وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

سفید کردن دندان با روش‌های طبیعی

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان با روش‌های طبیعی

سفید کردن دندان

دندان‌ها بدون استثنا جزئی جدایی ناپذیر از زیبایی هر فرد است. ما در طول شبانه روز با آدم‌های اطرافمان برخورد داریم و طبیعتا صحبت کردن هم جزئی از این ارتباط است و اگر دندان‌ها عیب و ایرادی داشته باشند، سریعا در معرض دید دیگران قرار  می‌گیرند. کسی به دندان‌های زرد و بد رنگ علاقه‌ای ندارد. خوشبختانه با روشهای طبیعی می‌توان برای سفید شدن دندان‌ها و رفع زردی دندان در خانه اقدام کرد.

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان با جوش شیرین

جوش شیرین کمک زیادی به سفید شدن دندان و خوشرنگ شدن آن می‌کند. در هفته یکبار از جوش شیرین استفاده کرده و دندان‌های خود را با آن مسواک کنید و تاثیر آن را ببینید. البته دقت کنید که بیشتر از یک بار در هفته از جوش شیرین استفاده نکنید زیرا استفاده روزانه از جوش شیرین می‌تواند باعث تحلیل رفتن مینای دندان شود.

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان

سفید شدن دندان با زغال فعال

زغال فعال یا کربن اکتیو, با زغال‌هایی که دیده‌ایم و گاها در منقل و برای آتش استفاده می‌شود تفاوت دارد و می‌توانید آن را در فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها پیدا کنید. زغال فعال در سفید کردن دندان موثر است و می‌توانید آن را پودر کرده و دندان ها را با آن مسواک زد یا بدون پودر کردن بصورت آرام روی دندان‌ها کشید. روزی دوبار این کار را انجام دهید.

استفاده از مسواک و نخ دندان بصورت روزانه

اگر بعد از هر غذا دندان‌ها را مسواک بزنید و هرشب نخ دندان بکشید، از زرد شدن دندان و نیز آسیب‌های دیگر به دندان‌ها جلوگیری خواهد شد.

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان با لیمو ترش

مقداری آب لیمو ترش تازه را با کمی آب مخلوط کرده و دندان‌ها را با آن محلول مسواک بزنید. می‌توانید پوست لیمو را مستقیما روی دندان کشید و سفیدی را به دندان ها برگرداند.
حتی می‌توانید مقداری نمک و آب لیمو ترش تازه را با هم مخلوط کرده و دندان‌ها را با آن شستشو دهید و سپس مقداری خمیردندان را روی دندان‌ها بمالید و اجازه دهید مدتی روی دندان‌ها بماند و سپس دهان را با آب بشویید. این کار را دو بار در روز انجام دهید تا لکه‌ها و رنگ زرد دندان‌ها از بین برود.

گردآوری : سایت بروز

هزینه بلیچینگ دندان، سفيد كردن دندان با ليزر، سفيد كردن دندان در مطب، روش سفید شدن دندان در خانه، سفيد كردن دندان با جوش شيرين و لیمو، سفيد كردن دندان با زغال، سفيد كردن دندان با زردچوبه، سفيد كردن دندان به روش سنتي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *