وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

طنز جنجالی! + اگر جلیلی و احمدی نژاد و بذرپاش را به جای خاتمی بفرستیم

mahmmod ahmadinejad
طنز جنجالی! + اگر جلیلی و احمدی نژاد و بذرپاش را به جای خاتمی بفرستیم

یکی از روزنامه ها ، در خصوص اینکه چه کسی را به جای خاتمی به مراسم ماندلا بفرستیم تا برخی سیاسیون راضی شوند، نوشت:

 یکی از روزنامه ها ، در خصوص اینکه چه کسی را به جای خاتمی به مراسم ماندلا بفرستیم تا برخی سیاسیون راضی شوند، نوشت:

1) محمود احمدی نژاد: نلسون ماندلا از آنجایی که تعصب عجیبی روی نوامیسش داشت در طول مدتی که احمدی نژاد رئیس جمهور ایران بود تمام توانش را معطوف به این کرده بود که نمیرد و همه شاهد بودند که مرحوم برای لبیک به دعوت حق هی امروز و فردا می کرد. تا این که بعد از انتخابات وقتی مطمئن شد دوره احمدی نژاد به پایان رسیده رو به نوامیس خود کرد و گفت: گامبینا، نامبینا و شهین جان! امروز با خیال راحت می توانم بمیرم و مطمئن باشم آن مردی که بغل می‌کرد رفته و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند. خب، دیگه، من مردم! خداحافظ. ولی مرحوم سخت در اشتباه بود چون حمید رسایی احمدی نژاد را دوست دارد و به همین خاطر او امروز یکی از گزینه‌های ارسال به آفریقا جهت تسلای خاطر بازماندگان آن مرحوم است. لازم به ذکر است ما طنزنویسان نه تنها هیچ مشکلی با ارسال آقای احمدی‌نژاد به آفریقا نداریم، بلکه کما فی السابق از فرستادن ایشان به فضا هم استقبال می‌کنیم.

2) حسین شریعتمداری: یکی از چهره‌های مورد اعتماد برای ارسال به آفریقا مدیرمسئول روزنامه کیهان است. اما از آنجایی که خارج جایی است که آدم در آنجا یا از بیگانگان برای جاسوسی پول می گیرد یا با جرج سوروس دیدار می کند ایشان علاقه ای به سفرهای خارجی ندارد. اگر هم در مراسم شرکت کند احتمالا حاضران به علت ترس از افشای چهره واقعی و ضدامپریالیستی، ضد لیبرالیستی و ضد رفورمیستی ماندلا، شریعتمداری را با فریاد «حاج حسین دوستت داریم» به بیرون راهنمایی می کنند.

3) مهدی کوچک زاده: ایشان هم از جمله افراد صلاحیت دار برای رفتن به مراسم ختم ماندلا ست. فقط بنده خدا یه کم شدیداللحن است، بازماندگان ماندلا هم همه بالای 80 سن دارند. آقای کوچک زاده بخواهد به حالت شدیداللحن برای امتحان کردن میکروفن «یک دو سه» هم بگوید سه چهار نفر درجا از ترس سکته می کنند، بعد داستان می شود برایمان! 

4) سعید جلیلی: ایشان هم خوب است. از فرصت مراسم استفاده می کند و با آزاد کردن ظرفیت‌های خود به طور ناگهانی، سه چهار تا تحریم اساسی از همان مراسم ختم می گیرد و بار دیگر ثابت می کند که در دیپلماسی غیرممکن وجود ندارد!

5) دکتر حسن عباسی: ایشان مناسب نیست! بهرحال خوبیت ندارد مردم در مراسم ختم بخندند.

6) مهرداد بذرپاش: ایشان هم خوب است. سخنرانی می کند و می گوید مرحوم ماندلا با توافق ژنو مخالف بود و همیشه می‌گفت: دیپلماسی فقط لبخند و فیس بوک بازی نیست. خدابیامرزد ایشان را، با هم خیلی اتفاق نظر داشتیم. اصلا جمله‌هایمان هم یکی بود! حالا من یه جمله ای به فارسی میگم که معنیش می شود «ماندلا زنده است». همگی با من بگویید: مرگ بر آمریکا… حضار در حالی که اشک می ریزند با مشت‌های گره کرده می‌گویند: مرگ بر آمریکا… مرگ بر آمریکا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *