وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نقض صریح قانون اساسی از طرف احمدی نژاد ! رها کردن کشور و تبلیغ برای مشایی !

Iran's Ahmadinejad to contest poll bar on ally Mashaei
نقض صریح قانون اساسی از طرف احمدی نژاد ! رها کردن کشور و تبلیغ برای مشایی !

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:رفتار رییس جمهور نقض قانون است و حمایت رییس قوه مجریه از یک نفر و از شخص خاص نه مشایی و هر شخص دیگری نقض صریح قانون اساسی است و من معتقدم این رفتارها با شائبه و حواشی سیاسی و انتخاباتی تنها جایگاه خود شخص ایشان را متزلزل می کند.

نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: رفتار رییس جمهور نقض  صریح قانون اساسی  است و حمایت رییس قوه مجریه از یک نفر و از شخص خاص- چه شخص اسفندیار رحیم مشایی  و یا هر کس دیگری نقض صریح قانون اساسی است .

سقایی تصریح کرد: من معتقدم این رفتارها با شائبه و حواشی سیاسی و انتخاباتی تنها جایگاه خود شخص رییس جمهور را متزلزل می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: پیش از این نیز رهبر انقلاب تاکید کرده بودند که باید از رفتارهای تنش زا دوری کرد.

منبع :
گردآوری و بازنشر » berroz.com

محمد سقایی،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص رفتارهای و اظهارات رییس جمهور از روز ثبت نام کاندیدای دولت در وزارت کشور تا به امروز مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی،گفت:زمانی که انتخابات آزاد باشد و دخل و تصرف قوه مجریه در امر انتخابات نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *