وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

فواید قرص آسپرین برای مو

فواید قرص آسپرین برای مو

فواید قرص آسپرین برای مو

آیا از تاثیر آسپرین در سلامت مو چیزی شنیده اید؟ همه ما با قرص آسپرین آشنا هستیم و احتمالا در بیشتر خانه ها وجود دارد. حال می خواهیم به شما بگوییم که قرص آسپرین برای موی سر چه فوایدی دارد؟ آسپرین در تمام دنیا مصرف فراوانی دارد و برای تسکین درد استفاده می گردد و داروی ضد انعقاد خون نیز می باشد. این قرص در تمام داروخانه ها به وفور یافت می شود. پزشکان برای مواردی چون : کاهش تب-مقابله با درد و نیز برای مراقبت از سلامت قلب و عروق به بیماران خود تجویز می کنند.

فواید قرص آسپرین برای مو

در این مقاله فواید قرص آسپرین برای مو را ذکر می کنیم. با ما همراه باشید.

فواید قرص آسپرین برای مو

آسپرین موجب کاهش خطر سکته قلبی می شود به این دلیل که آسپرین یک ترکیب فعال اصلی به نام اسید سالیسیلیک دارد. آسپرین در کسانی که مشکلات خونی دارند از انعقاد خون جلوگیری می کند. حال جالب است بدانید که این قرص مفید علاوه بر این فوایدی که گفتیم، فایده بسیار جالب دیگری هم دارد و آن کمک به زیبایی و سلامت موها می باشد.

فواید قرص آسپرین برای مو : این قرص می تواند موهای انسان را بطور عمیق تمیز کند و نیز قادر است قارچ هایی که موجب ایجاد شوره و خشکی مو شده اند را از بین ببرد و برای رفع شوره سر بسیار مفید است. قرص آسپرین موجب افزایش جریان خون در پوست سر می شود که در نتیجه اکسیژن به سلول ها رسیده و موجب افزایش رشد موها می شود.

مطالعه نمایید :

معجزه ویتامین E در کاهش شوره سر

همچنین لازم به ذکر است که قرص آسپرین قدرت لایه برداری از پوست سر را دارد و قادر است پوست های مرده را از بین ببرد و موجب آسان تر شدن جذب مواد مغذی و تقویت پیاز مو شود.

فواید قرص آسپرین برای مو

نحوه استفاده از آسپرین برای سلامت موها

برای این که بتوانید از آسپرین استفاده کنید، راه حل ساده ای وجود دارد و آن هم تهیه یک ماسک شامپو با آسپرین هست که نحوه آماده ساختن آن را خدمت شما عرض می کنیم.

مواد لازم : قرص آسپرین 3 عدد _ شامپو حدود 3 قاشق (30 گرم)

قرص های آسپرین را ابتدا بصورت پودر درآورید. سپس آن مقدار شامپو که خدمت شما عرض شد را به آنها اضافه نمایید تا بصورت یک خمیر در آید . سپس وارد حمام شوید. موهای خود را خیس نمایید و خمیری که تهیه کردید را روی موهای خود و پوست سرتان بمالید. این ترکیب را حدودا پنج دقیقه روی موهای خود بگذارید تا بماند. سپس موهای خود را با آن شستشو دهید. اگر نیاز دارید می توانید از نرم کننده هم استفاده کنید تا موهایتان نرم و براق شود.

فواید قرص آسپرین برای مو

خوب امیدواریم که روش تهیه ماسک آسپرین برای مو را یاد گرفته باشید و استفاده نمایید.

نکته مهم : این را مد نظر داشته باشید که با یک بار انجام دادن نباید انتظار نتیجه شگفت انگیز داشته باشید مخصوصا اگر مشکل شما جدی باشد. باید هر بار که حمام می روید استفاده کنید تا نتیجه فوق العاده آن را مشاهده کنید. پس بهتر است هر چه سریعتر به داروخانه رفته و آسپرین بزرگسالان تهیه نموده و اقدام نمایید.

حال قصد داریم تا نحوه ساخت یک لوسیون آسپرین دار را به شما آموزش دهیم تا برای موهای خود آماده نموده و استفاده کنید.

این لوسیون موجب می شود که موها جلای خود را باز یابند و آسیب هایی که بخاطر آلودگی هوا و شرایط جوی به موها رسده است کاهش یابد. لوسیون آسپرین برای بانوانی که موهای خود را رنگ کرده اند و دوست دارند رنگ موهایشان به رنگ اصلی برگردد نیز توصیه می گردد.

مواد لازم : آب نیم لیتر – آسپرین 8 عدد

روش تهیه لوسیون آسپرین مخصوص موها : باز هم طبق معمول آسپرین ها را پودر کنید و با نیم لیتر آبی که در نظر گرفتید ترکیب کنید. این ترکیبی که تهیه کردید را داخل اسپری بریزید و بطور منظم روزانه به موهای خود اسپری نمایید تا تاثیر آن را احساس کنید.

مطالعه نمایید :

اصلاح ابرو با تیغ | مضرات استفاده از موچین

نکات مهم

  • همیشه قبل از مصرف ظرف اسپری را بخوبی تکان دهید تا پودر آسپرین در آب حل شود.
  • البته لازم به ذکر است که تاثیر اسپری روی افراد مختلف با سبک های مختلف زندگی و روی جنس موهای مختلف متفاوت است.
  • در کنار مصرف آسپرین سعی کنید آب زیاد بخورید و در رژیم غذایی خود از خوراکی هایی که سرشار از ویتامین E و پروتئین و بیوتین می باشند استفاده کنید و طبیعتا روی تاثیر آسپرین نقش موثری خواهد داشت.
  • قبل از مصرف آسپرین، حتما آن را در یک گوشه از سر خود امتحان نمایید تا اگر حساسیتی به آن داشتید، سریعا متوجه شوید. (حساسیت مانند سوزش یا خارش)

فواید قرص آسپرین برای مو

باز هم تاکید می کنیم که با یک بار استفاده از آسپرین نباید منتظر معجزه یا اتفاق شگفت انگیز باشید، باید تکرار کنید تا به نتیجه برسید. اگر چند بار استفاده نمایید خودتان متوجه خواهید شد که موهایتان نسبت به قبل سالم تر و تمیزتر و زیباتر شده اند.

گردآوری : berroz.com

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *