وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

کاهش مصرف اینترنت در تلگرام

کاهش مصرف اینترنت در تلگرام

کاهش مصرف اینترنت در تلگرام

زمانی که نرم افزار تلگرام را در گوشی یا سیستم کامپیوتر نصب می‌کنید, یک سری از تنظیمات بصورت پیش در نرم افزار تلگرام ایجاد شده است که باید یک سری از این تنظیمات را تغییر دهیم وگرنه امکان ضرر و زیان وجود دارد مثلا مصرف اینترنت که می‌تواند حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف نماید. با ما همراه باشید تا با یک تنظیم ساده نحوه کاهش مصرف اینترنت در تلگرام را یاد بگیریم.

کاهش مصرف اینترنت در تلگرام

اگر به نظرتان مصرف اینترنت در تلگرام تان بالاست و اگر در کانال‌ها و گروه‌های زیادی عضو هستید و یا دوستان زیادی در تلگرام دارید که روزانه پیام‌های بسیاری از طرف آنها دریافت می‌کنید، باید بدانید که حجم دیتای اینترنت گوشی شما یا وایرلس منزلتان به راحتی کاهش خواهد داشت و اگر این تنظیمات ساده را انجام دهیدف میزان زیادی در حجم دیتای خود صرفه جویی کرده‌‌اید. و دیگر نیاز نیست که مجبور شوید از کانال‌ها و گروه های مورد علاقه خود خارج شوید.

یکی از دلایل کاهش حجم اینترنت در تلگرام شما, این است که تلگرام شما، طبق تنظیمات پیش‌فرضی که در آن وجود دارد؛ عکس ها، فیلم‌ها و پیام‌های صوتی و آهنگ‌ها را بصورت اتوماتیک دانلود می‌کند. که شاید تمایل نداشته باشید که تمام آنها را بشنوید یا تماشا کنید.

برای این منظور وارد قسمت settings تلگرام شوید.

 

کاهش مصرف اینترنت در تلگرام

سپس در این قسمت روی گزینه data and storage کلیک کنید.

کاهش مصرف اینترنت در تلگرام

در قسمت Automatic media download سه بخش وجود دارد که اگر روی هر کدام بزنید چند گزینه تیک‌دار را می‌بینید، و فقط کافیست تیک همه‌ی آنها را بردارید و گزینه save را بزنید. برای هر 3 بخش همین عمل را انجام دهید.

کاهش مصرف اینترنت در تلگرام

زمانی که کارتان تمام شد، زیر هر 3 بخش کلمه no media دیده می‌شود که دیگر به تلگرام اجازه نمی‌دهد چیزی را بدون خواست شما و بصورت خودکار دانلود کند.

کاهش مصرف اینترنت در تلگرامموفق باشید.

منتظر پست‌های بعدی آموزش تلگرام باشید.

برای دانلود نسخه جدید تلگرام برای اندروید، آیفون و ویندوز کلیک کنید

منبع : وب سایت بروز

کاهش مصرف اینترنت در تلگرام، ترفند کاهش مصرف حجم اینترنت، کاهش مصرف اینترنت موبایل، کاهش مصرف اینترنت در اندروید، کاهش مصرف اینترنت وای فای، حجم مصرفی تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *