وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

مشخصات گوشی Sony Xperia Z3 Compact

Sony Xperia Z3 Compact (2)
مشخصات گوشی Sony Xperia Z3 Compact

Sony Xperia Z3 Compact یک دستگاه کوچکتر از پرچمدار این شرکت است، اما این بدان معنی نیست که دستگاه دارای قدرت کمتری است. در حقیقت، دارای همان مشخصه های سخت افزاری سریع از برادر بزرگتر خود یعنی گوشی 5.2 اینچی Xperia Z3 می باشد.عزیزانی که تمایل دارند این گوشی را خریداری کنند, این مطلب میتواند به آنها کمک کند.

پس تفاوت در چیست؟

به طور عمده، در اندازه: Xperia Z3 Compact یک گوشی هوشمند 4.6 اینچی با 720×1280 پیکسل (720P HD) صفحه نمایش است. دستگاه دارای همان طراحی برجسته است. از شیشه ساخته شده و لبه ها به خوبی گرد هستند. اما چشمگیرترین شاهکار طراحی گنجاندن نمایشگر 4.6 اینچی در تقریبا همان ابعاد Xperia Z Compact سال گذشته با نمایشگر 4.3 اینچ می باشد. همین باعث شده تا دستگاه برای استفاده یک دست مناسب باشد. دستگاه در رنگ های جسورانه، مشکی، سفید، نارنجی و سبز طراحی خواهد شد.

صفحه نمایش

ما از وجود نمایشگر 4.6 اینچی در این گوشی تحت تاثیر قرار گرفته ایم. این نمایشگر ترکیب رنگ عالی، شفاف و سرشار از جزئیات را ارائه می نماید. رزولوشن 720×1280 پیکسل برای حال حاضر با وجود پانل های Quad HD با چهار برابر پیکسل بیشتر نیز بسیار بالا بنظر نمی آید، اما برای عدم دقت پیکسل های فردی همواره کافی احساس می شود. تراکم پیکسل 319ppi نزدیک به میزان تراکم پیکسل ارائه شده از iPhone 5S فعلی است.

رابط کاربری

گوشی سونی به اجرای سیستم عامل Android 4.4 KitKat با رابط کاربری Timescape بر فراز آن پرداخته است. این رابط دارای اجرای سریع بوده و شامل آیکون های مدرن زیبا است.

پردازنده و حافظه

گوشی Xperia Z3 Compact به تراشه سیستم اسنپدراگون 801 مجهز شده است. دارای پردازنده چهار هسته ای Krait 400 در سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز، همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD تا 128 گیگابایت می باشد.

دوربین

غیر از عملکرد عالی آن، مزیت بزرگ دیگر گوشی Xperia Z3 Compact سنسور دوربین بزرگ آن است. درست مانند Z3، گوشی کامپکت سونی شامل همان سنسور 20.7 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی شده است. شامل قابلیت فیلمبرداری 4K بوده است.

باتری

Z3 Compact شامل باتری 2600mAh شده است. گرچه شاید یک معامله بزرگ نباشد، اما فراموش نکنید که در حال صحبت در مورد یک گوشی 4.6 اینچی هستیم، که از لحاظ مصرف توان آنقدرها هم چالش برانگیز نیست. گرچه هنوز تست های مربوط به عملکرد باتری را انجام نداده ایم، اما امیدواریم با نتایج خوبی روبرو شویم.

انتظارات

از وجود کلمه ‘Compact’ در Sony Xperia Z3 Compact گمراه نشوید. این دستگاه یک تلفن مینی با مشخصات ارائه شده خود نمی باشد، بلکه یک پرچمدار کامپکت کامل است. نمایشگر بسیار خوب، پردازنده سریع، دوربین عالی، از مشخصه های بارز گوشی Sony Xperia Z3 Compact می باشد.

Sony Xperia Z3 Compact (1)
مشخصات گوشی Sony Xperia Z3 Compact
Sony Xperia Z3 Compact (3)
مشخصات گوشی Sony Xperia Z3 Compact
Sony Xperia Z3 Compact (4)
مشخصات گوشی Sony Xperia Z3 Compact
Sony Xperia Z3 Compact (5)
مشخصات گوشی Sony Xperia Z3 Compact
Sony-Xperia-Z3-Compact-3
مشخصات گوشی Sony Xperia Z3 Compact

منبع : phonearena ♦ topinearth.com

مطلبی که مطالعه نمودید ترجمه کامل از لینک منبع می باشد و هرگونه اشتباه در جزییات به عهده مرجع می باشد

بازنشر » berroz.com

مشخصات گوشی Sony Xperia Z3 Compact

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *