وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ماجرای اخاذی از دختران مدلینگ ایرانی

مدلینگ ایرانی, مانکن ایرانی, مدل ایرانی, دختر مدل ایرانی, مدلینگ های ایرانی, تجاوز, تعرض, تجاوز بزور, تجاوز به دختر جوان, تعرض بزور

مدلینگ ایرانی, مانکن ایرانی, مدل ایرانی, دختر مدل ایرانی, مدلینگ های ایرانی, تجاوز, تعرض, تجاوز بزور, تجاوز به دختر جوان, تعرض بزور
دانشجوی انصرافی با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی برای جذب مدلینگ، دختران جوان را در دام شیطانی خود گرفتار می‌کرد.

ماجرای فعالیت‌های تبهکارانه این جوان از 9 ماه پیش با شکایت دختری جوان در دستور کار پلیس فتای استان خراسان رضوی قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش گفت: من علاقه داشتم به یک مدل تبدیل شوم و برای ادامه فعالیتم به خارج از کشور سفر کنم بنابراین سایت‌های اینترنتی را رصد می‌کردم تا شرکتی را پیدا کنم که در زمینه مدل شدن دختران جوان فعالیت داشته باشد. پس از چند ماه با یک سایت اینترنتی آشنا شدم که در آن مطالبی نوشته شده بود که نشان می‌داد این شرکت با کشورهای اروپایی در ارتباط است و می‌تواند آموزش مدلینگ و مقدمات کار جوانان به عنوان مدل را در کشورهای دیگر فراهم کند. این شرکت ادعا کرده بود حقوق ماهانه مدل‌ها در این کشورها 2000 دلار است.

وی اضافه کرد: با سودای این‌ که سه ماهه می‌توانم به یک مدل تبدیل شوم و با سفر به اروپا به رویاهایم دست یابم، فریب تبلیغات این شرکت را خوردم و با شماره درج شده در آن سایت تماس گرفتم. پس از گفت‌وگو با مدیر شرکت، به دفتر او در یکی از محله‌های شهر مشهد رفتم. چند مرتبه دیگر هم به دفتر کار وی رفتم و پس از گفت‌وگوهای مقدماتی، با وی به توافق رسیدم که ابتدا چند ماه توسط وی آموزش ببینم و بعد او مرا برای کار به خارج از کشور اعزام کند.

اخاذی به‌جای اعزام به خارج
شاکی تصریح کرد: در روزهای اولی که به دفتر این مرد می‌رفتم، او عکس‌های معمولی از من گرفت و بعد مدعی شد که عکس‌ها را به شرکت‌های مدلینگ اروپایی ارسال کرده، اما آنها این تصاویر را نپذیرفته‌اند و باید عکس‌هایم به گونه‌ای باشد که بتوانند فیزیک بدنم را مورد بررسی قرار دهند و عکس‌هایم شبیه مدل‌های خارجی باشد. با اعتماد به این مرد و با توجه به علاقه‌ای که به مدل شدن داشتم، حرف‌های او را باور کردم و اجازه دادم عکس‌های دیگری از من بگیرد. یک ماه بعد مدعی شد شرکت مدلینگ که با آنها ارتباط کاری دارد، عکس‌هایم را پسندیده و بزودی مقدمات سفر و کارم را به اروپا فراهم می‌کند.

دختر جوان گفت: یک روز مرد جوان با من تماس گرفت و تهدیدم کرد که مدلینگی درکار نیست و اگر می‌خواهم او عکس‌های خصوصی‌ام را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکند، باید با او دوستی پنهانی داشته باشم. او آن‌قدر مرا تهدید کرد که از ترس منتشر شدن این عکس‌ها مجبور شدم تن به خواسته شیطانی وی بدهم. او علاوه بر این خواسته شیطانی، از من درخواست چند میلیون تومان کرد و چند روز فرصت داد تا پول درخواستی‌اش را فراهم کنم. از آنجا که نمی‌توانم آن را فراهم کنم، تصمیم گرفتم با حضور در پلیس فتا از وی شکایت کنم.

افزایش شکایت‌ها
پس از انتشار خبر فعالیت این مجرم اینترنتی در روزنامه‌های محلی، سه دختر جوان دیگر هم با حضور در پلیس فتا شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. با تحقیق از آنها مشخص شد که این افراد نیز در سودای مدلینگ بوده‌اند که در دام مردی گرفتار شده‌اند. اوآنها را تهدید کرده اگر با وی دوستی پنهانی نداشته باشند، عکس‌هایی را که از آنها در اختیار دارد، منتشر می‌کند.

در حالی که جستجو برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت، با گذشت 9 ماه از این شکایت‌ها و در حالی که متهم دفتر شرکت را به مکان دیگری منتقل کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس فتا و مواجهه حضوری با شاکیان پرونده، به جرایمش اعتراف کرد و گفت: من دانشجوی انصرافی بودم. بعد از مدتی با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی، تبلیغات گسترده‌ای درباره جذب مدلینگ منتشر کردم و با فریب دختران جوان، نقشه خود را عملی می‌کردم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این‌باره گفت: متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم وی در حالی ادامه دارد که ماموران در بازرسی از دفتر اجاره‌ای وی، عکس‌های تهیه شده از شاکیان و دختران دیگری را هم کشف کرده‌اند.

منبع : جام جم
گردآوری و بازنشر » berroz.com

مدلینگ ایرانی, مانکن ایرانی, مدل ایرانی, دختر مدل ایرانی, مدلینگ های ایرانی, تجاوز, تعرض, تجاوز بزور, تجاوز به دختر جوان, تعرض بزور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *