وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

شکنجه وحشیانه یک زن زیبا بدست قذافی | aline skaf

aline-skaf-3
شکنجه وحشیانه یک زن زیبا بدست قذافی | aline skaf

شکنجه وحشیانه یک زن در لیبی طی دوران ۴۲ ساله حکومت دیکتاتور لیبی ، قذافی بار‌ها خطاب به مردم لیبی عنوان کرده است که زندگی بسیار ساده‌ای برای خود فراهم کرده و این سادگی تا آن آنجاست که خود او شب‌ها در ننو می‌خوابد.

اما انقلابیونی پس از فتح طرابلس و خانه او چیزهای دیگری دیدند. از برندهای مختلف عینک‌های آفتابی که حتی بعضی از آن‌ها تا حالا حتی یکبار هم از جعبه خارج نشده بودند تا انواع و اقسام ، اودکلن‌ها ،صابون‌ها، و لباس‌های زیر یکدست مشکی و… فرزندان قذافی نیز در سواحل طرابلس زندگی تجملاتی برای خود برپا کرده بودند. تصویر زیر گویای شکنجه وحشیانه یک زن در لیبی است :

aline-skaf-1

هانیبال قذافی – فرزند سرهنگ – ویلایی مجلل در ساحل طرابلس داشت، این ویلا مجهز به پیانو، ضبط و استریو، استخر شنا و وسایل غواصی، سالن ورزش، سونا، جکوزی و… بود و نما و کف آن با سنگ پوشیده شده بود. علاوه بر تجملات و وسایل اشرافی، صحنه دردناکی را نیز رد آن دیده می‌شد؛ صحنه آزار و اذیت و شکنجه مستخدم فلیپینی. یکی از خدمتکاران زمانی که خبرنگار سی ان ان در حال ترک ویلا است، نزد او می‌آید و از زنی صحبت می کند که همسر هانیبال بشدت وی را مورد شکنجه قرار داده است. خبرنگار عنوان می‌کند “در اولین نگاه خیال کردم که این زن کلاهی بر سر گذاشته است، ولی زمانی که بیشتر دقت کردم متوجه شدم که کلیه بدن او از سوختگی پوشیده شده است.

aline-skaf

این زن داستان سوختگی خود را این طور تعریف کرد: «وقتی که من جرات نکردم دختر آن‌ها را به دلیل گریه کردن ساکت کنم، “آلین” همسر هانیبال, بشدت عصبانی شد و من را به حمام برد. او دستها و پاهای مرا از پشت بست همچنین دور دهان من را با چسب پوشاند و شروع به ریختن آب جوش بر روی من کرد».

گردآوری :farsimode.com

گردآوری عکس و بازنشر » berroz.com

شکنجه وحشیانه یک زن زیبا بدست قذافی | aline skaf , هانیبال قذافی , سرهنگ قذافی , انقلاب لیبی , تصاویر شکنجه , Hannibal Gaddafi , Colonel Gaddafi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *