وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

فواید موز برای مردان

موز, فواید موز برای مردان, رابطه جنسی

فواید موز برای مردان

موز, فواید موز برای مردان, رابطه جنسی,

موز این میوه خوش‌طعم و محبوب از بهترین منابع غذایی دارای پتاسیم است که موجب افزایش انرژی بدن می‌شود. این میوه مفید که سرشار از منگنز و پتاسیم است می‌تواند موجب تنظیم ضربان قلب و همچنین کاهش خطر حمله قلبی شود. آقایان به دلیل فعالیت زیاد بدنی و انرژی فراوانی که برای کار روزانه نیاز دارند و نیز خطر ابتلا به بیماری‌ و حملات قلبی در آنها بیشتر است، باید بنا بر توصیه متخصصان تغذیه، یک عدد موز را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانند.

موز, فواید موز برای مردان, رابطه جنسی,

فواید موز برای مردان

موز یکی از میوه‌های تقویت کننده اسپرم بوده و در تقویت سیستم ایمنی بدن و عملکرد درست گلبول‌های قرمز خون به دلیل داشتن ویتامین B6 نقش اساسی دارد. در نتیجه موز برای ورزشکاران بسیار مفید است.

خوردن غذاهای شور و حاوی سدیم موجب کمتر شدن جریان خون در آلت تناسلی مردان می‌شود. داشتن احساس خوب در رابطه جنسی به افزایش گردش خون وابسته است. با خوردن موز که حاوی پتاسیم است می‌توان اثرات سوء غذای شور و سدیمی را از بین برد و موانع رسیدن به اوج لذت جمسی یا ارگاسم را از سر راه برداشت.

موز, فواید موز برای مردان, رابطه جنسی
خوردن موز توسط رافائل نادال در جریان مسابقه

افزایش میل جنسی

مردانی که دچار مشکلات جنسی هستند و در رابطه جنسی خود ضعف دارند می‌توانند با خوردن موز حس بهتری را به علت انرژی بالا داشته باشند. در نتایج تحقیقات دانشمندان متوجه تاثیر موز بر درمان ناتوانی جنسی در مردان شدند. علت موثر بودن موز در رابطه جنسی وجود آنزیم بروملینBromelain” بوده که تاثیر مهمی در تنظیم هورمون‌های مردانه دارد. بروملین سبب تولید تسترون می‌شود، که از دیرباز موز به کسانی که میل جنسی کمی دارند پیشنهاد می‌شده است.

افزایش قدرت باروری مردان

آنزیم بروملین در کنار مواد مغذی موز مانند پتاسیم، انواع ویتامین B چون ریبوفلاوینRiboflavin“، ویتامین A، ویتامین C و … به پایداری اسپرم‌ها و افزایش قدرت باروری مردان و همچنین استقامت آنها کمک شایانی می‌کند.

گردآوری : وب سایت بروزتغذیه سالم

خواص موز برای کمر, میوه های تقویت کننده اسپرم, تقویت قوای جسمی مردان, موز و کمر درد, تقویت کمر مرد, غذاهای تحریک کننده مردان, تقویت آلات تناسلی مرد, فواید شیر موز برای کمر

2 پاسخ

  1. سلام موزبرای صفت کردن وپرکردن ماهیچه هاهم خوبه ؟ موز خالی اثرش بیشتره یا شیرموز؟

    1. مصرف موز بهتر است همراه با پروتئین ها باشد. با شیر خاصیت ترکیب کامل تری می شود. موز غنی از کربوهیدرات و مقدار زیادی فیبر و مقداری قند و نشاسته است که برای تقویت و افزایش انرژی بدن و رشد ماهیچه ها بسیار مفید هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *