وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ماجرای جالب سایت تاینی موویز و فیلتر شدن آن و فعالیت سایت های مجاز غیر مجاز !

سایت تاینی موویز, tinymoviez

سایت تاینی موویز | tinymoviez

سایت تاینی موویز, tinymoviez

سایت تاینی موویز یکی از بهترین و کامل‌ترین آرشیوهای دانلود فیلم و سریال را در بین تمام سایت‌های مشابه خود داشت. با اشتراک ماهیانه‌ای ناچیز می‌توانستید بی‌نهایت دانلود کنید، که این از یک جنبه بسیار خوب بود و از جنبه دیگر کسب و کار سایر رقبا را خراب می‌کرد و برای همین خیلی‌ها انتظار این را داشتند که این سایت زودتر از دسترس خارج شود. یکی از امتیازات بزرگ سایت تاینی موویزtinymoviez” دوبله‌های اختصاصی آن بودکه با حضور دوبلورهای مطرح کشور انجام می‌شد و آنقدر کیفیت کار بالا بود که چندین‌بار در صدا‌و‌سیما از آنها استفاده شد و حتی ناگهان نام تاینی‌موویز شنیده شد، که مطمئنا این یک اشتباه خنده‌دار از سمت مسئولان صدا‌و‌سیما بود، زیرا آنها این سایت را غیر قانونی می‌دانستند.

سایت تاینی موویز | tinymoviez

یکی دیگر از اقدامات خوب تاینی موویز عدم انتشار فیلم‌های سینمای ایران بود و این یعنی هیچ مشکلی برای فروش فیلم‌های داخلی وجود نداشت. از جمله کارهای خوب دیگر سایت تاینی موویز دوبله فیلم‌ها به شکل سانسور شده و نشده بود که به کاربر حق انتخاب می‌داد و همینطور در فیلم های سانسور نشده و در هنگامی که صحنه های +18 در فیلم وجود داشت دوبله انجام نمی‌گرفت و زبان اصلی پخش می‌شد.

tinyz، یکی از پر مخاطب‌ترین سایت‌های ایرانی بود که شما می‌توانستید استعداد کاربران و مخاطبان آن را در نقد فیلم‌ها ببینید که در زیر هر فیلم مطالب زیادی از نقدهای خود کاربران منتشر می‌شد و در نوع خود بسیار جالب توجه بود.

مطمئنا نمی‌توان از قوانین یک کشور انتظار تغییر داشت و این اتفاق دیر یا زود می‌افتاد ولی، ولی یک نکته قابل تامل وجود دارد که چرا این قانون برای همه سایت‌های دانلود فیلم و سریال و یا تماشای آنلاین فیلم و سریال یکی نیست؟. سایت آپارات و سایت نماشا در این روزها دارند تمام فیلم‌های غیرمجاز و فیلم سانسور نشده را بصورت پخش آنلاین ارائه می‌کنند و شما با سرچ نام یک فیلم می‌توانید آن را در یکی از این دو سایت ببینید … ولی این یعنی چه؟ … فقط یک مفهوم می‌تواند داشته باشد، بعضی چیزها که از نظرقانون برای همگان مشکل دارند و برای بعضی اشخاص اصلا مشکلی ندارند. اعتماد مردم به برابری و عدالت یکسان است، ولی با دیدن این موارد احساس می‌کنند در کشوری از هم گسیخته هستند که هیچ فکر منطقی در آن معنا ندارد… و همین موارد موجب عدم تبعیت افراد از قانون می‌شود که ریشه آن را باید در عدم وجود عدالت در قانون جستجو کرد نه افراد.

سایت تاینی موویز, tinymoviez

قضاوت با شما … ولی امیدوارم روزی مسئولان ما به جایی برسند که بدانند اینگونه رفتارها فقط موجب به تمسخر گرفتن ما از سوی کسانی می‌شود که با ما هر روز اعلام جنگ می‌کنند و این یعنی برد برای آنهاست، چراکه عدم اعتماد مردم یک کشور به قانون منجر به نابودی فرهنگی یک کشور از ریشه می‌شود و این یعنی انتهای کار … .

منبع : وب سایت بروز

سایت تاینی موویز tinymoviez, تاینی موویز اصلی, tinymoviez سایت دانلود فیلم, ورود به پنل کاربری تاینی موویز, آدرس یاب تاینی موویز, ثبت نام در تاینی موویز, تاینی موویز دوبله فارسی بدون سانسور 2017

یک پاسخ

  1. تاینی موویز یعنی عشق یه عده وطن پرست به مردم سرزمینشون تاینی موویز یعنی یه imdb به زبون مادریت مجانی تاینی موویز یعنی ارزش قائل شدن به جوونای مملکت که هیچ جای این سرزمین کسی به حرفاشون به علایقشون اهمیت قاعل نمیشه اما تاینی در این را با افتخار خدمت میکرد میتونم تصور کنم که حالا تاینی داره به حال این روزاتون با نیشخندش طعنه میزنه که وزنه نبوده تاینی خودش ترازو وزن کشی بود بدبختا برید روزانه ۶۰۰ تومن بدید آنلاین فیلم ماتریکس ۲۰ سال پیشو نجات سرباز رایان با لهجه آذری بدون زیر نویس فارسی از فیلیمو ببینید خدایا عکس فصل ۷ مردگان متحرک گذاشته رو فصل ۳ زده نابودگر علیه قارتگر میبینی نابودگر ۲ یه مشت بی سواد دولتی دزد فیلم ۲ ساعت ۱ ساعته تحویلتون میدن insidios 3 کلا جا شخصیت دختره فیلم که همش توو گلدونو پنجره بود تاینی نیاز به حمایت نداره دایی بگید حالا که نیست کی از ما حمایت می‌کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *