستور مصرف واجبی

  • زمانی که قصد دارید از نوره استفاده کنید، دقت کنید که بدن کاملا خشک باشد.
  • برای مالیدن نوره به بدن از کاردک یا دستکش استفاده نمایید زیرا اگر با دست تماس داشته باشد، موجب نرم شدن بیش از حد ناخن ها می‌شود.
  • برای آماده کردن نوره، حتما از آب داغ استفاده کنید و زیاد رقیق نشود. حالت خمیری داشته باشد مانند خمیر دندان.
  • بعضی از افراد به نوره حساس می باشند و موجب می‌شود جوش بزنند.
  • نوره را می توانید به همه قسمت های بدن بمالید اما دقت داشته باشید که در قسمت های حساس نباید زیاد بماند. دو دقیقه کافیست. البته بعضی از افراد بعد از استفاده مکرر از نوره، قلق کار دستشان می آید و می‌دانند که کدام نواحی از پوستشان را باید زودتر بشویند.
  • نوره را بمدت پنج دقیقه روی پوست نگه دارید و سپس بشویید. بیش از پنج دقیقه مخصوصا برای پوست های حساس، موجب سوختگی و قرمز شدن پوست می‌شود. پس مراقب باشید.
  • نوره ای که اصل می‌باشد، دارای بوی تند و زننده ای است. پودرهای موبر که در بازار موجود است، به هیچ وجه نوره محسوب نمی‌وند و خواص فوق العاده آن را ندارند.
  • نوره را از عطاری های معتبر تهیه فرمایید.

نکات بسیار مهم در استفاده از واجبی

حتما حتما از آب جوش کتری برای درست کردن حالت خمیری استفاده کنید.

یک لایه کامل روی پوست باید بکشید.

خانم های باردار قبل از استفاده از نوره با پزشک خود مشورت نمایند تا مشکلی برای خود و فرزندشان ایجاد نشود.

خانم های عزیز مراقب باشید که جوری آن را به ناحیه تناسلی خود بمالید که نوره وارد واژنتان نشود. خانم ها و آقایون دقت کنید که نوره وارد مقعدتان نشود.

واجبی یا نوره

فواید واجبی از نظر علمی

مواد تشکیل دهنده واجبی سه ماده حیاتی : آرسنیک – فسفر – گوگرد هستند.

وزارت بهداشت بخاطر سمی بودن ماده آرسنیک (در صورت خورده شدن) فروش و خرید واجبی اصل را غیر مجاز دانسته. بنابراین واجبی‌هایی که توسط کارخانه‌ها تولید می‌شوند,آرسنیک موجود در آن را خارج کنند که در این صورت بخش بزرگی از خاصیت واجبی اصل را از آن می‌گیرند. البته هنوز در بازار نوره اصل موجود است. نوره اصل دارای بویی تند است و خاصیت ضد سرطان دارد.

همانطور که گفتیم، پودرهای موبر که در بازار موجودند، آرسنیک ندارند. در نتیجه هیچ خاصیتی برای آنها وجود ندارد تنها می‌توانند موهای بدن را بزدایند اما خواص درمانی ندارند. آرسنیک خاصیت ضد سرطانی دارد و استفاده مداوم از نوره بدن را رد مقابل سرطان محافظت می‌کند.

خواص درمانی آرسنیک از طریق پوست و از طریق تنفس وارد بدن و جریان خون می‌شود پس سعی کنید بوی تند واجبی را نفس بکشید.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””][/box]

پس به شما پیشنهاد می کنیم که از واجبی بهره ببرید تا خواص فوق العاده آن را شخصا تجربه نمایید. حتی گفته می‌شود که واجبی موجب روشن شدن کشاله ران و زیر بغل می‌شود و پوست بدن را سفت می‌کند.

♦ اگر پوست شما بعد از استفاده از نوره تیره شد، با کیسه یا لیف پوستتان را بخوبی بشویید.

بازگردانی : berroz.com

116 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشین و سپاس از سایت خوبتون یه سوال داشتم و اون اینه که اگه از واجبی برای موهای سینه یا بازو ها استفاده کنیم بعد که موها شروع به رشد میکنن زبر نیست؟یا اینکه زیر پوست رشد نمیکنن؟ برای پاها میشه استفاده کرد؟

    1. سلام خدمت شما د وست گرامی. ممنون از شما . استفاده از واجبی نباید موها رو زبر کنه. مثل تیغ عمل نمی کنه. زیر پوست هم رشد نمی کنه و به پوست آسیبی نمی رسونه. برای همه نقاط بدن میشه استفاده کرد. فقط باید مراقب باشید که در نواحی حساس بدن که پوست نازک و حساسی داره یا استفاده نکنید یا اگر استفاده می کنید کمتر از پنج دقیقه روی پوست بمونه تا اسجاد حساسیت و سوزش نکنه.

  2. سلام وقت بخیر
    من از این استفاده کردن ناخنام مثه کاغذ شد مجبور شدم از ته بگیرم

    راهی برای درست شدنش هست ؟

    1. سلام دوست عزیز. واجبی اگر با ناخن تماس داشته باشه، اونها رو نرم و نازک می کنه. سعی کنید با یک کاردک یا هر وسیله دیگه ای استفاده کنین و واجبی رو روی پوستتون بزنین. مستقیما از دست استفاده نکنید چون ناخن ها نرم میشه. نگران نباشین ناخن که رشد می کنه برطرف میشه. چیز خاصی نیس

  3. با درود سلام خدمت ادمین
    پوست من در اثر استفاده از نوره سیاه شده ولی سوزش نداشته
    علت اش چیست؟ درمان اش چیست؟

  4. سلام من واسه صورتم استفاده کردم وحشتناک سوخته حالا چکار کنم واسش خوب شه

    1. منم صورتم کلییی جوش زده و سوخته خیلی هم میخاره و دون دون شده

      1. خوب عزیزم پوست صورت خیلی حساسه . طبیعیه. به قسمتای حساس پوست بدن نزنید یا اگر می زنید دو دقیقه بیشتر نمونه. سریع بشورین. به صورت نزنین. البته با چند بار استفاده دستتون میاد که چه اندازه روی پوستتون نگه دارین.

  5. سلام خسته نباشید.من واجبی رو واسه کمرم استفاده کردم بعد از یه هفته تمام کمرم پر از جوش شده باید چکار کنم؟ممنون

    1. درود
      شاید پوست شما حساسیت داره به این موضوع و آیا برای قسمت های دیگه هم همین مشکل بوده ؟ و از نوع طبیعی استفاده کردید یا صنعتی ؟

  6. برای استفاده نکته مهم در اینه که به قدری خمیری بشه که اصلا آب از آن نچکد و کامل خودشو بگیره این طوری حتما اثر می‌کنه

  7. سلام
    لطفا بفرمایید پودرهای تیزبر موجود در بازار هم نوره هستند یا خیر؟

    1. درود به شما
      بله تیزبر نام دیگر نوره یا واجبی است. دو نوع در کل وجود داره : نوره طبیعی که بود دار هست و صنعتی که بو رو از اون گرفتن و خواص درمانی رو دیگه همراه خودش نداره.

  8. سلام
    میخواستم بدونم استفاده از واجبی به پرده بکارت آسیبی میرسونه؟؟

    چون مادربزرگم میگه دخترا استفاده نمیکنن
    منم مطمئن نیستم
    خیلی تحقیق کردم ولی به نتیجه ای نرسیدم لطفا راهنماییم کنید

    1. درود
      نه هیچ مشکلی نداره و تا جایکه عوراض جانبی واجبی هست این موضوع ذکر نشده و کسی هم موردی رو مشاهده نکرده. چون پودر موبر موجب خارش و سوزش میشه اگر بیشتر از زمانش بمونه، بهتر هست طوری از واجبی استفاده کنید که از ورود اون به مجرای تناسلی ممانعت بشه.

  9. سلام
    آیا استفاده از واجبی به بکارت آسیب میزنه؟ من گاهی احساس میکنم واجبی به درون واژنم میره و احساس درد اون ناحیه میکنم

    1. درود به شما
      این قسمت ها پوست حساسی داره و نباید بگذارید زیاد روی این مکان ها بمونه و باید مانع از ورود واجبی به درون اعضای حساس بدن شد.

  10. سلام ، آیا استفاده مداوم از واجبی باعث میشه کم کم موهای زائد از بین برن و دیگه رشد نکنن ؟

    1. درود به شما
      چیزی در این مورد گفته نشده ولی خوب زمان رو کاهش میده ولی نه اینکه مدت طولانی موجب جلوگیری بشه.

  11. سلام.
    من ی تیزبر از داروخونه خریدم اون بو داشت خیلی هم راحتتر موها کنده میشد، یکی هم از ی عطاری معروف گرفتم و هیچ بویی هم نداشت خیلی هم ضعیف بود.داستان چیه؟دنیا برعکس شده؟!??

  12. سلام خسته نباشید
    من میترسم از دپی موبر (همون واجبی)استفاده کنم ،فکر میکنم وارد رحم میشه! مشکلی نیست آیا؟

    1. سلام به شما. موبر دپی نمیتونه این پودر واجبی که معرفی کردیم باشه. موبرهایی که داخل بازار هست خاصیت واجبی رو ندارن. فقط برای زدودن مو کاربرد دارن. اما واجبی سنتی که باید ازعطاری‌ها تهیه بفرمایید، خواص زیادی داره که توب پست اشاره شده ولی سعی کنید جوری استفاده کنید که وارد رحم نشه. حتی سعی کنید وارد مقعد هم نشه. شاید مضراتی داشته باشه که ما دقیق اطلاع نداریم. شاید هم ضرر نداشته باشه. پس احتیاط کنین بهتره.

  13. سلام من برای اولین برا از واجبی استفاده کردم یک مقدار سوزش کناره ی الت هست ایا این طبیعی هست یا مشکل زاست
    و ایا ضرر داره
    ممنون

    1. سلام خدمت شما. سوزش به این دلیل هست که بموقع محل مورد نظر رو شستشو نکردین و پودر واجبی زیاد روی پوست مونده و ایجاد حساسیت کرده. این سوزش برطرف میشه. نگران نباشین. پودر واجبی نباید بیشتر از 5 دقیقه روی پوست بمونه. در جاهای حساس باید زودتر از این زمان شستشو بشه تا ایجاد سوختگی و حساسیت نکنه.

  14. سلام ‌ببخشین ‌میخاستم بدونم اگه واجبی یا کرم موبر ک برای موهای اطراف مقعد استفاده میکنیم، اگه ب مقعد مالیده بشه ضرر داره؟؟

    1. سلام به شما.
      در طب سنتی توصیه شده است که حتماً هر ده روز یا دو هفته ای یک بار محل مقعد را با نوره از موهای زائد پاک کنید، زیرا مقداری از فضولات به موها می چسبد و تولید عفونت می کند. ضمن این که نوره کشیدن در بهداشت (مقعد) و پیش گیری از بیماری سرطان مفید است.

      زدودن موی روی واژن یا دستگاه ادراری مردان با نوره هیچ مشکلی ایجاد نمیکند فقط زمان گذاشتن نوره در این محل زیاد نشود که بعدا خارش ایجاد می کند.
      پس از استحمام میتوانید روغن بنفشه یا بادام یا زیتون برروی دستگاه ادراری بمالید
      جنسیت و پیر و جوان فرقی ندارد.
      فقط احتیاط کنید چون بعضی افراد دچار حساسیت میشن. یا امکان داره که مواد به درون مقعد وارد شه.

    1. درود. تهیه واجبی در خانه کار پیچیده و تخصصی است چون به چندین مواد با معیار مشخص نیاز دارید. بهتر است که واجبی را از عطاری های معتبر تهیه نمایید.

  15. سلام من از این پودر های مو بر خریدم ولی روش نوشته 10 تا 15 دقیقه روی پوست بمونه و وقتی میمونه بعد از چند دقیقه خشگ میشه این مشگلی نداره ممنون

    1. سلام. بستگی به حساس بودن پوست داره. بعضی پوست حساسی دارن و باید زود بشورن محل رو و بعضی هم مشکلی ندارن. البته نواحی حساس بدن باید مدت زمان کمتری بمونه. چون آهک و زرنیخ میتونن باعث سوزش پوست بشن. شما ده دقیقه قرار بدین, اگر مشکلی پیش نیومد, همین ده دقیقه کافیه. یه ربع بنظرم زیاده. آره خوب مواد که روی پوست میمونه خشک میشه. طبیعیه.

  16. سلام.ببخشید من وقتی نوره رو به اطراف ناحیه تناسلی و مقعد میزنم احساس می کنم کمی از موادش هم وارد رحمم میشه. آیا مضره؟ یا اینکه اگه زیاد روی پوستم بمونه نواحی تناسلی و کلیتوریسم میسوزه مخصوصا موقع ادرارکردن وآب گرفتن. اما بعد از یکی دو روز خوب میشه. امکان داره به عصبهای اون منطقه آسیب بزنه؟ یا فقط یه سوختگی محدود و سطحیه پوسته؟

    1. سلام . سوالات شما تخصصی هست. البته جایی نشنیدم یا ندیدم که ضرری برای رحم بانوان داشته باشه. اما من یه پیشنهاد عالی برای شما دارم. اگر قصد شما از استفاده ی واجبی, بیشتر برای زدودن موهای زائد هست, راهی رو بهتون پیشنهاد میکنم که کاملا تجربه شده و جواب گرفته. برای رفع موهای زائد, کم شدن رشد موهای زائد, نازک شدن موهای زائد و حتی از بین رفتن موهای زائد مطلبی که راجع به روغن رازیانه گذاشتیم رو مطالعه کنید. مطمئنم از تجربه کردنش شگفت زده میشید.

      رفع موهای زائد با رازیانه | خواص روغن رازیانه

      لینک رو براتون قرار دادم. یه لینک دیگه هم از سایت نی نی سایت قرار میدم تا خودتون ببینید خانم هایی که از روغن رازیانه استفاده کردن, چه نتایجی گرفتن. امیدوارم کمک کرده باشم به شما بانوی عزیز.

      تجربه های خانم های دیگه در مورد روغن رازیانه

      این هم لینک سایت نی نی سایت. همه ی صفحات مربوط به این مورد رو مطالعه کنید. یه نکته هم بگم که واجبی تقریبا ده دقیقه باید روی پوست بمونه. نواحی حساس بدن مثل ناحیه تناسلی باید کمتر بمونه تا دچار سوزش نشه پوست. حالا شما از روغن رازیانه برای رفع موهای زائد استفاده کنید و هر ازگاهی برای نتایج مفید واجبی برای بدن, از واجبی هم استفاده کنید. موفق باشید.

  17. کم اطلاع دانشمند نما هم که میگن مفیده برای جلوگیری سرطان بدون کوچکترین اطلاع از مواد شیمیایی حرف میزنن باید عرض کنم در تولید واجبی یا نوره از اهک و زرنیخ که همون سولفید ارسنیک هست استفاده میشه. سولفید ارسنیک حدود چهل درصد وزنی حاوی ارسنیکه. ضمنا در شیمی ثابت شده با تغییر باندهای شیمیای اثرات مواد تغییر می کنه یعنی هر شیمی دانی میدونه که اثرات و خواص اکسید ارسنیک و ترکیبات اون که در درمان استفاده میشه با دی سولفید ارسنیک بر بدن متفاوته. ضمنا در استفاده درمانی این مواد دوز مصرف نسبت به هر کیلوگرم از وزن بدن بسیار کم هست. اقایونی که اسم مواد شیمیایی و شناخت خواصشون رو هم وام دار همین غربی ها هستن حالا حرف از چه چیزهای میزنن. جالبه کلی تحقیق شده سالها از اکسید برای درمان استفاده میشه افایون تو سیم ثانیه نتیجه علمی گرفتن سولفیدش اونم درمان نه…پیشگیری از سرطانه… خدا خیرت بده جوک جالبی بود…کلی خندیدم.. حتما غربی ها هم واسه سرطان اون ارسنیکو همینطوری فله ای میریزن رو پوستشون بیچاره مردم کم اطلاع…

    1. اقا رضا به ظاهر مطلع
      این حرف ها شما مربوط به طب نوین است که طب اسلامی خیلی جاهابا طب نوین مخالفه طب اسلامی برگرفته از احادیث و سخن بزرگانه ولی طب نوین چی
      با رعایت کردن کار های جزیی دیگر لازم نیست هزینه ها گزاف برای درمان انجام بشه
      به نظر شما برای چی اینقدر این دوره بیماری ها افزایش یافته علت اینکه از طب نوین استفاده میکنیم

  18. سلام خسته نباشید چکار کنیم بعد از استفاده از واجبی بدنمون جوش نزنه

    1. درود
      برای جوش زدن می تونید بعد از پاک کردن نوره کمی حنا روی پوست بگذارید. دقت کنید پوست باید خشک باه که نوره درست عمل کنه اگر خیس باشه و نوره بزنید احتمال جوش و سوختگی بالاست. همچنین جوش زدن می تونه بخاطر مشکلات کبد هم باشه.

  19. سلام میشه از نوره یا همان موبر برای صورت نیز استفاده کرد؟؟؟؟؟؟ خواهش میکنم جواب بدین؟؟؟؟

    1. درود. چون پوست صورت بسیار حساسه, از واجبی یا موبرها نمیشه استفاده کرد چون دارای گوگرد و زرنیخ هستند.

    2. چی چی

      واجبی و صوت هیچ وقت این کار رو انجام ندین باسه صورت مضرررره

  20. میگم کاکو ما از شیراز مزاحمت میشیم
    ایی ماد وو که عوارض نداره
    دو میگم میشه یه باری از گردن به پایین گذاشت
    چند دیقه ویسه اصلا چقدر اب می خواد
    طرز تهیه ایی مخلوطو هم بگو چند به چنده با اب گرم قاطیش کنیم خمیر مانند باشه یا رو باشه.
    کلا یه توضیحی بده

    1. درود به شما شیرین زبان شیرازی
      هر ماده ای عوارض داره و فواید حتی آب خالی مصرف زیادش کشنده است و باعث خفگی میشه !
      برای روش صحیح مصرف واجبی می تونید به این لینک مراجعه کنید » آموزش استفاده از واجبی
      امیدوارم مفید واقع بشه.

  21. موهای پاهای من زبره میخاستم بدونم استفاده از واجبی موهارو نرم ولطیف میکنه?????سوال بعدی اینکه امکان داره موهارو بطورکامل ازبین ببره واسه همیشه یاحجمشونو کمترمیکنه?!??!??!?

    1. درود به شما واجبی طبیعی موهارا نرم می کند. در بازار هم طبیعی هست هم کارخانه ای هم تقلبی ! . واجبی یک راه حل کوتاه مدت است که تقریبا تا یک هفته دوام می آورد. برای درمان دائمی می تونید از لیزر استفاده کنید. می تونید این پست رو مطالعه کنید » همه چیز در مورد از بین بردن موهای زائد بدن با لیزر

  22. سلام میدونید اسم نوره یا واجبی به انگلیسی یا آلمانی چی میشه؟

    1. درود به شما.
      اسم مشخصی نداره ولی به اون Depilatory یعنی داروی ازاله مو میگن.

  23. سلام خدا خیرتون بده ما سایتتونو خوندیم و عزممونو جزم کردیم و رفتیم واجبی خریدیم اصلشم گرفتیم تو حموم زدیم لامصب چه برقی انداخت ولی چشتون روز بد نبینه از حموم اومدیم بیرون یهو دیدم بابام با کمربند وایساده دم در حموم یه گیرلباس زده به دماغش و گزاشت دنبالمون و فحش میداد خلاصه که الان یه هفته ای هست تو خونه راهم نمیده و هر چی میرم دستشویی و چشمم میوفته بهش گریم میگیره

    1. سلام و درود دوست عزیز
      چه ماجرایی خخ, خداقوت پهلوان پس یادم باشه توی عوارض جانبیش اینجور موارد رو هم ذکر کنم خخ.
      ممنونم و موفق باشید.

  24. کف میکنیم واز این ببعد بجای شکر چایی شیرین صبحانه ۱قاشق مربا خوری واجبی استفاده میکنیم خیلیم اقتصادی تره ???????☺??????????????????

  25. سلام چرا بعد از استفاده پوست آن نواحی مخصوصا زیر بغل سیاه میشود، و حتی با لیف و صابون هم به طور کامل پاک نمیشود!؟
    نوره ای که من استفاده میکنم خمیری به رنگ طوسی تقریبا تیره میدهد ، مارک وطن

    1. خواهرم فکر کنم بیشتر از زمان مقرر گذاشتیش سعی کنید نواحی مد نظرتون را هد الامکان مرطوب نگه دارید تا مشکل برطرف شود ممنون

  26. باید چندبار استفاده کنی تا روش استفادش جابیوفته
    من سالهاست استفاده میکنم واگه گیرم نیاد اصلا ازتیغ استفاده نمیکنم چون موهارو زبر وعذاب اور میکنه
    البته فرق بین واجبی صنعتی وبی بو اصلی بدبو رو نمیدونستم که اللن فهمیدم بدبوش خیلی بهتره
    اگه کمی سوزش داره یا جوش ریز میزنه با پودر بچه یا کرم یاکره یاروغنهای طبیعی چربش کنید به مرور عادت میکنید
    بعداز مصرف پوست لطیف وباحال میشه
    اگه به صورت میزنید مواظب چشمها باشید وپوست صورت حساستره وزودتر دچار سوزش میشه
    بعداز چند دقیقه باانگشت یاناخن روی پوست بکشید وقتی موبامواد روی پوست راحت کنده شد موقع شستنشه.موهای خشنتر اندکی دیرتر ازبین میرن

  27. جهت تشخیص زمان شستشو بعد از چند دقیقه درهمان حالت خشک مو را بکشید اگر براحتی جدا شد زمان آبکشی است حتما باید براحتی جدا شود.

  28. با سلام

    داروخانه یه پودری دارن به اسم تیز بر آیا همون واجبی هست؟

    1. سلام، آره همون واجبیه. اما آرسنیکشو ازش خارج کردن. اون تیزبرها اسانس هم داره که خواص اصلی نوره رو نداره. از عطاری اصلشو پیدا کنین.

  29. باسلام
    و ممنون از لطف و راهنمايى شما دوستان عزیز منم از این به بعد استفاده میکنم ولی واجبی اصل رو میشه از عطاری ها تهیه کرد یا نه….

  30. سلام سرعت از ببین بردن مو چقدره؟بعد شش دقیقه محل زدن نوره را شسته؟اگر نوره بریز جایی دیگر از بدن سریع بشوریم مو رو میبره؟ راهی هست کاری کنم بو نده خیلی بوش بده

  31. من بعد از چند روز استفاده بدنم جوش میزنه چیکار کنم ادمین?

  32. من موهای پام زخیمه یبار واجبی زدم زیاد ازش نکند باید چکارکنم؟؟؟؟

    1. درود به شما
      واجبی انواع مختلف داره و مدت زمان اون هم خیلی مهمه … کارایی واجبی اثبات شده هست ولی شما یکبار واجبیتون رو از جایی معتبر تهیه و تست کنید.

  33. سلام
    من و شوهرم هر پنجشنبه با هم نوره میزاریم. به هم کمک میکنیم. بدن را بسیار لطیف میکنه. در موقع عمل جنسی پوست اون قسمت بدننمون کاملن به هم میچسبه و دخول به حد ا کثر می رسه. خیلی خوبه. اگه یه بار امتحان کنید قول می دم دیگه ادامه میدین. خیلی هم ارزونه

  34. خسته نباشید .لطفا سریع منو راهنمایی کنید .من برای اولین بار از واجبی استفاده کردم الان بین دو کفل سوزش وحشتناکی دارم .چیکار کنم واسه کم شدن التهاب .نگران هستم به جای حساس اسیب رسونده باشه

    1. درود, شما حتما طبیعت گرم و خشک دارید. پماد اگزما بگیرید و روی اون قسمت رو چرب کنید. واجبی رو نباید زیاد روی پوست بگذارید و بعد از مدت معیین باید سریع پاک کنید.

  35. سلام و خسته نباشید من تا حالا هزار بار از این واجبی استفاده کردم ولی هیچ موقع تاثیری نداشته اصلا مو رو نمیبره از ریشه فقط یکمی کنده میشه همین زودم رشد میکنن هم با کاردک استفاده کردم هم با دستم مالیدم نیم ساعت هم صبر میکنم ولی هیچ که هیچ چیکار کنم حالا

    1. درود دوست عزیز
      واجبی هم تنوع کیفت داره, دو نوع واجبی هست اصلی سنتی و صنعتی
      البته مثل خیلی از محصولات بعضیجاها افزودنی بهش میزنند که خاصیت این محصول رو خیلی کم می کنه, از یک جای دیگه تهیه کنید.

  36. سلام. من از این ماده میخوام استفاده کنم ولی روم نمیشه حتی به فروشنده بگم همچین چیزی میخوام، حتی نمیدونم اگه خانواده بفهمن چی میگن، لطفا کمکم کنید.
    یاعلی…

    1. درود عزیز
      این از اون ماده های مورد دار که نیست.
      واجبی رو برای همه جا استفاده می کنند و یک ماده گیاهی هست توی عطاری ها هم هست. برای از بین بردن موهای زائد بدن. برای گوش و زیر بغل صورت هم استفاده میشه.
      اصلا نگران نباشید *

    2. سلام این چه حرفیه برو فروشگاه بدون خجالت بگو واجبی میخوام مثل خرید شامپو هیچ مشکلی هم پیش نمیاد تازه من که خانوادم خودشون بهم معرفی کردن خیییلی خوبه حتما استفاده کن.

  37. سلام دوستان من اولین بار مه از نوره استفاده کردم حالا چون با انگشت اون رو زدم ناخن ام زرد رنگ و شکننده شده و درد داره به نظر شما چکار کنم

    1. دوست عزیز منم روزای اول که استفاده کردم همینجور شدم تا اینکه با کرم هایی که دکتر برام نوشت ناخنام خوب شدن…بهتره موقع استفاده از دستکش استفاده کنی?

  38. سلام میخواستم بدونم آیا نوره مثل تیغ نیست ؟ که وقتی موها رو میزنه ، مو خشن نمیشه؟

  39. سلام ببخشید استفاده از نوره مخصوص به متاهلین است؟؟؟
    یا اصلا فرقی ندارد؟

  40. سلام من استفاده کردم حرف نداره هم موها رو کم میکنه هم بدن رو نرم و هم دیرتر موهای زائد رشد میکنن
    ممنونم از توضیحات جامع تر تون

  41. سلام و با تشکر از سایت خوبتون .
    ببخشید میخواستم بدونم برا مناطق حساس بدن مثلا موها ی زائد اطراف بیضه هم میشه ازین ماده استفاده کرد ؟؟؟ چون تا حالا استفاده نکردم . بعد درد نداره و اینکه حجم موها زیاد هم باشه باز تأثیر داره یا حتما باید اندازه موها کم باشه؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. درود به شما
      تا جاییکه دز محیط اینترنت و سایت های معتبر پزشکان سنتی مطالعه کنید . اشکالی نداره . البته برای پوست های حساس باعث کمی خارش و یا جوش می شود. استفاده از نوره سالم و فاسد نشده در مناطق حساس باعث روشن شدن پوست آن قسمت ها نیز می شود.

  42. سلام,میخاستم بدونم آیا استفاده از نوره باعث کم شدم موهای زاید هم میشه

  43. وقتی از واجبی استفاده می کنم پوست بدنم دون دون می شود چه کار کنم که این طور نشود

  44. اطلاعات شما جالب است . لطفا همه را به ایمیل من بفرستید

  45. سلام.
    من بعد از استفاده هرکاری کردم با آب خالی کامل از روی پوستم پاک نشد. روی پوستم سفیدک زده.
    باچی بشورم ک پاک بشه
    لطفا راهنمایی کنید

  46. سلام،واجبی یا نوره رو میتونیم واسه اصلاح صورت استفاده کرد یا نه؟اگه آره،لطفا توضیح بدهید.این ریشها پدرمو دراووردن

    1. درود به شما
      بله می تونید ولی صورت خیس نباشه چون یکم باعث سوزش میشه.
      قبل از خیس شدن پوست واجبی رو با مقداری آب گرم مخلوط کرده و روی پوست بزارید. بیشتر از ده دقیقه نشه مخصوصا برای پوست های خشک *
      اگر پوستتون خشک هست بعد از زدن واجبی شاید کمی جوش روی صورتتان بیاید که می تونید پوست رو چرب کنید که راحت برطرف میشه .

  47. سرطان از بدن خارج میشه!!؟ اونوقت چجوری و از کجا خارج میشه!؟ میشه بیشتر توضیح بدی؟؟ 🙂

  48. سلام می خواستم بدونم این نوره ی جامع که عکسش اینجا هست دارای آرسنیک هست یا نه؟ نوره ی آرسنیک دار رو از کجا می شه تهیه کرد؟

    1. درود به شما*
      بله هست که به روش سنتی تهیه میشن, اونهایی که توی بازار هستند آرسنیکشون رو جدا می کنند در صورتیکه همون آرسنیک رو دوباره برای درمان بیماران سرطانی با قیمت بیشتری می فروشن !
      آیا می دانید که از آرسنیک که از مواد اصلی تشکیل دهنده از نوره است داروهای ضد سرطان تولید می کنند!
      برای خرید سایت زیاد هست ولی این گویا مطمئنه ! » خرید واجبی اصل

  49. با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز .این بنده خدا می خواست یه کمکی به بقیه بکنه اشتباه کرد

  50. جناب رهگذر ، سرطان سلول بد هست ! که یا باید با عمل جراحی بیرون بیاد (در بعضی موارد) یا با داروی ضد سرطان از پیشروی اونها جلوگیری و در نهایت تخریبش کرد ، خب حالا یه سوال ؟ ای سلول های بد وقتی تو بدن تخریب میشن کجا میرن ؟ تبدیل به سلول های مرده میشن که هیچ اثر مخربی ندارن ، تو طب سنتی به این از بین بردن خارج شدن سرطان میگن

  51. “…باید نوره ( واجبی ) در محیطی کوچک و خنک به بدن گذاشته شود تا در این مدت از طریق تنفس و بو وارد ریه ها و سپس خون شود تا هر بار که نوره گذاشته می شود مقدار زیادی سرطان از بدن خارج شود ”
    مقدار زیادی سرطان از بدن خارج شود!!! یعنی از همین جمله میشه به عمق بی سوادی نویسنده مطلب پی برد که حتی نمی دونه سرطان چیه. فکر کرده سرطان مثلاً عفونتی چیزیه که با هر بار استعمال یک دارو مقدار زیادی از اون از بدن خارج بشه

    1. حرف شما کاملا درسته * متاسفانه این مطالب رو که از گذشته ها نقل کردن با همون ادبیات خاص خودشون نوشتندکه همه چیز رو صریح توضیح نداده و دلایل اون رو هم ذکر نکردند …

      1. ? برای از بین بردن موهای زاید امروزه آقایان و خانم ها متاسفانه از ژیلیت استفاده میکنند و یا خانم ها اپیلاسیون ميرن و کلی هم کلاس میذارن?  و یا اینکه میخوان با  لیزر جلوی این موهای زاید رو بگیرند چون فکر میکنند يه چيز اضافه برای بدن ما انسانهاس ولی متاسفانه این آگاهی رو ندارند که خداوند بزرگ برای این کار هم حکمتی قائل بوده و هست پس چرا باید جلوی آن را بگیریم ❓واقعاااا چراااا؟؟؟ که بسیار برای بدن ضرر دارد…?
        ?❓مگه زمان قدیم خانم ها اپیلاسیون ميرفتند ؟؟؟؟آیا اون زمان سرطان پستان یا رحم مثل امروزه زیاد بوده؟؟؟
        ❓دلیلش به نظر شما دوستان چی ميتونه باشه؟؟؟؟…..
                      
                             کمی فکر کنید تا بگمممم
        ?يه چيز جالب بهتون بگم در حمام های قدیمی یک اتاقک کوچک ساخته ميشد و مردم از آنجا يه ماده ای تهیه میکردند به نام ?واجبی?
        و از آن برای از بین بردن موهای زاید بدن خود استفاده میکردند….?
        ?اگر به قديميا بگین بهتون کامل توضیح میدن که چه جوری بود…
        ⭐ حکمت اصلی استفاده از واجبی به این خاطر است که وجود موهای زاید یکی از علت های اصلی تجمع میکروب ?و دیگر آلودگی ها? می باشد….

        ⭐و اسلام وطب سنتی در این خصوص تاکید فراوان دارد که مسلمانان هر چند وقت یک بار موهای زاید را از بین برده و خود را به نظافت های شایسته آراسته کنند.
        ??ولی ولی ولی نه با ژیلت یا  اپیلاسیون یاموم و یا  لیزر ووووو
        ??امشب ميخوام در مورد “نوره “یا “واجبی”یا “داروی نظافت” بیشتر توضیح بدم..
        ❓اصلا واجبی یا نوره چیست؟؟؟؟

        ?? واجبی یا نوره یک ماده طبیعی است که قرار دادن آن روی پوست موهای زاید را از بین میبرد و پوست را نرم میکند…
        ⬅??سه ماده اساسی که در نوره یا واجبی  وجود دارد شامل:
        ✅آرسنیک?
        ✅آهک
        ✅گوگرد
        است…که در این میان” آرسنیک “ماده ای است که در شیمی درمانی های امروزی از آن استفاده می شود و ضد سرطان? است…
        پس چی شد!!!!  ماده اصلی و اساسی واجبی یا نوره ?????آرسنیک است…..

        تکرار کنید ?????آرسنیک
        ??چرا بهش ميگن واجبی؟؟؟ یعنی برای بدن واجبه ديگه…  چون باعث ميشه از سرطان دور بشین….

        ⭐امروز علت این همه سرطان که مردم متاسفانه دچارش شدند همین استفاده نکردن از واجبی یا نوره می باشد….مخصوصا خانم های عزیز که دچار انواع ناراحتی های زنانگی از جمله سرطان پستان و رحم شده اند…
        ❓میدونید چرااا و علت چیه!؟؟؟؟
        ?قابل توجه بانوان و دختران

        ✔یکی از راههای خروجی فضولات رحم و مواد زاید آن موهای آنه میباشد پس لیزر کردن موهای زاید یعنی احتباس کردن فضولات رحمی که می بایست از رحم خارج شوند و در نهایت اختلال در کارکرد رحم است…

        ✔و همچنین لیزر کردن موهای زیر بغل تاثیر بر قلب و پستان دارد و موجب سرطان رحم،فیبرم،میوم،کیست،پستان می شود..

        ✔زیرا لیزر اصلا به لایه های زیر پوست نفوذ نمی کند و پوست دارای سه لایه است که لیزر فقط به لایه میانی نفوذ کرده….

        ?پس حالا اگه دوست دارید لیزر کنید…تازه خود لیزر عوارض سرطانی شدن پوست داره…!!!وای وای وای?
        ? آرسنیک داخل واجبی یا نوره طبق گفته های استاد عزیزم دکتر روازاده ضد سرطان می باشد….

        ❓خب پس چرا این ماده به فراموشی سپرده شده؟؟؟؟

        امروز پزشکان ? استفاده از آن را مساوی با دچار شدن به سرطان? می دانند؟؟؟؟؟???

        ?اگر در کارخانه های? مربوط به تولید نوره مراجعه نماییم میبینیم خارجی ها در حق ما لطفی کردند و چون نمیخواهند ما سرطان ?بگیریم مثلا !??? دستگاه هایی در اختیار ما قرار داده اند تا این ماده سرطان زا به اصطلاح خودشان آرسنیک را از نوره جدا میکنند…?
        ?ولی جالب بدونید ?
        وقتی آرسنیک از کشور ما خارج می شود،با یک سری تغییرات جزیی که ازن بهش میزنن و با قیمت گزاف نزدیک به دو میلیون به خود ما مجددا فروخته می شود تا در بیمارستان ها ??برای بیماران سرطان خونی استفاده کنیم…چقد بدبختیم….!!!
        ❓❓❓❓سوال اینجاست که آیا برای این نیست که ماده موثره مجانی را از خود ما بگیرند و به عنوان ماده اولیه در کشور خودشان با آن داروی ضد سرطان?? تولید نمایند؟؟
        ??همچنین در همان مدت زمانی که واجبی جهت کنده شدن موهای زاید بدن استفاده می گردد، این مدت حداکثر زمانی است که نوره می تواند روی پوست شما باشد و از طریق پوست، جذب بدنتان گردد…???تا غیر از خاصیت موبری،اثر درمانی خود را بگذارد…
        ???شیوه مصرف این ماده اینگونه است نه این که به اسم سرطان زایی??آن را جدا کنند و در خارج کشور با افزودن ٣تا اکسیژن به آن،آرسنیک تری اکساید آمپول تولید کرده و با قیمت گران ?به ما بفروشند تا ما به سرطان خونی ها تزریق ?نماییم…
        ⏪⏪اصلا فلسفه نوره گذاشتن فقط رفع موی زائد نیست….خارج کردن مواد زائد بدن از نقاط مختلف بدن هست.?

        1. خیلی ممنون
          واقعا الان اینارو میدونم به نوبه ی خودم تشکر میکنم ازین سایت و شما و بقیه ی نظرات دوستان

        2. بیشتر مطالعه کنید ….. نوره خوبه به شرطی که آرسنیک آن جدا بشود …. شما میتوانید به غربی ها ندهید خودتون جداکنید
          آرسنیک برای بدن مضر است وقتی به آرسنیک تری اکساید هم تبدیل شود باز هم برای بدن مضر است .بعد از تبدیل بیماران سرطانی به ناچار و برای درمان استفاده میکنند . ندانستن خیلی بهتر از گراه شدن و گژفهمیست .جیزی به نام طب اسلامی نداریم این طب ، طب بوعلی سیناست که در پایان عمرش بزرگترین منتقد اسلام بود اسلام سراسر سیاهی ، تباهی و گمراهیست …. خوب به داعش نگاه کنید اسلام سیاهه مانند داعش

          1. حالت خوبه؟ایا؟؟؟طب اسلامی از ائمه رسیده،داعش که اسلام نیست وکاملا واضحه که داعش هم مثل خودت ضد اسلامه.

        3. شما یجوری میگید انگار فقط ما آرسنیک داریم بقیه دنیا محرومن و میخوان از ما دزدی کنن . خب خودشون تو کشور خودشون آرسنیک ندارن ؟ فقط ما داریم ؟ که اینا بیان واسمون دستگاه بفرستن کلی خرج کنن آرسنیک ببرن کشورشون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *