وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

علت تیره شدن پوست و غلظت خون ؟

تیره شدن پوست, سفید شدن پوست, پوست سفید, پوست سالم و جوان, رفع تیرگی پوست

تیره شدن پوست, سفید شدن پوست, پوست سفید, پوست سالم و جوان, رفع تیرگی پوست

لیلا شیربیگی ، اظهار داشت: از دیدگاه طب سنتی ایران پوست اندام دفعی محسوب شده و در نتیجه بدن می‌تواند مقداری از مواد دفعی خود را از طریق پوست دفع کند.

غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است
به گفته وی در بسیاری از بیماری‌های داخلی مثل بیماری‌های دستگاه گوارش،کبدی،کلیوی و سیستم مجاری ادراری طبیعت هوشمند بدن بیدار شده و وارد عمل می‌شود و مواد زائد حاصل از آنها را به پوست ریخته می‌شودکه از بیمار شدن عضو حیاتی که نقش مهمتری نسبت به پوست در بدن ایفا می‌کند را جلوگیری کرده و اگر پوست دچار بیماری شد باید برای درمان به اعضاء داخلی بدن توجه بیشتر شود.
دستیار تخصصی طب سنتی ایران با اشاره به اینکه تقویت کبد در تولید اخلاط 4 گانه بدن نقش مهمی ایفا می‌کند، بیان داشت: برای درمان اختلالات پوستی و تغییرات رنگدنه ای در پوست باید کبد تقویت شود.
شیر بیگی ادامه داد: مصرف موادغذایی نظیر انار که طبع سرد و تر و قابض است برای تقویت کبد مفید بوده همچنین افرادی که ضعف کبد دارند نیز می‌توانند از انار استفاده کنند که نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.
وی گفت: انار علاوه بر تقویت کبد طحال را نیز تقویت کرده و موجب خارج شدن موادزائد از بدن می‌شود که در صورت مصرف مناسب اناز می‌توان به چهره روشن، زیبا و با طراوت دست پیدا کرد پس توصیه می‌شود، تا زمانی که انار در بازار موجود است از این میوه الهی استفاده کرد.
وی بیان داشت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است اگر خون غلیظ باشد، پوست تیره تر خواهد شد و تغذیه صحیح در زیبایی پوست اهمیت دارد.

منبع : تسنیم

گردآوری و بازنشر : berroz.com

تیره شدن پوست, سفید شدن پوست, پوست سفید, پوست سالم و جوان, رفع تیرگی پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *