خانه / پزشکی / تناسب اندام / هنگام تمرین چه بنوشیم ؟ | Exercise and drink
داشبورد وب سایت ها اپلیکیشن ها برداشت 
 


 اعتبار شما : ‌380,758 ریال وب سایت بروزدریافت کد آگهی ویرایش گزارش وب سایت نمایش کلیک درآمد CTR معدل قیمت کلیک 30 تیر31 تیر1 مرداد2 مرداد3 مرداد4 مرداد5 مرداد6 مرداد7 مرداد8 مرداد9 مرداد10 مرداد11 مرداد12 مرداد13 مرداد14 مرداد15 مرداد16 مرداد17 مرداد18 مرداد19 مرداد20 مرداد21 مرداد22 مرداد23 مرداد24 مرداد25 مرداد26 مرداد27 مرداد28 مرداد29 مرداد جایگاه‌ شخصی سازی ستون هاخروجی ابعاد CTR CPM CPC 300x250 0.04 779 2,011 468x60 0 0 0 728x90 0.09 1,989 2,107 320x50 0.27 5,535 2,067 970x250 0.01 165 2,165 native 0 0 0 →1←نمایش محتویات نمایش 1 تا 6 از 6 نتیجه آمار وب سایت شخصی سازی ستون هاخروجی تاریخ Impr. CPM Clicks CPC total Clicks CTR درآمد 29 مرداد 1396 6,878 396 3 909 3 0.04 2,727 عملیات ها 28 مرداد 1396 19,144 190 4 909 4 0.02 3,636 عملیات ها 27 مرداد 1396 17,172 518 8 1,112 9 0.05 8,896 عملیات ها 26 مرداد 1396 17,984 218 4 980 4 0.02 3,918 عملیات ها 25 مرداد 1396 17,630 408 6 1,198 7 0.03 7,190 عملیات ها 24 مرداد 1396 18,291 294 6 897 10 0.03 5,380 عملیات ها 23 مرداد 1396 17,302 364 5 1,260 9 0.03 6,298 عملیات ها 22 مرداد 1396 17,429 170 2 1,478 3 0.01 2,955 عملیات ها 21 مرداد 1396 17,328 234 4 1,012 5 0.02 4,047 عملیات ها 20 مرداد 1396 17,610 404 6 1,185 6 0.03 7,111 عملیات ها →12345…97←نمایش محتویات نمایش 1 تا 10 از 963 نتیجه پیغام ها: تمام قیمت ها به ریال می باشد . آمارها هر ۱۰ دقیقه بروز خواهد شد. ناشر محترم، دقت داشته باشید تعداد دقیق کلیک های معتبر شما پس از بررسی مجدد و شناسایی کلیک های نامعتبر طی 24 ساعت آینده محاسبه خواهد شد. × کد نمایش اگهی کد نمایش اگهی بروز دریافت کد نمایش آگهیآگهی درون ویدیوییدریافت کد آگهی محتوا کد نمایش آگهی افکت بستن en کلیک یابانتقادات و پیشنهادات © ‌ کپی رایت ۱۳۹۴. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلیک یاب می باشد.

هنگام تمرین چه بنوشیم ؟ | Exercise and drink

drink-water-during-exercise1
هنگام تمرین چه بنوشیم ؟ | Exercise and drink

انتخاب‌ هایی که پیش روی شماست، ممکن است شما را گیج کند که در هنگام تمرینتان واقعاً باید چه چیزی بنوشید. در حالی که آب، بهترین انتخاب برای آبرسانی در هنگام ورزش است، نوشیدنی‌ های ورزشی و انرژی‌ زا نیز از جایگاه خاصی برخوردارند.

آب‌ رسانی

اگر پیش از ورزش، در هنگام ورزش و پس از آن به مقدار کافی چیزی ننوشید، بر روی تمرینتان تأثیرگذار خواهد بود! بی آبی، باعث خواهد شد عضلاتتان راحت‌ تر خسته شوند، که هم بر قدرت و هم بر هماهنگی عضلاتتان تأثیر گذار خواهد بود. همچنین اگر بدنتان بی آب شود، نمی‌ تواند به خوبی خود را خنک کند، که منجر به گرمازدگی بدنتان خواهد شد. اگر می‌ خواهید از تمرینتان بیشترین بازدهی را کسب کنید، باید ۲ تا ۳ ساعت پیش از ورزش حدود ۳ لیوان، ۲۰ دقیقه پیش از شروع تمرین ۱ لیوان، در حین تمرین، هر ۲۰ دقیقه ۱ لیوان و پس از تمرین نیز ۱ لیوان دیگر چیزی بنوشید.

 آب

در مورد اینکه حین ورزش بهتر است چه بنوشیم، شورای ورزش آمریکا، پیشنهاد می‌ کند که آب، بهترین گزینه برای اکثر انسان‌ هاست. نه تنها ارزان است، بلکه عاری از کالری است. وقتی که بخاطر کاهش وزن یا نگهداری از وزنتان ورزش می‌ کنید، حتی کالری چیزهایی که می‌ نوشید نیز محاسبه می‌ شوند! خیلی‌ ها نوشیدن آب برایشان سخت و خسته‌ کننده است، چرا که آب هیچ مزه‌ای ندارد. دانشکده‌ ی پزشکی ورزشی آمریکا توصیه می‌ کند که اگر استفاده از آب‌ های طعم‌ دار به شما کمک می‌ کند تا آب بنوشید، همین کار را بکنید، مشکلی نیست. حتی می‌ توانید برای طعم‌ دار کردن آب قمقمه‌ تان برش‌ های خیار، یا لیمو ترش به آب بیفزایید که هم ارزانند هم بدون کالری

 نوشیدنی‌ های ورزشی

اگر به شدت و به مدت زمان زیادی – ۶۰ دقیقه یا بیشتر – ورزش می‌ کنید، بهتر است که بجای آب ساده، نوشیدنی ورزشی بنوشید. تمرینات شدید باعث خواهد شد تا بیشتر عرق کنید و الکترولیت‌ های ضروری یا بعبارت دیگر سدیم بدنتان را از دست بدهید. اگر سطح سدیم خون شما افت شدید پیدا کند، ممکن است منجر به «مسمومیت آب» شود، که باعث موقعیت‌ نا آگاهی یا حتی در موارد شدید، رفتن به حالت اغما و مرگ شود! برخی از نوشیدنی‌ های ورزشی برای تأمین انرژی ورزشکار حاوی کربو هیدرات هستند، که البته اگر شما در حال نظارت بر روی مصرف کالری‌ های روزانه‌ تان هستید، باید این نوشیدنی‌ ها را نیز مد نظر داشته باشید.

 نوشیدنی‌ های انرژی‌ زا

نوشیدنی‌ های انرژی‌ زا حاوی مقادیری مواد مغذی مختلفند و مدعی بهبود توانایی‌ های روحی و جسمی مصرف کننده‌ شان می‌ باشند. بر اساس انجمن بین‌المللی تغذیه‌ ی ورزشی، کربوهیدرات و کافئین موجود در این نوشیدنی‌ هاست که بیشتر به نفع ورزشکاران است. نوشیدن یک نوشیدنی انرژی‌ زا ۱۰ تا ۶۰ دقیقه پیش از ورزش، می‌ تواند تمرکز و استقامت شما بر روی تمرینات را افزایش دهد. توجه به این موضوع مهم است، که البته کالری‌ های اضافی این نوشیدنی‌ ها می‌ تواند باعث افزایش وزن شما شود! اگر شما نگران وزن خود هستید، نوشیدنی‌ های کم کالری‌ تری نیز وجود دارند که می‌ توانید از بین آن‌ ها انتخابتان را انجام دهید. یادتان باشد که روزی بیش از ۱ نوشیدنی انرژی‌ زا ننوشید.

منبع : ehow.com ♦ fitnessmagazine.ir

بازنشر » berroz.ir

هنگام تمرین چه بنوشیم ؟ | Exercise and drink

درباره ی Asma

همچنین ببینید

برزیل و آلمان شکست خوردند | والیبال قهرمانی جهان

تيم ملي واليبال لهستان با حمایت طرفدارانش موفق شد برزیل را شکست دهد. لهستان با …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *