وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

چرا گوشی HTC M8 از سامسونگ گلکسی اس 5 برتری دارد

چرا گوشی HTC M8 از سامسونگ گلکسی اس 5 برتری دارد htc-m8
چرا گوشی HTC M8 از سامسونگ گلکسی اس 5 برتری دارد

جنگ میان پرچمداران کمپانی های برتر از وقایع روزمره دنیای تکنولوژی است.در این میان کمپین تبلیغاتی HTC اقدام به انتشار 5 برتری گوشی HTC M8 نسبت به گلکسی اس5 کرده است که در ادامه نگاهی به آنها می اندازیم .

برتری جنس بدنه (فلز و پلاستیک) : هرچقدر هم روی ظاهر یک گوشی وقت گذاشته شده باشد باید اعتراف کرد که ظاهر یک گوشی فلزی بسیار شکیل تر از گوشی ساخته شده از پلاستیک است و جدا از آن وقتی که کاربر گوشی را در دست می گیرد حس کاملا متفاوتی به او می دهد.

htc-m8

البته چند روز پیش HTC خبر از عرضه نسخه پلاستیکی گوشی M8 را داد و اعلام کرد که علاقمندان می توانند این نسخه را بسیار ارزان تر از نسخه اصلی تهیه کنند. (متن کامل خبر و قیمت)

قدرت اسپیکرها : اچ تی سی همیشه در محصولاتش روی این مورد حساسیت به خرج می دهد و این بار نیز در این محصول اسپیکرهای قدرتمند جلوی گوشی،صدا را 25 درصد بلندتر و شفاف تر از HTC One پخش می کنند.

htc
htc

راحتی کار با یک دست : طراحی و در دسترس بودن گزینه ها با فناوری Motion Lauch در HTC M8 کار را با یک دست به سرعت پیش می برد، تا جایی که کار با آن بدون نیاز به هردو دست را بسیار راحت می کند.

دوربین : استفاده از فناوری Duo در دوربین این گوشی هوشمند و بهره بردن از دو لنز همراه با افکت های گرافیکی می تواند تجربه فوق العاده ای را هنگام عکس و فیلم برداری به کاربر منتقل کند.

و در آخر ویژگی HTC Advantage که تا 6 ماه پس از خرید اجازه تعویض رایگان اسکرین را به مشتری می دهد.

مشخصات سخت افزاری

پردازنده چهارهسته ای، پشتیبانی از 3G و 4G ، وزن 160 گرمی،صفحه نمایش 5 اینچی ،محافظ گوریلاگلس نسخه 3 حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء تا 128 گیگابایت و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی از نکات برجسته HTC M8 می باشد.

منبع: دریچه خبر

بازنشر » berroz.com

چرا گوشی HTC M8 از سامسونگ گلکسی اس 5 برتری دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *