وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

شاهکاری دیگر از لافراری | Ferrari F80 با سرعت 450 کیلومتر در ساعت !

Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (16)
Ferrari F80 با سرعت 450 کیلومتر در ساعت !

مطمئناً بسیاری از شما هنوز هم در حیرت شاهکار مهندسی و هیبت شگفت‌انگیز لافراری هستید. اما ما شما را با مدل F80 شگفت‌زده‌تر خواهیم کرد، که ظاهراً جانشینی برای لافراری افسانه‌ای خواهد بود.

مدل مفهومی از فراری F80 را که در اینجا می‌بینید طراحی شده توسط طراح ایتالیایی آدریانو رایلی (Adriano Raeli) است، و همان‌طور که شاهد هستید، مانند مدل‌های انزو و لافراری، همان خط و مش را دنبال کرده بسیاری از نشانه‌های طراحی بدنه، مانند کاپوت تیز و کشیده، عقب تهاجمی و ارتفاع فوق‌العاده کم را در خود داراست. در داخل کابین نیز تمام تلاش‌ها بر ساخت یک کابین هیجانی برگرفته از جت جنگنده شده است.

Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (1) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (2) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (3) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (4) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (5) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (6) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (7) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (8) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (9) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (10) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (11) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (12) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (13) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (14) Ferrari F80 rendered by Adriano Raeli pictures (15)

این خودروی هیجان‌انگیز بسیار قدرتمندتر و همچنین سبک‌تر از لافراری خواهد بود ولی به احتمال زیاد مانند لافراری از موتور V12 استفاده نخواهد کرد. وزن F80 فقط 800 کیلوگرم خواهد بود و انتظار می‌رود در زیر کاپوت، کاهش سیلندرها را از V12 به V8 شاهد باشیم.

یک V8 هیبریدی که به دو توربو مجهز شده و از تکنولوژی بازیابی انرژی جنبشی KERS نیز بهره می‌برد. اما این جابه‌جایی پیشرانه به هیچ عنوان دلیل بر کمتر شدن قدرت نسبت به لافراری نیست. چراکه با یک هیولای 1200 اسبی رو به رو هستیم. یک اسب سرکش که با آن می‌توانید شتاب صفر تا 100 را تنها در 2.2 ثانیه و سرعت بالای 450 کیلومتر در ساعت را تجربه کنید

فراری هنوز شروع این پروژهٔ بزرگ را تأیید نکرده است و در حال حاضر تا تصمیم قطعی این کمپانی، پروژهٔ F80 مفهومی فقط در حد یک طرح کانسپت باقی می‌ماند.

منبع خبر : پدال

گردآوری و بازنشر » berroz.com

شاهکاری دیگر از لافراری | Ferrari F80 با سرعت 450 کیلومتر در ساعت !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *