وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

همسر دوم بابک جهانبخش به همراه عکس

همسر دوم بابک جهانبخش

همسر دوم بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده معروف موسیقی پاپ ایران سال گذشته در آذرماه در صفحه اینستاگرام خود، همسر دومش را به همه معرفی می کند و عکس های همسر دومش را منتشر می کند. همسر اول بابک جهانبخش در سال 88 با این خواننده کشورمان ازدواج کرد. مروارید شهریاری همسر اول بابک جهانبخش است. زمانی که آقای چهانبخش برای برگزاری کنسرتی در لندن به نجا سفر کرده بود، خانوم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرتش بود که آنجا با هم آشنا می شوند و با هم ازدواج می کنند. حاصل این ازدواج یک پسر به نام آرتا می باشد.

با انتشار عکس های همسر دوم بابک جهانبخش، همه غافلگیر شده و اخبار این ازدواج به صدر اخبار هنرمندان پیوست. پریا پرتوی فر همسر دوم بابک جهانبخش می باشد.

همسر دوم بابک جهانبخش

زمانی که آقای جهانبخش همسر دومش را معرفی نمود، موجی از شایعات فضای مجازی را پر کرد و ایشان مجبور شد که علت ازدواج مجدد خود را توضیح دهد. بابک از تمام مردمی که هوادارش بودند درخواست نمود که درباره ازدواج دومش قضاوت زودهنگام یا نابجا نکنند و اظهار داشت که ازدواج کردم چون نمی خواستم بی بند و بار زندگی کنم.

همسر سابق بابک جهانبخش خانوم مروارید شهریاری نیز در پیج خود از تمام مردم خواست که حواشی مربوط به این جریان را به پایان برسانند و وارد زندگی خصوصی هیچ کسی نشوند و در پایان پیامی که برای مردم نوشته بود آرزوی خوشبختی نموده بود برای تک تک انسان های روی زمین.

همسر اول بابک جهانبخش و پسرش

همسر اول بابک جهانبخش

همسر اول بابک جهانبخش

همسر اول بابک جهانبخش

لازم به ذکر است که مروارید شهریاری در تهران متولد شده است و مدرک مدیریت بازرگانی دارد و مترجم می باشد.

همسر اول بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در زیر پست جدید خود که از همسر دومش در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده است، نوشته است :

دوست خوب! غم ها را از بین می برد

اما کمک می کند با وجود غم ها، محکم بایستیم.

مثل چتر خوب! که باران را متوقف نمی کند

اما کمک می کند آسوده زیر باران بایستیم.

همسر دوم بابک جهانبخش

همسر دوم بابک جهانبخش

همسر دوم بابک جهانبخش

همسر دوم بابک جهانبخش

همسر دوم بابک جهانبخش

بابک جهانبخش و پسرش

بابک جهان بخش و پسرش

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش که در موسیقی پاپ فعالیت می کند و بسیار محبوب و پرطرفدار است، در اول فروردین ماه سال 62 در آلمان و در شهر بوخوم متولد می شود. او از سن پنج سالگی با نواختن پیانو روی می آورد و آموزش پیانو را در شهر بوخوم و توسط یک استاد آلمانی شروع می کند. تحصیلات پدرش که تمام می شود، به همراه خانواده به ایران باز می گردد و موسیقی شرقی را جدی و حرفه ای دنبال می کند. بابک جهانبخش اولین آلبوم خود را در سال 1382 شروع به آماده کردن نمود و اولین آلبوم بابک جهانبخش در سال 1384 روانه بازار شد. نام این آلبوم : “چی شده” می باشد. با انتشار یافتن این آهنگ و استقبالی که از آن شد، بابک جهانبخش را بعنوان دومین پدیده در آن سال معرفی کردند.

وی آلبوم دیگری بنام “آلبوم من و بارون بابک جهانبخش” به بازار عرضه کرد که با این آلبوم به به مرحله جدیدی از خوانندگی خود وارد شد. ترانه من و بارون در سال 2012 در رادیو جوان به مقام سیزدهم رسید و جزء صد ترانه برتر شد. این ترانه با همراهی رضا صادقی خوانده شده است.

گردآوری : berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *