وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ترفندهایی برای خانم هایی که دوست دارند خوش هیکل باشند

چگونه خوش هیکل بشویم

 چگونه خوش هیکل بشویم

چگونه خوش هیکل بشویم
چگونه خوش هیکل بشویم

تحقیقات امروزه دانشمندان نشان می‌دهد می‌توان با راهکارهایی در کنار ورزش کردن به اندام خوش فرم و ایده آل دست یافت. تناسب اندام یکی از دغدغه‌های مردم در سراسر جهان است که زندگی ماشینی فرصت را برای داشتن یک زندگی آرام از انسان‌ها می‌گیرد. در مطلب زیر بعضی راهکارهای جالب و بسیار عالی برای سریع‌تر لاغر شدن شما و رسیدن به وزن ایده ال اشاره می‌شود.

چگونه خوش هیکل بشویم

1- آرام غذا خوردن

با توجه به نویسنده کتاب Foodist خانم دکتر داریا رز “Darya Rose”نتیجه تحقیقاتش نشان می دهد کسانی که به آرامی غذا می خورند و بر روی غذا تسلط بیشتری دارند، کمتر دچار چاقی می شوند و خوردن آرام باعث کمتر خوردن نیز می شود.

2 – جداسازی چربی از خوراک ها

یکی از جالب ترین تحققات علمی دانشمندان این است که شما می توانید با توجه به قوانین فیزیک با انداختن یک قطعه یخ در سوپ، سس یا هر وعده خوراکی چربی آن را جمع و با قاشق آن را از خوراک جدا کنید. که پیش از آب شدن یخ باید این کار را سریع انجام دهید.

3- کاهش اشتها با نوار لیسترین

گاهی برای افراد چاق و پرخور پیش می آید که در صورت گرسنه نبودن باز میل به خوردن دارند. آقای دکتر استیفن گولو “Stephen Gullo” که کتاب The Thin Commandments را نوشته است می گوید استفاده از نوارهای لیسترین موجب از کار انداختن حس چشایی و بویایی می شود و تاثیر مستقیمی روی کاهش اشتها دارد.

4- خوردن خوراک در بشقاب های قرمز کوچک

رنگ ها هنوز رازهایی در خود دارند که بدن ما به آنها واکنش نشان می دهد. در ایتالیا روی 130 نفر تحقیقی انجام گرفت که به بیشتر آنها در بشقاب قرمز خوراک دادند و به برخی در بشقاب های سفید و آبی، نتیجه تحقیقات نشان دهنده این بود رنگ قرمز و سایز کوچک بشقاب ها بر روی کمتر خوردن افراد تاثیر گذار بود.

5 – پنج روز از هفته رژیم سخت خود را کنار بگذارید

در یک مطالعه‌ی انگلیسی چهار ماهه دریافته شد، زنانی که یک رژیم سخت را دو روز در هفته حفظ می‌کنند (650 کالری، یا 50 گرم کربوهیدارت و پروتئین نامحدود) و در پنج روز بعدی بیش از 2 هزار کالری مصرف ندارند به نسبت افرادی که روزانه تنها 1500 کالری مصرف دارند وزن بیشتری کم می‌کنند.

6 – سعی کنید یک چهارم غذایتان سبزیجات باشد

در مطالعه‌ای در پنسلوینیا نشان داده شد سوژه‌هایی که 25 درصد وعده‌ غذاییشان را سبزیجات به نسبت افرادی که سبزیجاتی در بشقابشان نداشتند 350 کالری کمتر مصرف کردند.

7 – از فواید سرکه غافل نشوید

جز اصلی سرکه سرعت خالی شدن معده را کاهش داده و به این صورت حس سیری افزایش می‌‌یابد. همچنین مطالعه‌ی دیگری نشان داده است که سرکه سطح گلوکز و چربی را کاهش می‌دهد. آن را بر سالاد بریزید، یک قاشق آن را در سوپ بریزید و یا اینکه پیش از خوردن هر غذا یک یا دو قاشق از آن را بخورید.

8 – از گروه‌های غذایی مختلف بخورید

به عقیده‌ی گولو (Gullo) هرم غذایی افراد تحت رژیم با هرم غذایی توصیه شده توسط FDA کمی متفاوت است: غذای دریایی، سفیده‌ی تخم مرغ، ماست‌های با پروتئین بالا و گیاهان سبز و سفید با کربوهیدرات پایین مسیر لاغر شدن را تشکیل می‌دهند.

9 – تخم مرغ یکی از منابع اصلی پروتئین

دانشمندان هنور علت آن را نمی‌دانند ولی تحقیقی در دانشگاه لوئیزیانا نشان داد افرادی که در صبحانه‌شان تخم مرغ مصرف می‌کنند به نسبت افرادی که همان مقدار کالری را مصرف می‌کنند ولی تخم مرغ نمی‌خورند وزن بیشتری کم می‌کنند.

10 – سالاد ساده بخورید

همان قانونی که در مورد پوشش شما وجود دارد در این مورد هم صدق می‌کند. متخصص تغذیه لارن اسلایتون (Lauren Slayton) نویسنده‌ی The Little Book of Thin به مراجعه کنندگانش توصیه می‌کند که تنها از یک چاشنی در هر سالاد استفاده کنید.

11 – آب گازدار بنوشید

بسیاری از اوقات که میل به خوردن غذا داریم در واقع تشنه هستیم. ولی گولو می‌گوید: “آب گاز دار باعث می‌شود که بدن به نسبت آب معمولی حس پر شدن بیشتری داشته باشد”

12 – فیبر لازم بدنتان را از میوه‌جات دریافت کنید نه Fiber One

اگر شما Fiber One را دوست دارید مشکلی ندارد. ولی آلو، آواکادو و شاه توت هم از مقدار زیادی فیبر برخوردارند و لذیذتر هم هستند.

بازنشر » berroz.com – چگونه خوش هیکل بشویم

چگونه درشت هیکل شویم, چگونه اندامی مانکنی داشته باشیم, چگونه کمر باریک شویم, چگونه اندامی سفت داشته باشیم, چگونه چاق و خوش اندام شویم, اندام متناسب زنانه, چگونه در خانه بدنسازی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *