وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

کاهش وزن با دارچین

کاهش وزن با دارچین

کاهش وزن با دارچین

کاهش وزن با دارچین

کاهش وزن رویای بسیاری از زنان و مردان است که بسیاری به آن می‌رسند و بسیاری دیگر نه. روش‌های کاهش وزن و رژیم‌های لاغری متعددی وجود دارد. بسایری غلط و بسیاری درست و کارآمد می‌باشند. کاهش وزن با دارچین مطلبی است که برای شما انتخاب کردیم تا در جهت رفع اضافه وزن از آن استفاده کنید.

کاهش وزن با دارچین

دارچین یکی از ادویه‌های محبوب و پرخاصیتی است که همواره در در هر خانه‌ای پیدا  می‌شود. یکی از خواص ادویه این است که در کاهش وزن تاثیر بسیار زیادی دارد.

ارزش غذایی دارچین در هر ده گرم (بر طبق دپارتمان کشاورزی ایالات متحده)

  • 0٫12 گرم چربی
  • 24٫7 کیلوکالری انرژی
  • 8٫06 گرم کربوهیدرات
  • 0٫4 گرم پروتئین می‌باشد.

محققان میشیگان می‌گویند که در دارچین یک ماده اسانسی بنام سینامالدهیدcinnamaldehyde“وجود دارد که در افزایش سوخت و ساز و متابولسم بدن تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. این اسانس شگفت‌انگیز عطر و طعم متفاوتی دارد و از آن بعنوان راهی برای مبارزه با افزایش وزن نام می‌برند. به گفته این محققان این اسانس همچنین از هایپر گلیسمی جلوگیری می‌کند.

کاهش وزن با دارچین

یکی از این محققان بنام “جان وو” می‌گوید : آزمایش‌هایی که روی موش‌ها انجام داده‌ایم نشان داد که سینامالدهید تاثیر بی‌نظیری در متابولیسم بدن داشته و توانسته از این حیوانات در برابر چاقی محافظت کند. آنها تحقیقات دیگری نیز انجام داده‌اند تا بفهمند که چه تاثیرات مشابهی روی بدن انسان‌ها و موش‌ها دارد.

وی بیان کرد : با وجودی که این اولین تحقیق و مطالعه از این دست محسوب نمی‌شود اما اولین بار است که درمان چاقی با سینامالدهید روی سلول‌های چربی انسان انجام می‌شود.

این محقق همچنین ابراز داشت : استفاده از دارچین در رژیم غذایی، در صورتی که زیاده روی صورت نگیرد، فواید خود را  در کاهش وزن افراد خواهد  داشت.

گردآوری : وب سایت بروز – تناسب اندامتغذیه سالم

رژیم پنج روزه دارچین, ترکیب ماست و دارچین, سوزاندن چربی شکم با دارچین, لاغری با زنجبیل, ماست و دارچین برای لاغری, دارچین برای پوست صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *