وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

معجزه لاغر شدن با قهوه و کره !

لاغر شدن با قهوه و کره

لاغر شدن با قهوه و کره

لاغر شدن با قهوه و کره

قهوه یکی از نوشیدنی‌های خوشمزه و دوست داشتنی در سراسر جهان است. قهوه خود انواع گوناگون دارد و برخی صنعتی تولید می‌شوند، ولی مردم دوست‌دار نوع خانگی آن هستند که خود دم می‌کنند.

به گزارش دیلی میل شخصی بنام آقای دیو اسپریDave Asprey” از کارآفرینان دره سیلیکونSilicon Valley“، در سفری که به کشور تبت داشت با خوردن نوشیدنی سنتی اهالی آن منطقه توانسته به لاغری دست پیدا کند!. اهالی این منطقه با ترکیب کردن کره حیوانی به قهوه عادی، بدون اضافه کردن هر گونه شیرینی، به یک نوشیدنی با خاصیت سوزاندن چربی و در نتیجه کاهش وزن دست یافته‌اند.

لاغر شدن با قهوه و کره

آقای دیوی اسپری این ایده را برای شروع و راه اندازی یک کسب و کار در نظر گرفته بود، که اکنون در بسیاری از کشورهای جهان نوشیدنی قهوه با کره طرفداران زیادی دارد.

از فواید خوردن قهوه با کره می‌توان به کاهش وزن سریع و افزایش انرژی و قدرت تمرکز ذهنی اشاره کرد.

لاغر شدن با قهوه و کره

کافیست مقداری کره حیوانی را به استکان قهوه خود اضافه کنید، و پس از حل شدن قهوه میل کنید. جالب است که بسیاری از افراد که از رژیم‌های لاغری خسته شده بودند توانسته‌اند با رعایت نوع تغذیه و این نوشیدنی به کاهش وزن دست یابند.

می‌توان در ترکیب این نوشیدنی چربی سوز از روغن نارگیل نیز استفاده کرد که برای داشتن اندام ایده آل و تناسب اندام بسیار مناسب است.

بر اساس اظهار نظر کارشناسان بهترین زمان خوردن قهوه برای لاغری هنگام صبحانه است، و البته باید دقت داشت که از شیرینی‌ها که خود عامل چاقی هستند خیلی کم یا اصلا استفاده نشود. روغن موجود در قهوه توسط کبد به سرعت شکسته می‌شود و انرژی بالایی تولید می‌کند و موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود.

لاغر شدن با قهوه و کره

البته دقت کنید اضافه کردن کره حیوانی برای کسانی که چربی خون بالایی دارند (کلسترول بالا) مناسب نیست و بهتر است با پزشک خود و متخصص قلب قبل از شروع این نوشیدنی چربی سوز مشاوره بگیرند.

البته این نکته را فراموش نکنیم که بی‌خطرترین و سالم‌ترین و بهترین روش لاغری ورزش کردن است که علاوه بر سوزاندن چربی‌ها موجب سلامت بدن می‌شود. داشتن تغذیه سالم از سبزیجات و میوه‌ها و ماهی و عدم استعمال دخانیات و خوردن خوراک‌های چرب و شیرین از دیگر موارد مهم در داشتن تناسب اندام و اندام ایده آل است.

در صورت نداشتن مشکل کلسترول بالا و می‌توانید با خوردن این نوشیدنی چربی سوز و البته رعایت تغذیه و کمی ورزش کردن خیلی سریع به وزن مطلوب خود دست یابید.

گردآوری : وب سایت بروزپزشکی و سلامتتناسب اندامتغذیه سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *