وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

وقتی یارانه ها باعث فراموشی مرگ عزیزان میشود

دریافت یارانه خانوارهای ایرانی,دریافت یارانه نقدیاخبار اقتصادی,اجتماعی,عابر بانک,عابر بانکها,خانواده های مستضعف,فقیر جامعه,,ثبت احوال,شهرستان,نیکشهر
وقتی یارانه ها باعث فراموشی مرگ عزیزان میشود

کشف شهری که برای دریافت یارانه، مرگ اعلام نمی شود

ثبت واقعه وفات در شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان نسبت به سال های قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، بشدت کاهش داشته است.

نویسنده : خدای بزرگ هموطنان مظلوم ما رو از فقر و نداری نجات بده و کسانی رو که در این زمینه مسبب اصلی هستند نابود کن.الهی آمین

دریافت یارانه خانوارهای ایرانی,دریافت یارانه نقدیاخبار اقتصادی,اجتماعی,عابر بانک,عابر بانکها,خانواده های مستضعف,فقیر جامعه,,ثبت احوال,شهرستان,نیکشهر

به گزارش صبحانه، حداقل این ادعای رییس اداره ثبت احوال نیکشهر است که در گفتگو با ایرنا مطرح کرده است.

ابراهیم جامی تلاش برای ادامه دریافت یارانه نقدی 45 هزار تومانی فوت شدگان توسط بازماندگان را دلیل این موضوع می داند و می گوید: علت افت ثبت وفات همکاری نکردن مردم به دلیل اخذ یارانه نقدی است.

این مسئول نیکشهر می گوید: تنها 30 درصد وفات ها در مهلت قانونی 10 روزه به ثبت رسیده اند و از ابتدای امسال تاکنون تنها 256 مورد وفات در این منطقه که یکی از مناطق پرجمعیت سیستان و بلوچستان است ثبت شده است.

رییس اداره ثبت احوال نیکشهر بدون ذکر نام اداره ای خاص گفت: ادارات مختلف نیز در زمینه ثبت وفات تمایلی به همکاری با ثبت احوال ندارند.

جامی اما از عجله مردم در ثبت تولدها خبر می دهد و می افزاید: امسال 87 درصد ولادت ها در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: دو هزار و 29 واقعه ولادت از ابتدای سال تاکنون در شهرستان نیکشهر ثبت شده است.

نیکشهر کجاست؟
نیک ‌شَهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران در منطقه چابهار (جنوب استان سیستان و بلوچستان) است.

این شهر مرکز شهرستان “نیک شهر” می‌باشد که خود یکی از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت استان سیستان و بلوچستان است.

اخبار,اخبار اقتصادی,شهرستان نیکشهر

سه شهر فنوج، بنت و اسپکه از لحاظ اداری زیر نظر نیک شهر هستند.

نیک شهر از نظر جمعیتی در حد متوسط قرار دارد و در استان سیستان و بلوچستان هشتمین شهر پرجمعیت این استان می‌باشد. همچنین نیک شهر ۳۶۵ اُمین شهر پرجمعیت دربین تمامی شهرهای ایران است و از شهرهایی مانند بیله سوار، فریدونشهر، بشرویه، مهران، منوجان و بندر جاسک بزرگتر و پرجمعیت تر است.

از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به درخت مکرزن (انجیر معابد انبه) رودخانه تنگ سرحه و سد خیر آباد اشاره کرد. چند قلعه تاریخی نیز در اطراف شهر دیده می‌شوند.

منبع : beytoote.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *