وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

عجله دارید ؟ 7 روش برای شارژ سریع تر گوشی و تبلت

Faster-charging-phones-and-tablets-berrozir
7 روش برای شارژ سریع تر گوشی و تبلت

تصور کنید بعد از ظهر روز جمعه است و لباس‌های جدید خود را به تن کرده‌اید و قصد دارید که لحظاتی را با دوستان خود سپری نمایید. اما به ناگاه متوجه می‌شوید که باتری گوشی شما رو به اتمام است و برای شارژ آن زمان لازم را در اختیار ندارید. در این خبر به شما خواهیم گفت که چگونه در کوتاه‌ترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ کنید.

1- وضعیت Airplane گوشی خود را فعال یا اینکه گوشی را خاموش نمایید: حتما برخی از شما تا بحال در مورد این ترفند چیزهایی را شنیده‌اید. اما آیا می‌دانستید که تبلت یا گوشی شما در حالت استندبای نیز همچنان میزان اندکی از شارژ باتری را مصرف می‌کند که با قرار دادن گوشی در وضعیت ایرپلین یا خاموش کردن آن از میزان مصرف باتری به میزان قابل ملاحظه‌ای کم خواهید کرد. حال با خاموش کردن آن نیز سرعت شارژ شدن ابزار موبایل شما از این نیز بیشتر خواهد شد.

2- از شارژر گوشی یا تبلت استفاده نمایید نه پورت USB کامپیوتر: در اغلب موارد شارژری که همراه با گوشی یا تبلت خود دریافت می‌کنید آن را سریع‌تر از پورت USB کامپیوتر شما شارژ می‌کند. علت هم آن است که برق خروجی پورت USB  کامپیوتر شما برابر با 0.5 آمپر بر ساعت است و این در حالی است که جریان خروجی شارژرهای گوشی معادل یک و شارژرهای تبلت برابر با دو آمپر است.

3- استفاده از تبلت‌های با آمپر بالاتر: همانگونه که گفته شد جریان خروجی شارژرها برابر با 2 آمپر است و توصیه می‌شود که برای شارژ سریع‌تر گوشی خود از این نوع شارژر استفاده کنید و مطمئن باشید که چیزی منفجر نخواهد شد.

4- استفاده از نرم افزار رسمی ارائه شده برای بالا بردن خروجی USB کامپیوترها: همانگونه که گفته شد برق خروجی پورت USB اغلب کامپیوترها برابر با 0.5 یا 0.9 آمپر ساعت است با این حال کمپانی‌هایی مانند ایسوس نوعی نرم افزار ویندوزی به نام Ai Charger را عرضه کرده اند که میزان جریان خروجی سیستم شما را افزایش می‌دهد.

5- ChargeDr این ابزار نوعی تقویت کننده شارژ است که جریان خروجی پورت USB سیستم شما را افزایش می‌دهد به نحوی که حتی می‌توانید یک iPad را از طریق آن شارژ کنید.

Faster charging phones and tablets
روش هایی برای شارژ سریع تر گوشی و تبلت

6- استفاده از کابل‌های دو سر USB: این کابل‌ها دارای یک سر میکرو USB و دو سر USB هستند که می‌توانید به دو طور همزمان آنها را به دو منبع شارژ متصل نموده و برق سیستم خود را تأمین نمایید.

Faster charging phones and tablets 1
روش هایی برای شارژ سریع تر گوشی و تبلت

7-  پاور بانک: پاوربانک نوعی شارژر همراه است که مستقیما به گوشی یا تبلت شما متصل می‌شود و آن را شارژ می‌کند. شما می‌توانید حتی در حین حرکت از این وسیله استفاده نمایید و دیگر نگران تمام شدن شارژ ابزارهای موبایل خود نباشید.

SP-powerbank-p40-L2 Faster charging phones and tablets
روش هایی برای شارژ سریع تر گوشی و تبلت | پاور بانک

منبع : matin.ir

بازنشر » berroz.com

روش برای شارژ سریع تر گوشی و تبلت | پاور بانک | راه هایی برای شارژ گوشی موبایل , چکار کنیم , زودتر شارژ بشه , شارژ سریع گوشی و تبلت , شارژ سریع باطری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *