وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

یک مقام عالی‌رتبه ارتش سوریه : حمله به سوریه مجوز به آتش کشیدن تل‌آویو است

یک مقام عالی‌رتبه ارتش سوریه : حمله به سوریه مجوز به آتش کشیدن تل‌آویو است

یک مقام عالی‌رتبه در ارتش سوریه درباره پیامدهای اقدام نظامی علیه کشورش تأکید کرد اگر دمشق مورد حمله قرار گیرد، تل‌آویو نیز هدف قرار می‌گیرد و جنگ علیه سوریه در واقع مجوز حمله به اسرائیل خواهد بود.

یک مقام عالی‌رتبه در ارتش سوریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق درباره حمله آمریکا و دول غرب به خاک سوریه افزود: ارتش سوریه خود را برای انواع حمله‌ها و خطرات احتمالی آماده کرده است و اگر حمله‌ای صورت گیرد، کاملا محدود خواهد بود.

اگر به سوریه حمله شود، اسرائیل به آتش کشیده می‌شود

این مقام نظامی درباره پیامدهای این حمله گفت: اگر به سوریه حمله شود، مطمئن هستیم اسرائیل نیز به آتش کشیده خواهد شد و این حمله کشورهای همسایه سوریه را نیز درگیر جنگ خواهد کرد.

حکومت سوریه با 4 فروند موشک و چند روز بمباران از بین نمی‌رود

این مقام عالیرتبه ارتش که بدلایل امنیتی خواست نامش فاش نشود، تأکید کرد: سوریه در سه سال گذشته در برابر انواع و اقسام جنگ‌ها واکسینه شده و این تصور که با 4 تا موشک و بمباران این کشور ساقط می‌شود، خیالی باطل است.

وی افزود: غرب و آمریکا مطمئن باشد که اگر سوریه تضعیف شود، گروه‌هایی تشکیل خواهد شد که بدون مسئولیت هستند و اسرائیل را به خطر می‌اندازند بنابراین تضعیف حکومت مرکزی سوریه در واقع آغازی برای حمله به اسرائیل و برهم زدن امنیت این رژیم خواهد بود.

برخی منابع اسرائیلی از حمله احتمالی به سوریه خبر داده اند و تأکید کرده‌اند که این حمله از هر زمانی محتمل تر به نظر می‌رسد اما همانگونه که رهبران جنبش‌های مقاومت در منطقه اعلام کرده‌اند، در صورت حمله، با واکنش‌های متفاوتی مواجه خواهیم بود.

سال گذشته نیز 20 هزار دانشجوی فلسطینی سوری که طی 2 سال آموزش های لازم را برای انواع عملیات‌ها دیده بودند، طی نامه‌ای به بشار اسد خواهان اعزام به تل آویو شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *