وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تصاویر راه جدید خوشگذرانی شیوخ عرب

تصاویر راه جدید خوشگذرانی شیوخ عرب
Merry Arab sheiks 7
تصاویر راه جدید خوشگذرانی شیوخ عرب

برخی از شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس با خرید حیوانات کم نظیری مانند شیر آفریقایی و نژاد سفید آن و تغذیه آنان با گوشت کوسه سفید، سعی در به نمایش گذاشتن ثروت خود در بین اعیان دیگر هستند

انتخاب ماشین های کشتار در طبیعت نظیر گربه سانان به عنوان حیوانات خانگی در میان اعیان جوامع عربی موجب شد تا با این شیوه، ثروت بادآورده خود را به رخ دیگران بکشند.

آنان با خرید حیوانات کم نظیری مانند شیر آفریقایی و نژاد سفید آن و تغذیه آنان با گوشت کوسه سفید، سعی در به نمایش گذاشتن ثروت خود در بین اعیان دیگر هستند.

یکی از اعیان جوان عرب با به اشتراک گذاشتن تصاویر خود از گذراندن اوقات فراغت خود در قفس شیرهای آفریقایی هنگام غذا خوردن آنان و یا حمام کردن در کنار آنان این مورد را به وضوح روشن می کند که وی هدفی جز به نمایش گذاشتن ثروت خود در برابر دیگران ندارد.

تجارت گربه سانان به ویژه یوز پلنگ در آمدی بالغ بر میزان سود دریافتی 50 هزار دلار را عاید شکارچیان این گونه از گربه سانان می کند.

جاسم علی که کارمند بخش مراقبت از گربه سانان باغ وحش امار ات متحده عربی است، در این باره گفت: زمانی که این گربه سانان به حداکثر سن رشد خود می رسد از سوی مالکان طرد شده چراکه دیگر قادر به نگهداری از آنان به دلیل حفظ جان خود و غریزه طبیعی آنان به عنوان ماشین های کشتار طبیعت نیستند و مجدد این حیوانات به باغ وحش سپرده می شوند.

به گفته وی، نشان دادن ثروت با خریدن این گربه سانان که امروزه در میان اعیان عرب رواج پیدا کرده، احمقانه به نظر می رسد و این گونه اقدامات در خصوص گربه سا نان حاصلی جز به خطر انداختن بنای نسل آنان در پی نخواهد داشت.

این در حالی است که در سال 2010 بیش از 200 مورد از انواع گربه سانان نادر و کم یاب در امارت متحده عربی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس که به صورت غیر قانونی نگه داشته می شدند کشف و ضبط شد و بنا به درخواست حفاظت محیط زیست و حیاط وحش بین المللی به زیست گاه های اصلی خود بازگردانده شدند.

Merry Arab sheiks 1 Merry Arab sheiks 2 Merry Arab sheiks 3 http://instagram.com/alfahaad314 http://instagram.com/humaidalbuqaish The Rich Guys With Lions Of Instagram Big cats are the hottest status symbol for wealthy young men in the Persian Gulf. Instagramming your cheetah in a Lamborghini is the new ‘grammin Merry Arab sheiks 5 Merry Arab sheiks 6 Merry Arab sheiks 7 Merry Arab sheiks 8

گردآوری: مجله اینترنتی زیگیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

بازنشر » berroz.com

تصاویر راه جدید خوشگذرانی شیوخ عرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *