وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

شباهت جالب بازیگران ایرانی و خارجی

Iranian-actors-and-external-actors-like-fun-!-(1)
شباهت جالب بازیگران ایرانی و خارجی

در سینمای ایران بازیگران هستند که شباهت زیادی به ستاره ها و چهره های مشهور در سراسر جهان دارند. این عکس ها را ببینید و خودتان قضاوت کنید.

گروه سینما و تلویزیون، در سینمای ایران به جز حسام نواب صفوی بازیگران دیگری هم هستند که شباهت زیادی به ستاره ها و چهره های مشهور در سراسر جهان دارند. این عکس ها را ببینید و خودتان قضاوت کنید.

Iranian actors and external actors like fun ! (1)

لیلا حاتمی

به گزارش بولتن نیوز به نقل از حام حم، شما فکر می کنید لیلا حاتمی شباهتی به بازیگرهای هالیوودی دارد؟ بله، خیلی ها معتقد هستند که لیلا حاتمی بازیگر فیلم هایی چون «چهل سالگی» و «جدایی نادر از سیمین» شباهت زیادی به نیکول کیدمن بازیگر مشهور هالیوودی دارد.

Iranian actors and external actors like fun ! (2)

رضا کیانیان

رضا کیانیان را می توان به آل پاچینوی معروف شبیه دانست هر چند که ممکن است خود او هیچ وقت درباره این شباهت فکر نکرده باشد.

Iranian actors and external actors like fun ! (3)

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی که با بازی در تئاتر «دور همی زنان شکسپیر» سروصدای زیادی به پا کرده است را می توان شبیه به کلر دانس برنده گوی طلایی بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در سال 2012 دانست.

Iranian actors and external actors like fun ! (4)

پژمان بازغی

خیلی ها بر این باورند که پژمان بازغی شبیه ترین فرد در جهان به کیوانج تاتلیتوک بازیگر و مدل ترکیه ای است.

Iranian actors and external actors like fun ! (5)

لیلا اوتادی

همان زمان که لیلا اوتادی برای اولین بار مقابل دوربین رفت، بیشتر کارشناسان و اهالی سینما او را شبیه به ستاره فیلم های وودی آلن می دانستند. با گذشت سال ها، لیلا اوتادی جزو معروف ترین بازیگران سینمای ایران شد اما خیلی ها هنوز هم که او را می بینند یاد اسکارلت جوهانسون می افتند. البته عده ای هم تا او را می دیدند یاد آماندا سیفرید می افتادند.

Iranian actors and external actors like fun ! (6)

الناز شاکردوست

برخی از علاقمندان سینما می گویند الناز شاکردوست شباهت زیادی به آنجلینا جولی دارد. البته برخی خانم کتایون ریاحی را هم شبیه به آنجلینا می دانند.

Iranian actors and external actors like fun ! (7)

شبنم قلی خانی

نیکولینا کنستانتینوا دوبروا را می شناسید؟ اگر بیننده سریال خون آشام باشید حتما با چهره او آشنا هستید. درست حدس زدید؛ منظورمان همان نینا دوبرو است، بازیگر کانادایی محبوب این روزها. خیلی ها شبنم قلی خانی را به او شبیه می دانند.

Iranian actors and external actors like fun ! (8)

تینا آخوندتبار

آشواریا رای از مشهورترین بازیگران بالیوودی است. می گویند تینا آخوندتبار بی شباهت به این بازیگر نیست. خودتان به عکس ها نگاه کنید، قضاوت با شما؛ البته آخوندتبار می گوید که خودش هم این شباهت ظاهری را حس کرده و قبول دارد.

Iranian actors and external actors like fun ! (9)

منبع : bultannews.com
گردآوری و بازنشر » berroz.com

شباهت جالب بازیگران ایرانی و خارجی

یک پاسخ

  1. الناز شاکردوست به نظرم اصلن شبیه نیست و همچنین تینا
    اما لیلا اوتادی خیلی شبات داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *