وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نحوه درست کردن کباب کوبیده

نحوه درست کردن کباب کوبیده

 نحوه درست کردن کباب کوبیده

قبول دارید که کباب کوبیده طبق فنون و اصول خاصی است و از عهده همه ساخته نیست. معمولا نیز مشکلی که پیش می آید این است که کباب از سیخ جدا می شود و همین نکته را بسیاری از ما نمی دانیم. حال در اینجا قصد داریم نحوه درست کردن کباب کوبیده را به شما آموزش دهیم تا شما نیز در منزل به راحتی بتوانید کباب کوبیده درست کنید.

نحوه درست کردن کباب کوبیده

کباب کوبیده یکی از غذاهای اصیل و بسیار لذیذ ایرانی است که طرفداران بیشماری دارد. درست کردن کباب کوبیده حرفه ای هم بسیار با ارزش است. خوب در اینجا روش درست کردن کباب کوبیده را برایتان توضیح می دهیم.

مواد لازم جهت درست کردن کباب کوبیده

  • 600 گرم گوشت سردست گوساله
  • 400 گرم گوشت قلوه گاه گوسفند
  • 400 گرم پیاز
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

 نحوه درست کردن کباب کوبیده

نحوه درست کردن کباب کوبیده

حال که مواد لازم را آماده کردیم نوبت می رسد به مراحل آماده سازی گوشت مخصوص کباب کوبیده که در اینجا برایتان توضیح می دهیم. ابتدا گوشت ها را می بایست چرخ نماییم. اگر هم چرخ گوشت در منزل ندارید می توانید این مقدار گوشت را بصورت چرخ کرده از بیرون تهیه کنید.

گوشت ها را که چرخ نمودیم، یک قاشق چایخوری نمک به آنها اضافه کرده و کمی ورز داده و سپس گوشت ها را به مدت 4 ساعت درون فریزر قرار دهید تا خودش را بگیرد.

مطالعه نمایید

طرز پخت برنج کته | چگونه برنج کته را بصورت آبکش دان در آوریم؟

حال نوبت می رسد به پیازها که آنها را می بایست چرخ کنید و سپس پیازهای رنده شده را بمدت 4 ساعت درون یخچال قرار دهید تا آب خود را پس بدهند. بعد از این که 4 ساعت به پایان رسید، آب پیازها را بطور کامل بگیرید و به گوشت ها اضافه نمایید و سپس یک قاشق چایخوری نمک و یک قاشق چایخوری فلفل سیاه به مواد اضافه کرده و کمی ورز داده و سپس مواد را مجددا درون چرخ گوشت ریخته و چرخ نمایید.

حالا مواد چرخ شده را بمدت 10 الی 15 دقیقه با دست بخوبی ورز دهید. بعد از این گوشت ها آماده هستند برای به سیخ کشیده شدن و کباب کردن.

 نحوه درست کردن کباب کوبیده

گوشت ها را به سیخ بکشید و کباب نمایید. خوب کار ما به پایان رسید امیدواریم که بتوانید با این آموزش یک کباب کوبیده لذیذ و عالی درست کنید.

گردآوری : berroz.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *