وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

عکس های ساختمان همجنس بازان در شهر نیویورک

Homosexuals (2)
عکس های ساختمان همجنس بازان در شهر نیویورک

این ساختمان در نیویورک است و مسئولان آن در حمایت از همجنس گرایان نور پردازی آن را تغییر داده و بسیاری از مردم نیویورک نیز فرصت را مغتنم شرده و با این ساختمان عکس گرفتند.

سایت دیلی میل نوشت: بعد از اینکه در هفته گذشته دادگاه عالی آمریکا محدودیت ها برای قانونی بودن ازدواج همجنس گرایان در کالیفرنیا برداشت و این ازدواج در این ایالت نیز قانونی شد، ساختمان مهم” اپایر استیت” در آخر هفته به رنگ همجنس بازان یعنی رنگین کمان در آمد و نور پردازی آن تغییر کرد.

دیلی میل نوشت: این ساختمان در نیویورک است و مسئولان آن در حمایت از همجنس گرایان نور پردازی آن را تغییر داده و بسیاری از مردم نیویورک نیز فرصت را مغتنم شرده و با این ساختمان عکس گرفتند.

Homosexuals (1)

رنگ پرچم همجنس بازان به رنگ رنگین کمان بوده و اکنون با حمایت های جدید رئیس جمهور آمریکا از این نوع ازدواج رفته رفته ایالت هایی که در آمریکا، این نوع ازدواج را قانونی تلقی می کنند در حال افزایش است.

Homosexuals (3)

ساختمان امپایر استیت (The Empire State Building)‏ یک بُرج ۱۰۲ طبقه تجاری است که در محله منهتن در شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. ساختمان امپایر استیت در طول سال ها به یکی از «نمادهای کلان شهر نیویورک» تبدیل شده است. برج امپایر استیت از سال ۱۹۳۱ تا سال ۱۹۷۲ و تا پیش از ساخته شدن مرکز تجارت جهانی، بلندترین آسمان خراش در جهان محسوب می شد.

منبع : جام نیوز
گردآوری و بازنشر » berroz.com

عکس های ساختمان همجنس بازان در شهر نیویورک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *