وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

سه ماسک عالی برای موهای خشک و وز

سه ماسک عالی برای موهای خشک و وز

سالم بودن مو به آراستگی ظاهری مو کمک می‌کند. موهایی که به دلیل رنگ شدن و یا عدم مراقبت، دچار آسیب‌های مختلف مانند : خشکی مو، کدر شدن مو، شکننده شدن مو، موخوره و … می‌گردد که از زیبایی مو بشدت می‌کاهد.

ماسک عالی برای موهای خشک و وز

در این مطلب سه ماسک عالی برای موهای خشک و وز معرفی می‌کنیم که امیدواریم بطور مرتب استفاده نمایید و به سلامت موهای خود کمک نمایید.

ماسک عالی برای موهای خشک و وز

برای رفع خشکی مو، انواع شامپو و نرم کننده در بازار موجود است اما اگر مایلید از مواد شیمیایی استفاده نکنید، بهتر است از ماسک مو برای موهای خشک بهره ببرید تا موهایتان چان تازه‌ای بگیرند.

روش اول برای تهیه ماسک

مواد لازم :

  • ماست یک لیوان
  • روغن زیتون یک قاشق غذاخوری

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یک لیوان ماست ترکیب کنید. بعد از اینکه موهایتان را با شامپو مورد شستشو قرار دادید، این ماسک را به تمام قسمت‌های مو بمالید و 20 دقیقه منتظر بمانید و سپس موها را با آب ولرم و کمی آب لیموی تازه بشویید.

ماسک عالی برای موهای خشک و وز

روش دوم برای تهیه ماسک

  • موز
  • ماست پرچرب

این ماسک به دلیل موادی که درون ماست هست، جهت وز بودن موی سر بسیار مفید است. موی وز جلوی رشد مو را می‌گیرد. با این ماسک مشکل را حل نمایید.

موز و ماست پر چرب را با هم مخلوط کنید و قشنگ هم بزنید تا بخوبی موزها درون ماست له شوند. این ماسک را هفته‌ای دوبار و هربار بمدت 20 دقیقه روی موها قرار دهید و سپس بشویید

روش سوم برای تهیه ماسک

  • سفیده تخم مرغ
  • ماست

این ماسک به تقویت مو کمک زیادی می‌کند. اسید لاکتیک موجود در ماست ph مو را متعادل نگه می‌دارد. پروتئین موجود در ماست نیز ساختار مو را تغییر خواهد داد و تقویت می‌کند.

ماسک عالی برای موهای خشک و وز

یک سفیده تخم مرغ را هم بزنید تا کف کند و با ماسک ترکیب کنید. هفته ای یکبار به مدت 20 دقیقه این ماسک را روی موها قرار دهید و سپس بشویید.

نکته :

یادتان باشد که ابتدا موها را با شامپو بشویید و ماسک را روی موهای تمیز بزنید. توجه داشته باشید که ماسک‌هایی که پایه روغنی دارند، باید با شامپو بشویید و نرم کننده بزنید. اما ماسک‌هایی که پایه آب دارند می‌توانید با آب خالی موها را بشویید.

گردآوری : berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *