وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

عکس های جالب دیدن حیاط وحش در شب | باغ وحش Night Safari

Zoo-Night-safari-berroz.com
عکس های جالب دیدن حیاط وحش در شب | باغ وحش Night Safari

Night Safari اولین باغ وحش شبانه در جهان است و یکی از محبوبترین جاذبه های توریستی در سنگاپور است . ایده باغ وحش شبانه در سال 1980 توسط رئیس سابق باغ وحش سنگاپور داده شد .این مجموعه در مجاورت باغ وحش اصلی سنگاپور در 26 مه سال 1994 افتتاح شد که هزینه ساخت این مجموعه 63،000،000 دلار شد . که در حال حاضر 1040 حیوان در 120 گونه در مساحت حدود 40 هکتار زمین در این مجموعه نگهداری می شوند .

Zoo Night safari (4) Zoo Night safari (5) Zoo Night safari (6) Zoo Night safari (7) Zoo Night safari (8) Zoo Night safari (9) Zoo Night safari (10) Zoo Night safari (11) Zoo Night safari (12) Zoo Night safari (13) Zoo Night safari (1) Zoo Night safari (2)

شما می توانید به دو صورت پیاده و ماشین های خاص از حیوانات بازدید کنید . ساعت بازدید از این مکان از ساعت 7:30 بعد از ظهر تا 12 شب است که رستوران این باغ وحش از ساعت 6 بعد از ظهر باز است . بهترین راه برای رسیدن به باغ وحش شبانه سنگاپور این است که خودتان را به خیابان اورچارد برسانید و از آنجا با اتوبوس های ویژه Night Safari به این باغ وحش بروید و یا می توانید از تورهای خود هتلی که در آن اقامت دارید هم استفاده کنید .

قیمت بلیط برای هر نفر بزرگسال 22 دلار و برای کودکان هرنفر 15 دلار است .

منبع متن خبر : parsacity.com
گردآوری و بازنشر » berroz.com

عکس های جالب دیدن حیاط وحش در شب | باغ وحش Night Safari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *